Keby som ja bol LM ,resp.na jeho mieste tak už najmenej tri roky je po probleme. A riešil by som to nekompromisne razantne. Vodičom všetkých trakcií už pri pomyslení, že si niekam zavesia cd by sa hrozou robilo zle! Ešte aj doma z obalu by sa ho báli vybrať!
K výbave:
Pokial tam nie je vešiak od výrobcu (to sa divím) , tak jednotne na dielni namontovať.
Držiak mobilu – ANI NÁHODOU !!! Má tašku alebo kapsu. Za jazdy ešte tak aby volal!
Koberčeky ,dečky – NIČ !
Iné požiadavky nie sú.
Koniec problému !
Variantné riešenie : rumunský kamión.
myslíš, že by ŽSR mohli nejako blokovať využitie trate alebo by pýtali nejaké nehorázne nájomné?
Prečo vlastne prešla trať pod majetok ŽSR a za akú sumu
......jedným dychom dodáva, že od 1.9.2007 bol pozbavený akýchkoľvek služobných povinností.
Tak teraz neviem (?), može mi to niekto vysvetliť ? Zrejme sa jedná o p.Kuzmu, že. Je zamestnancom dpmk ? Je. Kto ho može pozbaviť sl.povinností? , no nadriadený, teda asi riaditel , to jest ing.Tkáč. A to ten istý ing.Tkáč v tej istej dobe ,tentokrát pre zmenu oficiálne poveril ing.Nagya (a nadšencov) aby vytvorili nové linkové vedenie. Prosim opravte ma, ak je to inak. Ja tam tej štruktúre akosi nerozumiem, divné.
ED-Hlavná:
Najväčšou prekážkou by boli pamiatkári, dóm nemá narušenú statiku, to je fáma od nich.
Jednalo by sa nie o odhlučnenie ale o odtlmenie trate, včetne jej odklonuasi o 2m. Podstata je v tom (velmi zjednodušene a laicky) , že sa uvedený úsek akoby „premostí“ tlmiacou konštrukciou aby nedochádzalo k vibráciám a namáhaniu podložia u základov dómu. Bol by to len úsek cca 30m po oboch stranách dómu.
Existujú aj lacnejšie varianty , odtlmenie trate vhodným materiálom podložia v jej dnešnej trase , pri nutnosti extrémneho obmedzenia rýchlosti cca 5km/h v danom úseku.
vynimocne suhlasim s KVKV
"Cingrlatka",dečky a ine pi...ny ako na strelnici nepatria do vozidla.Mechanik potrebuje odstranit poruchu- pristup k zariadeniu je znemozneny cingrlatkomi- nedaj boze, aby nieco zaspinil ci poskodil.
Vsetko co nepatri do vozidla VON ! Kde to mam podpisat? ?
Áno súhlasím, že niektoré fólie trebalo zaraziť ale keď už zakážu spätné zkadlá tak to nie je buzerácia? Ako má vodič vidieť do voza? Cez to biedne jedno spätné? Keď niekto niekoho privrie tak nech strhnú prémie tomu múdrcovi čo to zakázal. ?
No smyčka td Puškinova, teda vozy z KVP sa na NO neotočia, spojka okolo fontány na Bottovu sa predsa ruší výstavbou auparku.
A ešte jeden dotaz:
Pokial by sa realizovala podpovrchová verzia, nešlo by zastávky ad v smere d.umenia posunúť pred Dargov? Pomník a trať ed sa predsa posunie na juh, hlavný prúd pojde v tých miestach pod zemou, na vrchu ostane len mhd. Nie?
Význam to má ten, že mi vznikne výhodný prestupný uzol. Ja totiž nenávidím zastávkovú turistiku!
Druhý návrh vznikol podľa jeho autora vo voľnom čase ( ? ) a to zároveň jedným dychom dodáva, že od 1.9.2007 bol pozbavený akýchkoľvek služobných povinností. To je zaujímavé, že čo sa asi tak v pracovnom čase robí, keď vo voľnom čase treba tvoriť linkovanie...
Inak stále neverím, že to bola súkromná iniciatíva. Ten spis sa tam nedostal omylom, ale zrejme sa vedelo čo pôjde magistrát tak sa to tam v príhodnej chvíli vsunulo. Snaha niekoho potopiť alebo si niečo dokázať? A to ešte viceprimátor písal list, že si autor druhého návrhu zaslúži nejakú odmenu (rovno aj autor tretieho návrhu alebo hocikto kto posielal linkovanie). Ja neviem, ale žijeme v roku 2008 a dnes sú možnosti v MHD iné ako boli pred 20 či 25 rokmi. Vtedy sa to robilo tak, dnes sa veľa vecí dá robiť inak.
Nazdávam sa, že za nezmenou linkovania môže stáť aj Aupark.
citát:
Nákupno-zábavné centrum Aupark je situované priamo pri historickom centre Košíc, na Námestí osloboditeľov. Práve výnimočná poloha a skvelé dopravné napojenie (17 liniek MHD) predurčuje košický Aupark, aby sa stal významným kultúrno-spoločenským miestom, novým mestským bulvárom. Centrum po dokončení ponúkne 160 obchodných prevádzok svetových i domácich značiek, šesť moderných kinosál a iné prevádzky zábavy, služieb či gastronómie. Košičanom sa tak výrazne rozšíria možnosti na zábavu, kultúru, relax a nákupy v centre mesta.
Zrazu ide niekto reorganizovať dopravu (znižovať počet liniek), tak samozrejme, že sa im to nemusí páčiť. Alebo aj oni rozmýšľajú štýlom: Čím viac liniek, tým väčšia spokojnosť?
Električka na Hlavnej.....
Tak to ma vždy chytne u srdca, pretože mne, ako niekdajšiemu užívatelovi tohto spojenia proste chýba. V dobe, ked ste boli riaditelom dp a pokial ste to presadzovali, kde to narážalo ??? Totiž akejkolvek vplyvnej osoby sa na to opýtate, všetkým by sa to páčilo ,všetci by to uvítali ... tak kde to potom viazne? (dokonca trakčné rozvody sú zachované)
Masarykova – Prešovská....
Ostáva pri Vašej vízii projektu miesto pre trať ed na stanicu? Dokonca ani v štúdii KORID sa s traťou na stanicu akosi nepočítalo. Osobne považujem dokonca obnovu tejto spojky za prednostnejšiu než cez Hlavnú.
Rozšíriť Rastislavovu ??? Medzi Skladnou a Milosrdenstva ? Búrať rodinné domky?
Obávam sa umiestnenia nových zastávok mhd v rámci výstavby auparku a dopr.riešenia nám.oslob. Chcem tým upozorniť na jeden košický extrém, odsúvanie zastávok od križovatky za účelom vytvárania odbočovacích pruhov. A to aj v miestach , kde je možné už pri výstavbe rozšíriť cestu tak, ža sa vojde aj „záliv“ pre autobusy aj ostrovček pre e.d. pri zachovaní potrebných dopravných pruhov. Takým typickým príkladom je miesto pred súdom a chýbajúce zastávky.
Ale k riešeniu na N.O. Pokial teda mhd zostane v podstate v dnešnej podobe, bolo by velmi účelné umiestniť obojsmerne zastávky e.d. pri Dargove i pri dome techniky. Výrazne by to skrátilo pešie trasy pri dnes tolko propagovaných prestupoch. Rozšírenie komunikácií (smerom do parčíku pri doe tech.) za tým účelom by bolo súčasťou celkovej prestavby dopravného spojenia , zvláštne náklady by nevznikli.
Najmä keď sa na verejnosť v masmédiách neprezentuje dôraz na obsah navrhovaného LV prezentovaného DPMK, ale najmä to, že nám DPMK ponúka opäť dve rôzne výtvory LV. Čo to znamená pre normálnu cestujúcu verejnosť, ktorá využíva denne kvalitnú MHD ? Že to asi nebude dobrý návrh, keď sú hneď dva ...
Ale to je už taká tradícia ešte z čias rozkvitajúceho komunizmu, a aj keď sa Sieň tradícií vo firme zrušila, niektoré "revolučné" prvky ostali.
A je to možno aj preto, že na zodpovednom úseku je napriek racionalizácii firmy stále ešte nadbytok THP, takže sa nudia, alebo robia nadprácu, resp. že sú zle podelené kompetencie zo strany nadriadených.
Beriem to v globale. Samzorejme, ze niektore cacky do vozidla nepatria, ale proste tu sa musia zrusit vsetky.. Niektore maju opodstatnenie a nedehonestuju vozidla a prave preto si myslim, ze taketo opatrenie prist nemalo. Mozno ano, ale urcite v inom rozsahu ako je to terajsie. No a ak sa to fakt vodicom nepaci, ja som uz napisal, co maju robit
nesuhlasim s tebou casto, ale tentokrat musim. Spravne.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
Keby som ja bol LM ,resp.na jeho mieste tak už najmenej tri roky je po probleme. A riešil by som to nekompromisne razantne. Vodičom všetkých trakcií už pri pomyslení, že si niekam zavesia cd by sa hrozou robilo zle! Ešte aj doma z obalu by sa ho báli vybrať!
K výbave:
Pokial tam nie je vešiak od výrobcu (to sa divím) , tak jednotne na dielni namontovať.
Držiak mobilu – ANI NÁHODOU !!! Má tašku alebo kapsu. Za jazdy ešte tak aby volal!
Koberčeky ,dečky – NIČ !
Iné požiadavky nie sú.
Koniec problému !
Variantné riešenie : rumunský kamión.