Reakcia na: marek.16 #30565:
Otvoril som túto otázku na UHA a v DPMK, aj v rámci napojenia koľají na Hlavnej do triangla pri Slovane v rámci riešenia AUPARKu. Jednoznačne je potrebné vrátiť električku do centra mesta - samozrejme pri dóme odkloniť trať vrátane nového odhlučneného koľajového lôžka, a ľahkej troleje po celej Hlavnej - pre rýchlosť 20 km/h cez pešiu zónu. Predstava je jedna, maximálne dve linky v 20 minútových intervaloch, teda každých 5 minút jedna električka cez Hlavnú. Vrátilo by to Hlavnej a celému centru vrátane Mäsiarskej a Kováčskej ráz veľkomesta aj históriu. Inak Praha vracia električky na Václavák.
PTI
Určite je priame spojenie Krásnej a Furče nezmyslom, aspoň v súčasnosti, keď sa skôr doprava ide na základe požiadavky MMK redukovať. To nejaké 0,05% z celkove prepravených osôb denne čo týmto smerom cestujú (aj to je možno veľa, z 350 tisíc ich bude cca 100) bude musieť určite raz prestúpiť, tiež je otázka, kam konkrétne na Furču cestujú, či je pre nich výhodnejšie ísť cez Sečovskú a Lingov, alebo cez Prešovskú a Adlerovu. v každom prípade sa cestovanie skráti od jesene, až sa ukončí rozostavaná križovatka P-S, kde sa dá uvažovať s cca 2 minútovou úsporou jazdného času. Skončí totiž prejazd dookola po Priemyselnej.