Reakcia na: enumaelish #30290:
Redukcia liniek a posilnenie spojov bolo myslene sposobom zmeny celkoveho linkoveho vedenia MHD.. Vela spojov jazdi paralelne, napriklad dve linky maju v niektorych pripadoch aj viac ako polovicu trasy rovnaku, teda startuju z jednej konecnej, prejdu kus cesty, potom sa ich trasy spoja, stretnu sa na prvej spolocnej zastavke a az takmer na konci svojich tras sa znovu rozdelia a pokracuju kazda svojim smerom.. Takto ani jedna zo spomenutych liniek nie je naplno vyuzita. Preto je potrebne skorigovat to. Tym, ze mame prestupne cestovne listky, aby sa naplno vyuzili, samotne trasy liniek mhd sa skratia, urobia sa prestupne zastavkove uzly a prave na tychto zastavkach si ludia prestupia z jedneho vozidla do druheho, podla nimi potrebneho smeru. Ked skratis linky a odstranis ich subeh, vznikne ti situacia, ze niektore linky potrebne nie su, ze potrebujes menej vozidiel a soferov a kedze su linky kratke, vies frekvenciu obsluznosti zastavok zvysit..
280