Reakcia na: 747 #29949:
treba zablokovať majetok Vozárikovi s jeho bandou ☠Celkom zaujímavé:
Trolejbusová doprava (nielen)v Košiciach, veľkosť 437kB
http://www.dpmz.sk/zdruzenie/konferencie/Konferencia%20Bojnice%202007/Tkac/Prispevok_trolejbusy_Bojnice.doc
sa mi páči:
"3. Máme najnižší počet zavedených liniek ?
Cieľ-Opatrenie : Rozšíriť počet liniek ? o linky skrátené, ktorými sa zabezpečí zvoz cestujúcich do centra mesta najmä v špičke."
plus varianty - tlmenie prevádzky, ukončenie prevádzky...a koľko to ušetrí (hurá, bude viac spievajúcich WC mís!)
A našiel som tam nejaké vetičky, čo som kedysi osobne ťukal do wikipédie - dobrá práca (Ctrl+C, Ctrl+V), pán riaditeľ! ?
eMareq
Re #29931 Papyr: Treba si úprime povedať, že 15-minútovky by asi do každej dediny nejazdily (tak max. v rannej špičke aj to nie všade), ale reálny sedlový interval by sa točil okolo 30 minút (aj to by bolo zlepšenie). Jednak tomu bráni (v prípade Pereša, Poľova, Šace) stupidita N°1 TZR a ani sa nehodlá zrušiť, takže súbežná busová linka musí v tomto prípade byť. A ani zas to posilnenie električiek sa nekoná v takom rozsahu (akoby som si to ja predstavoval čo i len v max. úspornom režime t.j. jeden spoj v každej hodine aj na ďalších linkách), teda ak nepočítam zlepšenie intervalov globálne na linkách 6 a 9. Myslíš, že tu sa starostovia dohodnú? Ta čo sííííííííí.