Ale im skutocne staci pridelit pocet vozokilometrov a nech sa sami rozhodnu, ci chcu mat linku na druhy koniec mesta kazde dve hodiny alebo k najblizsej brike kazdych dvadsat minut... A myslim, ze oni sa rozhodnu spravne.
Dnes ma eMareq pri zmienke o starých mapách trošku inšpiroval. Tak som vyhrabal zo skrinky svoju mapu Košíc z roku 1988 a preskenoval som ju. Je tam pár na dnešnú dobu už historických vecí, ako neexistujúci most na KVP alebo neexistujúca časť sídliska Ťahanovce s dodatkom Vo výstavbe a mnoho iného. Pre linkofilov, sú tam zaznačené aj vtedajšie linky MHD.
Chcem zároveň upozorniť, že kvalita mapy nie je práve ukážková, aj vďaka jej pokročilému veku a podmienkam kde sa kedysi užívala. Mapa je rozdelená na jednotlivé obdĺžniky, nakoľko neviem akým softom ju mám zložiť v jeden celok. Tak ak by sa našiel niekto, kto by my stým helfol, veľmi rád uvítam jeho pomoc.
No vtedy si protestovať nemohol, žiadne bludy typu priama linka k Hypernove... Alebo po novom tu máme ďalší hit tzv. vôl-ených zástupcov ľudu: bezprestupové cestovanie ku nemocniciam, cintorínu. Ešte dobre, že ich tu nemáme dvadsať. ? Akoby sa im dalo vyhovieť? ?
Za to, ze z principu nie su ochotni pochopit novu dobu. Nedaju si vysvetlit argumenty. Ze casy liniek odvsadial vsade su prec. Ze egoisticky trvaju na priamej linke v subehu s inou trakciou.
Ako tu uz napisali moji predrecnici, skutocne nevidim problem s obsluhou ktorejkolvek obce sluzbami DPMK, ak si to ta obec zaplati. DPMP to robi uplne presne rovnako. Vsetky obce mu za sluzby platia. Napriklad Velky Saris plati cca 1,5 miliona Sk rocne za tento rozsah dopravy:
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq