teším sa na štatistiky. Koľko sa predá lístkov a či klesnú tržby. BTW mohlo sa urobiť tak, že po 20:00 pri nástupe na predné dvere by bola cena nižšia, napr. 25 SK ?
Zdražiť predaj cl u vodiča na 30sk znamená chcieť zrušiť tento predaj.
Celý systém predaja bol chaoticky navrhnutý a zorganizovaný už v dpmk a teraz svoju neschopnosť riešia „fackou“ cestujúcim. Skvelé. Ovšemže ako ináč ,v dpmk, že?
Je dobré ked odstupujú od tej rady „astronomických“ čísel. No neviem či je z mojho pohladu dobré to zamiešať s abusmi. Zrejme sú inšpirovaní linkou s kombinovaným nezávislým pohonom . Nechcem do toho Bratislave hovoriť, ale lepšie postupovali v Brne, - návrat do klasiky.
"Schválená bola aj zmena platnej tarify DPMK. Nový návrh zohľadňuje nové požiadavky pre kvalitnejšie a uspokojivejšie cestovanie MHD a znemožňuje špekulatívne zneužívanie cestovného zo strany verejnosti. Zmena sa dotkla doplnkového predaja cestovného lístka u vodiča, ktorý bude od 1.1.2008 stáť 30 Sk"
Barkas je asi najdrahší preto, lebo je prešpikovaný "špičkovou meracou a záznamovou technikou" (zhruba z 80 tych rokov), používajú ho napr. na hľadanie podzemných inž. sietí (el. vedenie, vodovody a pod.)
Rozmýšľam, či ten cenník technologických vozidiel nepremenovať na cenník historických vozidiel. Lebo poniektoré vozidlá by vedeli rozprávať príbehy. ?
Ale to státie vrátane mzdy pracovníka za ten Barkas B 1000 ( ? ) je zo všetkých najdrahšie (darmo, ani vstupenka do múzea nie je zadarmo). Čo stojí státie? 0,- A mzda 110,- ? ?
To sa snahy podnikať v DPMK premietli do takej roviny, že sa ponúkajú dispečerské vozidlá? ? ? ? To si ich prenajmem všetky 3 a nech si dispečeri jazdia ako vedia (trebárs aj na tom Barkase alebo drezine). ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
mišo
predstavte si starú L60 ako dve tri dodávky, ktoré môžu jazdiť celý deň mestom