Najprv uvidíme, čo dolár a ropa nám povie do budúcna ?. Či náhodou neprejde DPMK na stavby trolejov... Ten scenár s rušením električiek, resp. jeho poradie je celkom reálne, si myslím.
ja by som si prial vsade elektricky, ziadna iad, a v centre vobec ne. bodka dovidenia. ak vela ludi bude jazdit mhd, bude viac penazi na jej rozvoj , to je taky kolotoc.Aj toto teraz, no sta miliony na busy su a popritom sa horko tazko najde par desat aspon na tu reko kt. . ja to uz vidim, t3 ky pojdu do zadku, zrusi sa prva ta linka 8,potom 5, potom 2, potom 4, potom 3 , potom 7 a nakoniec 6 a 9 obsluhovane iba reko kt. a som zvedavy co bude potom. situacia sa otoci, stare sidliska budu mat zase baby boom a budu tu chodit harmoniky busy a este aby sa nepovedalo jeden kratky expres ? . a uz nebude z coho nakupovat ani tie busy.nemam slov. a ked toto forum bude o 10 rokov, tak si tento moj prispevok precitam a si poviem ,ze bicykel sa oplatilo kupit ?
skôr by som si prial rýchlik KE-Budapest-Bratislava, ale to sa asi nestane, pretože by bol lacnejší ako lístok na vlak vedený popod Tatry...
Existuje síce mikroregión, ale čo čítam všade možne, tak tieto mestá spolupracujú len pri "zviditeľnovacích akciách". Keby aspoň kultúrne, či dopravne spolupracovali, bolo by to o inom. Nehovorím o hospodárskej kooperácii (na to je naša samospráva asi málo odvážna).
Bol som v Prahe na víkend, žiaľ na električkové kopce času neostalo ?
Ehm, dolina Moňok (nobelovu cenu vynálezcovi toho názvu) potoka medzi Darg. hrdinov a sídl. Ťahanovce by sa ako prekonávala? Či by tam bol most alebo traverz svahu? Zaujímavá mapka.
no ja by som si taku rychlodrahu celkom prial pri ceste barca- sebastovce- haniska- grajciar- belza-sena-kechnec......chodit k babke elinou by bola sranda a az na jazero ?
Chod sa pozriet do Prahy na Troju (linky 14 a 17) alebo Barrandov (linky 12, 13 a 14) , ci do Brna na Kraviu horu (linka 4) a 'teprv' uvidis, co tie 'tramvaje a saliny' dokazu ?
Trasa z Loky je do obce Tahanovce. Na Sidlisko Tahanovce tam v planiku vedie trasa z Dargovskych hrdinov na XI. obvod, co je dnes myslim posledna zastavana cast sidliska - ulice Atenska, Australska tr., Bruselska, Helsinska, Madridska a Viedenska. Vtedy to este pravdepodobne nemalo nazov, kedze cela obec mala zmiznut z povrchu zemskeho a po nej sa mala pomenovat ta betonova dzungla.
jj, presne...DREZINÁAAA, od čoho ten názov vznikol...Od drezu? Myslel som si, že to musí byť uhorský nápad, lebo samostatné Slovensko v medzivojnovom období by také niečo asi nedovolilo..
a este .. co pameta este moja babka, alektricka az do Miskolca
uff, len to nie, do Miskolca nieeeeeee.....ved už teraz je tých nákupovchtivých maďarských dôchodcov plné mesto...Si neviem predstaviť, ako by to vyzeralo, keby medzi mestami bola kyvadlová doprava ? A tie výpravy, veď to by muselo byť na trati minimálne 12 jazdných súprav, pokiaľ ma prepočty neklamú.
priznám sa, galériu na kosice.wz.cz som zhliadol celú, vrátane mapky, ale tú lanovku na Darg. Hrdinov som REÁLNE prehliadol, Bankovskú som si všimol
Hm, sídlisko Družba. Nuž, v dnešnej dobe by sa ľudia hanbili za jeho názov ?.
Pravdepodobná trasa električky z Loky by bola po obec Ťahanovce, nie sídlisko (ale možno sa mýlim).
P.S.: Sečovská sa mi zdá príliš strmá pre električky, ale je možné, že neviem, čo dokážu ?
keď dôjdu električky, príde na rad samoobslužná koľajová preprava....tie pákové samochody (viem, že sa to nejako volá, len ma to nenapadá) ? Možno aj rikša taxi sa rozmôže (toho toku som nevidel tie cyklotaxi na Hlavnej ?) ?
Nuž, si porovnajte...
Cestovný lístok Myslava-Autobusová stanica prostredníctvom Eurobus stojí 9,- Sk.
Cestovný lístok Myslava Grunt-Palackého (príp. Jakabov palác) stojí 17,- Sk (viac ako 4 zastávky aj expresom, menej ako 60 minút).
To sa viac oplatí cestovať z KVP, podobne aj Lingova, či Slaneckej cesty s pravidelnou prímestskou dopravou Eurobus-u. Teda, pokiaľ nejako nesúri vaša cesta do centra.
napriklad sidlisko Druzba myslim sa planovalo, az kdesi pri toryse, elektricky cez krasnu cez druzbu a cez furcu sa planovai, vozovna v krasnej. to je co?
vážne? nebol by to zlý nápad, keby sa postavila na Bankove a nie na Hradovej rozhľadňa. Myslím, že vrchol kopca nad baňou by bol lepším miestom pre rozhľadňu. Ovšem, už neďaleko zavadzia vysielač.
Takže momentálne by sa tam lanovka ani neujala. Rád by som bol, keby sa niekde dal zverejniť stavebný a rozvojový zámer magistrátu z 80-tych rokov. Čo vlastne socík plánoval s Košicami. Ale to asi nepôjde...ak áno, očakávam odozvu ?
Ehm, snáď by bola ešte možnosť:
- linky na Bankov zrušiť, zrekonštruovať lanovku na bankov ako sedačkovú, potiahnuť ju na sídlisko Ťahanovce.
- sídlisko Ťahanovce by malo sedačkovú lanovku po Mier
- Darg. hrdinov by malo sedačkovú lanovku od pošty 22 k Colnici
- KVP by sedačkovú lanovku k novej nemocnici
- zriadila by sa linka 1 s trasou "Mier-Nová nemocnica-Nám. osloboditeľov-Colnica-Termostav-HM Tesco" s intervalom 5 minút a výpravou veľkými vozidlami.
"ja len tak - a margo" Neviem, ci to bola posledná úprava (asi nie) , ale na fóre mestskej časti Ťahanovce je umiestnená nejaká nová verzia. ? je to posun oproti pôvodnej
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
grofmathias
keď dôjdu električky, príde na rad samoobslužná koľajová preprava....tie pákové samochody (viem, že sa to nejako volá, len ma to nenapadá) ? Možno aj rikša taxi sa rozmôže (toho toku som nevidel tie cyklotaxi na Hlavnej ?) ?
Nuž, si porovnajte...
Cestovný lístok Myslava-Autobusová stanica prostredníctvom Eurobus stojí 9,- Sk.
Cestovný lístok Myslava Grunt-Palackého (príp. Jakabov palác) stojí 17,- Sk (viac ako 4 zastávky aj expresom, menej ako 60 minút).
To sa viac oplatí cestovať z KVP, podobne aj Lingova, či Slaneckej cesty s pravidelnou prímestskou dopravou Eurobus-u. Teda, pokiaľ nejako nesúri vaša cesta do centra.