DOPLNKOVÝ PREDAJ.
Opäť sa tu hádate na somarinách, pripojíte urážky a unikne Vám pointa.
Doplnkový predaj tu už bol, fungoval relatívne dobre a nebolo to zlé ani pre cestujúcich a ani pre vodičov.
Bohužiaľ v lete nastal zlom. Postupne sa vytratil predpredaj a predaj cestovných lístkov pre verejnosť a tak jej neostávalo nič iné, ako s rôznymi invektívami nakupovať lístky u vodiča. K tomu sa pridala možnosť predaja lístkov rôzneho druhu a keď sa našiel niekto slušný, tak ten pre zmenu nevedel, aký lístok potrebuje. Na jednej stolárovej ruke spočítam prípady (v jednej službe), keď si niekto dokázal pýtať lístok tak ako má a v nutnom prípade.
Preto sa prosím nečudujte, keď kolega matway reaguje tak ako reaguje. Koľkých z Vás by bavilo predávať lístky na zastávke s funkčným automatom, stánkom kde lístok predávajú, prípadne xx ks naraz jednej osobe? Toto nie je vôbec rarita, ale skutočnosť. Odmietnutie na seba nenechá dlho čakať, pred Vašimi očami dotyčný vytiahne mobil a do pár minút máte vo vysielačke spätnú reakciu a na výplate samozrejme tiež. Právo nemáte žiadne, iba povinnosť mať a predávať lístky. Vo voľnom čase beháte nakupovať lístky, aby Vás na prvej zastávke niekto na počkanie vytočil. Nie každý vodič si môže dovoliť nechať polovicu výplaty na lístky, aby po ne nemusel behať sústavne ako pako. A o tom to je.
Predaj u vodiča ktorý tu je od 1.7.2007 bol ak sa nemýlim na skúšobnú dobu 3 mesiace. Predávame veľa druhov v neprehľadnej tarife a suplujeme predpredaj. Vedelo sa, že je to neúnosné, napriek tomu sa s tým nič nerobí. Sľubov už bolo viac než dosť.
Ak v tejto situácií niekto navrhne predávať lístok predražený len o tri koruny, tomu už nehodno nadávať, tomu treba určiť rovno diagnózu. Papýr by ju vedel odborne upresniť.
Celá hádka nebola o doplnkovom predaji, ktorý ako S499.1024 spomenul, všade funguje bez problémov, ale o absurdnom predaji lenivcom, pretože ich tri koruny nerozhádžu. Lenivcami som si ich dovolil nazvať až časom po zistení, že veľká časť nemá žiadnu snahu lístok si vopred zabezpečiť. Načo, veď vodič má a starať sa musí jedine on.
Opäť sa tu hádate na somarinách, pripojíte urážky a unikne Vám pointa.
Doplnkový predaj tu už bol, fungoval relatívne dobre a nebolo to zlé ani pre cestujúcich a ani pre vodičov.
Bohužiaľ v lete nastal zlom. Postupne sa vytratil predpredaj a predaj cestovných lístkov pre verejnosť a tak jej neostávalo nič iné, ako s rôznymi invektívami nakupovať lístky u vodiča. K tomu sa pridala možnosť predaja lístkov rôzneho druhu a keď sa našiel niekto slušný, tak ten pre zmenu nevedel, aký lístok potrebuje. Na jednej stolárovej ruke spočítam prípady (v jednej službe), keď si niekto dokázal pýtať lístok tak ako má a v nutnom prípade.
Preto sa prosím nečudujte, keď kolega matway reaguje tak ako reaguje. Koľkých z Vás by bavilo predávať lístky na zastávke s funkčným automatom, stánkom kde lístok predávajú, prípadne xx ks naraz jednej osobe? Toto nie je vôbec rarita, ale skutočnosť. Odmietnutie na seba nenechá dlho čakať, pred Vašimi očami dotyčný vytiahne mobil a do pár minút máte vo vysielačke spätnú reakciu a na výplate samozrejme tiež. Právo nemáte žiadne, iba povinnosť mať a predávať lístky. Vo voľnom čase beháte nakupovať lístky, aby Vás na prvej zastávke niekto na počkanie vytočil. Nie každý vodič si môže dovoliť nechať polovicu výplaty na lístky, aby po ne nemusel behať sústavne ako pako. A o tom to je.
Predaj u vodiča ktorý tu je od 1.7.2007 bol ak sa nemýlim na skúšobnú dobu 3 mesiace. Predávame veľa druhov v neprehľadnej tarife a suplujeme predpredaj. Vedelo sa, že je to neúnosné, napriek tomu sa s tým nič nerobí. Sľubov už bolo viac než dosť.
Ak v tejto situácií niekto navrhne predávať lístok predražený len o tri koruny, tomu už nehodno nadávať, tomu treba určiť rovno diagnózu. Papýr by ju vedel odborne upresniť.
Celá hádka nebola o doplnkovom predaji, ktorý ako S499.1024 spomenul, všade funguje bez problémov, ale o absurdnom predaji lenivcom, pretože ich tri koruny nerozhádžu. Lenivcami som si ich dovolil nazvať až časom po zistení, že veľká časť nemá žiadnu snahu lístok si vopred zabezpečiť. Načo, veď vodič má a starať sa musí jedine on.
BMko