Reakcia na: Peter55 #28428:
síce, netuším, čo znamenajú tie ŠÍPY (samozrejme), ale DPMK by mohol zisťovať preferencie ľudí jednoduchým dotazníkom, kde by zistil najvyššiu vyťaženosť úsekov v rámci verejnej dopravy. Takto by sa nemusel triasť pred poslancami, či mu to prejde, alebo nie.Re #28435 grofmathias:
Isidor
1. DPMK je dopravca. Jedného dňa tu môžme mať viacero od seba nezávislých dopravcov (ako je v civilizovanom svete bežné) a ich vzájomnú koordináciu bude treba logicky riešiť niekde na vyššej úrovni, nie v DPMK.
2. Nevidím dôvod, prečo by mal DPMK zverejňovať predbežný, neschválený návrh linkového vedenia. Jediný efekt toho je ten, že z každého análneho otvoru sa začnú sypať výkriky "oni majú 10 liniek a my len 3", príp. "zrušili ste mi priamy spoj k prastrýcovi z 2. kolena, je to celé na p94u!!!". Alebo chceš, aby takéto "názory" spoluovplyvňovali výsledný návrh? Od ľudí, ktorí si myslia že čím viac liniek tým lepšia doprava, ktorým nič nehovorí hodinová kapacita, interval, prepravné prúdy? Ktorí v živote nezažili, ako vyzerá/funguje MHD na báze prestupnej tarify? Linkové vedenie je _odborná_ záležitosť, akurát že práve v nej (a futbale a politike) si každý myslí, že je expert a má čo povedať. NIE JE. Alebo keď ti budú vo firme ajťáci budovať počítačovú sieť, tiež to majú konzultovať s vrátnikom a upratovačkou?
3. o EMtreste rozhodlo predstavenstvo ("Dobrý deň Štefan"), či nie?
4. neskáčte si do vlasov (platí pre všetkých)