K zriadeniu zastávky pri pošte na Furči.
Vyjadrenia g.r.dpmk Tkáča:
"Je to záujem mestskej časti, nie náš," (...nám je to fuk, a vy si zvyknite...prípadne vyriešte)
„že Furča by iniciovala všetky aktivity...“
„Ide o predlžovanie trasy(???), zníženie bezpečnosti premávky(???), ale i zvyšovanie nákladov(???)
"Urobili by sme si prieskum a následne rozhodli," (...až bude čas, a keď budeme mať dobrú náladu, tak možno ALE LEN V JEDNOM SMERE! a že nie každý autobus by zastavoval pri tejto zastávke ) .../A VLASTNE NAČO ZASTÁVKA PRI POŠTE, ŽE?
Ja som niektorým argumentom proste NEROZUMEL.
Umiestnenie a zriaďovanie zastávok v KE je na samostatnú tému, ale „záujem“ dpmk je už z toho jasne vidieť.
Teda to, ako sa g.r.dpmk Tkáč vyslovil k problematike , je typickým arogantným , povýšeneckým sposobom, jasne dávajúcim najavo NEPRIATELSKÝ postoj voči cestujúcim. Je zrejmé ,že pri organizácii funkčného modelu mhd chýba ochota strán spoločne riešiť rozne problémy. Svojim vyjadrením a sposobom akým to učinil ,dal najavo ,že NEOCHOTA je už zo strany dpmk.
Levo v DPMK neni zdravý rozum a vozy sa vymieňajú štýlom: vyradí sa IK280 a kúpi sa maringotka Tedom alebo niečo 12m a vyhovára sa na nové LV, že tam nebude treba kĺbaky. Kde sme v dajakej dedine jak trnava, že id v buse 3 ľudia? ?
dobry den, mam na Vas prosbu, viete mi, prosim, niekto aspon priblizne vypocitat jeden matematicky priklad: ak za 3. kvartal 2007 predali vodici DPMK v doplnkovom predaji vo vozidlach MHD 500-tisic kusov listkov, co je mesacne cca 166 666 kusov a denne cca 5 555 listkov, tak kolko kusov listkov priemerne mohol predat jeden vodic denne za zmenu? dakujem za rychlu odpoved
mozna aj preto ze mesto vlastni vsetky jeho akcie? mozna aj preto, ze sa cez dp daju liat vselijake peniaze? spomenme em test, a konieconcov aj pestry busovy park nieje nahoda.
A ak požernie ceny do vysokých čísel, tak s ním nikto nebude jazdiť... Takže tohto by som sa nebál, ekonomika je značne samoregulačná.
A rozhodne to nemá žiadny vzťah k súkromnému/mestskému dopravcovi.
Prečo by mesto CHCELO dotovať mestský DP a NECHCELO dotovať súkromníka?
To sú dve navzájom nesúvisiace veci.
? tie vozy myslim karosy, ako dielna trolejbusov ? , je uz srot jak ho....do ? ,viac podla man za tie vozy dostanu rozpalenim a odnesenim do srotu..... ? ....
Irisb... ? ale preco ikace tomu nerozumiem.... ? , ved niektore z nich su este celkom dobre aj co a kasne týka ? ? ?
Jednoducho neverim tomu, ze mesto bude dotovat sukromneho dopravcu.. Mozno v zaciatkoch, ale urcite bude dotacie zmensovat. V podstate mestu ide prave o to.. A tak hrozi, ze novy dopravca bude sice jazdit, ale ak bez dotacii, pozenie ceny do vysokych cisel.. Takto to zatial chapem zo sedeni, ktore stale absolvujeme..
myslím že vtedy prešlo generálkovou celkovo 20 busov a to 10x B732 a 10x C734.
Čo sa týka B732 tak si spomínam na 6243, 6247, 6248, 6258, 6265, 6266 ale to sú len spomienky ?
C734 to boli zase všetky červeno biele a to : 6009, 6023, 6030, 6036, 6037, 6040, 6042, 6043, 6044 a 6045
Myslím že sa robili v Moldave v Starke niekedy okolo roku 1996 na koľko sa jednalo o staršie vozy vyrobené niekedy okolo roku 1988-1989, ale to z hlavy presne neviem
Ja som zase chápal jednu debatu tak, že vyradilo by sa omnoho viac Ikarusov, lenže niet ich zatiaľ čím nahradiť. Preto som myslel, že si nechajú 4209, ale neviem či by prešiel STK
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
redburger