upresním, že ten rozdiel úchytu madla vpredu je v tom, že prvé tri to maju na stĺpiku ako je čalúnenie a tieto 4 na lište stĺpika. Ešte taká zaujímavosť, keď bol 5602 v NR na Autosalóne to madlo vpredu ešte nemal. Načo tam je netuším.
Ja vám poviem čím sa líšia tie budáre (TEDOM) od ostatných autobusov... minimálne ostatným busom inú zatvárať dvere...
PRÍKLAD: Včera som šiel na L30 [5602] po sídlisku Dargovských hrdinov, keď tu zrazu zastavíme na zástavke Kalinovská. Ukončí sa nástup, idú sa zatvoriť stredné dvere a nezavrú sa.. iba sa pohnú, zaseknú niekde v strede a znova otvoria.. (Ako keď na soláčoch niekto stojí vo dverách, tak sa budú dovtedy otvárať, kým im nič nebude brániť.) No a keďže už sme tam stali asi 2 minúty, tak dvaja páni pomáhali manuálne zatvárať tie dvere. ? ? Tak to bolo aj ďalšie tri zastávky, vlastne až po konečnu. ?
Tak, keď nad tým uvažujem autobus za približne 6 mega by si mohol aj sám zatvoriť dvere... hm? ?
Len tak stručne, 5604-5607 sa líšia od 5601-5603 len v maličkostiach v interiéri, ako úchyt madla vpredu, iné umiestnenie reproduktorov pre vodiča, a podobne... Inak nováčikovia dostali Tarifu do priestoru na reklamy na stene kabínky a nemajú nálepky o samoobslužnom otváraní dverí.
Re: Peter55: Dúfam že sa ti podarí to KT-čko. Ja som si radšej trúfať nemal. Odmyslíte si to moje KT-čko a bude.
.......BTW mal som v PC do detailu Karosu Irisbus asi B 952 neviem 5236 a novšiu 5242...Škoda že mi vírus zničil disk a musel som nainštalovať nový windows.... ?
Stále ma zaujíma kedy už konečne pribudne na stránke imhd.sk/ke nový fotoupdate......Nemá kto fotiť??? Možno je chyba niekde inde..... ?
Ja robim KT-čko ktoré vyšlo v ABC, kompletne som ho prekreslil do košickej podoby z roku 1986 #500. Budú asi všetky verzie košických KT (aj v sarajevskom laku) ale musím to ešte doladiť.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Diggi