Ja ňou jazdim z Furče na VŠA a veru nesedím kde si vyberiem - nesedím vôbec. Je dosť vyťažená až po VSS kde väčšina ľudí vystúpi potom už iba tak priemerne - skoro všetky sedačky, neviem ako od DPMK ďalej. Poobede j etiež dosť vyťažená - čo ja pozorujem tak na VŠA už príde plná.
Zelezniciar priamo nie som, ale mam to asi v rodine... ?
Neslo mi o presne definicie, len som reagoval na to, ze znamenie sa nemusi davat zdvihnutou rukou ale staci stat na zastavke.
To ci statie na zastavke staci zalezi od konkretneho DP (myslim ze v KE na znamenie zastavky nie su, takze sa nepise ako je to u DPMK - ak hej, opravte ma). Napriklad v BA statie staci. Aspon teoreticky
To státie na zastávke fakt nestačí. Niektoré sú pre viac liniek, takže si každý musí dať znamenie tomu svojmu. V Prahe to tak funguje, sám som sa presvedčil , než sa mi to vžilo, dať znamenie , bus okolo prefrčal... A vnútri tlačitka v busoch slúžia práve k tomu, na busoch nie je dopyt.
HAVLÍČKOVA ??? to bude staronový názov pre konečnú štad.Lokomotívy? Aspon my (trošku starší) to máme ešte vžité. Kedy sa vlastne prestal používať?
A kdeže to je ta Zupkova?
Myslím, že sa tu na fóre objavujú náznaky čohosi velmi nedobrého. Zatial sa to tvári nevinne, dokonca aj možno pochopiť, že dpmk nechce velmi zverejňovať predbežné verzie l.v. (ovšem ten vinný je medzi nimi, čo pustil „tajnú správu medzi deti“). Ale ak to pojde takto ďalej tak sa zrejme splní tajná túžba vedenia dpmk – PRIAMO OVPLYVNOVAŤ A KORIGOVAŤ TOTO DISKUSNÉ FÓRUM. To sa mi nepáči.
Ad ranné vstávanie.
Isteže, ráno medzi šiestou a siedmou je to stále prázdnejšie, pretože ludia pochopili, že večer má svoje kúzlo, treba ho užiť a noc treba dospať. Nápor medzi 8 – 9h sa dá rozptýliť , ak dojde k dohode, že školy budú začínať medzi osmou a pol deviatou, a úrady povedzme od deviatej.
Ale my máme pochopenie aj pre tých uvedomelých skororánkov. Poznám zo zamestnania jedneho staršieho pána, ktorého zamlada vycepovali na ranné vstávanie (50-te roky) . Vtedy záležal úspech na tom, aby bol na pracovišti už pred šiestou a politicky názorovo nevybočoval. Po zavedení pružnej prac.doby sa mu rozpadol hodnotový rebríček. Považuje to za holubník.
Re #27696 Dimi:
Súhlas , hlavne to chce dospať noc. Ale aj tak chodíš skoro. Ja chodím do práce medzi 9. – 10. h.
Re #27700 redburger:
Naprostý súhlas. Ten kolektívny zvoz autom nikdy nemože fungovať na 100perc. Vlastník auta má tiež svoje záujmy. A čo potom? Ostatným zostáva mhd A TO BEZ ROZDIELU či RA existuje alebo nie. Buď idú načierno alebo za lístok a to sa im predraží. Takže nejaké „hrozby“ Ráčnikov sú neopodstatnené.
Naviac Josip3211 zcela jednoznačne uprednostnuje svoje individuálne záujmy bez ohladu iné veci. V rámci obhajoby RA zcela ignoruje zavedenie prest.tarify, A zrušiť by chcel bezohladne tie RA , ktorých zrušením by sa značne zkomplikovalo spojenie z daných lokalít do uss. Proste egoista a skúsený ČIERNY PASAŽIER !!!! A sme u jadra veci! Viď ďalej
Re #27700 redburger: úplný súhlas !
Re #27704 dragula: teší ma, že nie len ja mám také „kacírske“ názory na zrušenie „posvätnej kravy“RA.
________________________________________________________________________
Pokial by dpmk zrušil spoje RA tak NEPRÍDE ANI O KORUNU !!! Neviem, či sú tam tak naivní alebo sami slepo kryjú čiernych pasažierov , proste nerozumiem.
Urobme si rozbor RA substrátu:
1/ cca 30% - držitelia predplatných lístkov. Tí ich kúpia aj tak , v prípade zrušenia RA si zaremcajú pár dní a potom poslušne budú cestovať s prestupom na najbližšiu R-ed.
2/ zbytok – čierni pasažieri. Už dávno objavili ono kúzlo prakticky NEREVÍZOROVATELNÝCH prepchatých RA busov! Revízor , ktorý v takom buse chce urobiť revíziu zákonite na seba bere rolu dobrodruha , chudáka alebo šaša. Preto je nepísanou dohodou železiarnikov , aby ich čo najviac cestovalo RA ,aby boli dosť prepchaté . Ked nastúpi revizor, tak u dverí sa nahrnú tí s predplatným, ďalej tí čo stihnú označiť lístok, a revík sa ďalej proste nedostane.
Dotaz pre kompetentných v dpmk : ako často sa robia revízie v spojoch RA ? ; aká je úspešnosť (zmysluplnosť) kontroly?
Takže NIE pohodlie priameho spoja, ved ako sa dá hovoriť o pohodlí v prepchatom buse, že, ale ZÁMIENKA pre rozsiahle krytie jázd na čierno! Tak je to. To ,čo tu píšem , je na základe doverného priznania jedného pravidelného cestujúceho RA.
A JE TO VONKU !!!
____________________________________________________
Akože nechápem tento krok, to máme málo alebo také nové busy, že nám netreba súčiastky? Veď sa tu hovorí o ich nedostatku a oni ich vo veľkom predávajú ? ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
KVKV
Ad ranné vstávanie.
Isteže, ráno medzi šiestou a siedmou je to stále prázdnejšie, pretože ludia pochopili, že večer má svoje kúzlo, treba ho užiť a noc treba dospať. Nápor medzi 8 – 9h sa dá rozptýliť , ak dojde k dohode, že školy budú začínať medzi osmou a pol deviatou, a úrady povedzme od deviatej.
Ale my máme pochopenie aj pre tých uvedomelých skororánkov. Poznám zo zamestnania jedneho staršieho pána, ktorého zamlada vycepovali na ranné vstávanie (50-te roky) . Vtedy záležal úspech na tom, aby bol na pracovišti už pred šiestou a politicky názorovo nevybočoval. Po zavedení pružnej prac.doby sa mu rozpadol hodnotový rebríček. Považuje to za holubník.
Re #27696 Dimi:
Súhlas , hlavne to chce dospať noc. Ale aj tak chodíš skoro. Ja chodím do práce medzi 9. – 10. h.
Re #27700 redburger:
Naprostý súhlas. Ten kolektívny zvoz autom nikdy nemože fungovať na 100perc. Vlastník auta má tiež svoje záujmy. A čo potom? Ostatným zostáva mhd A TO BEZ ROZDIELU či RA existuje alebo nie. Buď idú načierno alebo za lístok a to sa im predraží. Takže nejaké „hrozby“ Ráčnikov sú neopodstatnené.
Naviac Josip3211 zcela jednoznačne uprednostnuje svoje individuálne záujmy bez ohladu iné veci. V rámci obhajoby RA zcela ignoruje zavedenie prest.tarify, A zrušiť by chcel bezohladne tie RA , ktorých zrušením by sa značne zkomplikovalo spojenie z daných lokalít do uss. Proste egoista a skúsený ČIERNY PASAŽIER !!!! A sme u jadra veci! Viď ďalej
Re #27700 redburger: úplný súhlas !
Re #27704 dragula: teší ma, že nie len ja mám také „kacírske“ názory na zrušenie „posvätnej kravy“RA.
________________________________________________________________________
Pokial by dpmk zrušil spoje RA tak NEPRÍDE ANI O KORUNU !!! Neviem, či sú tam tak naivní alebo sami slepo kryjú čiernych pasažierov , proste nerozumiem.
Urobme si rozbor RA substrátu:
1/ cca 30% - držitelia predplatných lístkov. Tí ich kúpia aj tak , v prípade zrušenia RA si zaremcajú pár dní a potom poslušne budú cestovať s prestupom na najbližšiu R-ed.
2/ zbytok – čierni pasažieri. Už dávno objavili ono kúzlo prakticky NEREVÍZOROVATELNÝCH prepchatých RA busov! Revízor , ktorý v takom buse chce urobiť revíziu zákonite na seba bere rolu dobrodruha , chudáka alebo šaša. Preto je nepísanou dohodou železiarnikov , aby ich čo najviac cestovalo RA ,aby boli dosť prepchaté . Ked nastúpi revizor, tak u dverí sa nahrnú tí s predplatným, ďalej tí čo stihnú označiť lístok, a revík sa ďalej proste nedostane.
Dotaz pre kompetentných v dpmk : ako často sa robia revízie v spojoch RA ? ; aká je úspešnosť (zmysluplnosť) kontroly?
Takže NIE pohodlie priameho spoja, ved ako sa dá hovoriť o pohodlí v prepchatom buse, že, ale ZÁMIENKA pre rozsiahle krytie jázd na čierno! Tak je to. To ,čo tu píšem , je na základe doverného priznania jedného pravidelného cestujúceho RA.
A JE TO VONKU !!!
____________________________________________________