Co sa tyka modernizacii. Varujem pred kvazimodernizaciam typu 337 a 364. Minimalne kvoli nekvalitnej praci. Co sa tyka linkoveho vedenia v nadvaznosti aj na tu uvedeny clanok. Kym bude pitoma TZR, nebude odstraneny 14 ci kolko km dlhy subeh elektricky s antabusom. Plus kym budu subehy v meste - Jazero, Sturova, Moldavska - spolu s patricne skratenymi intervalmi - nebude elektrickova doprava nosna.
Túto informáciu máš priamo z R&G? Lebo v praxi to funguje presne naopak - ak lístkom v označovači R&G mykneš práve v okamihu "pridržiavania", tlačiareň sa ZARUČENE poškodí.
Pri popisovanom systéme u električiek cestujúci nebude uvažovať nad tým, či si bude musieť stlačiť tlačidlo ale jednoducho si ho stlačí. Po zastavení vozdidla sa mu potom dvere otvoria bez ohľadu na to, na ktorú stranu vodič otočí prepínač.
skôr by ma zaujímalo, aké budú mať čelá/dvere, ale myslím že budeme nekonečne šťastní ak vôbec nejaké wany budú ? Lak by mohli zjednotiť so všetkými ostatnými NP električkami ? ? takže vzor Brno: http://bmhd.goo.cz/foto.php?1551_8:20070709 ?
364 bola náhodou celkom rýchlo, to na 337čke "robili" vyše tri roky
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
*SOLARIS* maniak
prvé 2ks TEDOMčiat majú prísť teraz do 15.11.2007, ďalších 8ks do 15.12.2007 a zvyšok do konca februára 2008.