zaujimava skutočnosť!!!pri hale cassosport ? ? ? /garage VŠA/,do teraz sa tam nedala dať zastavka na trvalo,iba na požiadanie,a teraz sa to dá?a ani nikomu nič nevadí?,že je to v križovatke,ako to bolo tvrdené po celý čas,čo sa tam dožadovali vodiči nech je trvalá,že je to nerealne,že je nepriehľadná križovatka,hmm je to zaujimavé,ked na požiadanie tam boli povinný zastaviť...mám divný pocit,že niekto vplyvný pracuje v blízkosti hala cassos...
Doplním kolegu o svoje postrehy:
- áno ľudia nadávajú, ale oni nadavajú stále. Zatiaľ to mierne zdržuje, nijako výrazne. Išiel som 72kou a meškal minútu čo je zanedbateľné.
- Chválim vodičov za ich trpezlivosť, dnes sa jej museli obrniť statočne. Klobúk dole.
- Chválim DPMK za umiestnenie nálepiek v trolejbusoch. Sú presne v úrovní oči, tak ako to má byť. Nie ako piktogramy kedy sa nastupuje cez ktoré dvere a čo sa nesmie brať do busu, ktoré sú rozlezené všade možne po oknách. Akurát tie nálepky mohli mať výraznejšie farby.
- Navrhujem DPMK tak ako kolega NÁKRES resp. fotografiu dopytového tlačidla, ktoré sa v danom vozidle nachádza. Tento nákres umiestniť na dvere v úrovni očí, otočený smerom do vozidla. Druhý nákres umiestnený smerom na ulicu. Oboje vo výrazných oranžových/červených farbách. Tak to ponechať aspoň mesiac.
- Neviem či je alebo nie je (nevšimol som si) upozornenie o dopyte na zastávkach. V prípade že nie je, navrhujem takú informáciu pridať k CP.
Mohli vytlačiť nálepky, na ktorých by bola obrovská šípka s nápisom "Dvere", ktorá by ukazovala smerom ku dopytu a tie nálepky by potom mohli nacapiť na emdžad... Emdžad je neprehliadnuteľný, tak substrát by si určite všimol aj toto... ?
Takze zopar postrehov z prveho dna dopytoveho otvarania dveri:
- ludia sem-tam nadavali, dopocul som sa aj ze je to zbytocne zdrzovanie ale snad si zvyknu
- ista vodicka to po prvych 3 zastavkach vzdala
- CHYBA nakres, mnohi mackali oznacovac listkov
Inač aj napriek tomu že j ednes 1-eho tak to niektorí vodiči stále nepoužívajú aj napriek tomu že maju voz z dopytom ?
Ešte som si všimol na T6kách, že sú demontované gombíky na dopyt (tam kde boli 2 tak je jeden). Je to dočasné riešenie aby sa doplnilo do ostatných vozov alebo to tak ostane? ?
No neviem ale ja to niesom, ani na jednom trolejbuse a ani na električke som žiadny nákres vo voze nenašiel a to som pochodil dosť vozov. A ten informačný leták "Ako to funguje?" je tieˇž nanič lebo ľudia mačkajú stopky, záchranné brzdy a rôzne gombíky. Nákres ma možno 1020.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
dragula
- áno ľudia nadávajú, ale oni nadavajú stále. Zatiaľ to mierne zdržuje, nijako výrazne. Išiel som 72kou a meškal minútu čo je zanedbateľné.
- Chválim vodičov za ich trpezlivosť, dnes sa jej museli obrniť statočne. Klobúk dole.
- Chválim DPMK za umiestnenie nálepiek v trolejbusoch. Sú presne v úrovní oči, tak ako to má byť. Nie ako piktogramy kedy sa nastupuje cez ktoré dvere a čo sa nesmie brať do busu, ktoré sú rozlezené všade možne po oknách. Akurát tie nálepky mohli mať výraznejšie farby.
- Navrhujem DPMK tak ako kolega NÁKRES resp. fotografiu dopytového tlačidla, ktoré sa v danom vozidle nachádza. Tento nákres umiestniť na dvere v úrovni očí, otočený smerom do vozidla. Druhý nákres umiestnený smerom na ulicu. Oboje vo výrazných oranžových/červených farbách. Tak to ponechať aspoň mesiac.
- Neviem či je alebo nie je (nevšimol som si) upozornenie o dopyte na zastávkach. V prípade že nie je, navrhujem takú informáciu pridať k CP.