Reakcia na: Vladimír #2682:
1.) Cele toto vzniklo, ako reakcia ludi, vzhladom na to, ze kvantum sa ich stazuje na neumerne dlhe cakanie pri rampach, ktore su zbytocne dlho spustene. Ak sa bude opakovat situacia, ze sa rampy pokazia, nacakaju sa este viacej. Je to problem zeleznic, ktore doteraz nereagovali na staznosti DP.
2.) Povodne som tuto zastavku ani nechcel pisat, ale co ak by sa niekto ozval, ze kde je zachadzka k HM TESCO & Baumax.
3.) Asi tak isto sa vozia stavajucou L14 cez Anicku. Spominana zachadzka by trvala iba 7 ci 8 minut.
Navrhni riesenie.
Vladimír
Re #2670 balky: Elektrická energia skrýva v sebe tú záludnosť, že jej cena v priebehu dňa kolíše. Z väčšej časti podnik platí nie za skutočný odber, ale za namerané odberové maximum. Dá sa povedať, že keď v Košiciach jazdí na Furču trolejbus v špičke každých 5 min. a v sedle každých 10 min., je to takpovediac mrhanie, pretože veľkým rozdielom v obere špička/sedlo sa zbytočne navyšuje maximum, ktoré je navyše krátkodobé. Inými slovami, DPMK v sedle jazdí trolejbusmi každých 10 min., ale "šťavu" im platí tak, ako keby jazdili povedzme každých 6-7 min. Aj to je jedným z dôvodov, prečo najmä vozidlá elektrickej trakcie na trhaných službách by nemali zaťahovať do vozovne a z vozovne.
Ale samozrejme, máme dôvod sa baviť aj o autobusoch, cena za naftu je tak isto zaujímavá.
Re #2671 balky: Ako som už napísal. Osobne si myslím, že by vodič veľmi vozidlo s cestujúcimi vnútri opúšťať nemal, ale keďže dnes vodič (ktorý tiež len človek) často nemá inú možnosť ako si obstarať pitie a pod., v obmedzenom rozsahu také niečo viem pochopiť.