Pred malou chvíľou na SRo1 (Rádiožurnál) hlásili, že DPMK bude opäť prepúšťať. Jedná sa o 80 zamestnancov. Dôvodom je podľa GR Tkáča finančná situácia podniku a zefektívnenie pracovného procesu.
73,36 % obnovu parku. Ak odmyslím ikarusy 280 z rokov 1992 a 1995 + negenerálkované Karosy B732 z rokov 1992 tak je park autobusov ohromne obnovený. Viete kde je problém? V neefektivite /ktorá zjavne Filipkovi a spol. nevadí, však to zaplatí mesto/ spočívajúcej v DRAHEJ výprave (vodiči, vozidlá, palivá), dané tým nešťastným linkovaním. Keby ste radšej pátrali prečo je tomu tak. ?
?
KVKV
Domnievam sa, že prevádzka na zmienenom úseku by mala vyzerať takto:
Při poliklinike povinná skúška kolaj.brzdy, na spáde povinne znížená rýchlosť.
Je to tak napríklad v Prahe v Trojskej.
Skúška brzd v polovine spádu je fakt nezmysel.