Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Isidor #25663:
Kto je ten MOp? Shorty či lavazo? ? ?
Reakcia na: KVKV #25610:
Ty máš mimoriadne strašné komplexy z Prešova, keď už ti aj jazda IGK cez Eperjes vadí, čo? Asi to bude tým, že hoci je Prešov oproti KE menej než polovičný, je omnoho krajší, civilizovanejší, udržiavanejší, sú tam krajšie baby, rozumnejší šotouši...

Autor príspevku NIE JE Prešovčan.

Áno, som za priame spoje do Prešova po kysackej spojke. Všetky. Cestujúci do KE v Obišovciach presadnú.
Reakcia na: Sarko #25662:
Môžeš napísať na fotozurnal (at) prazsketramvaje cz, pan MOp popisky určite rád opraví ?
Reakcia na: Isidor #25661:
No je tam niekolko chyb, nakladna elektricka c. 3 s odmetacom snehu c. 3 je mozno nanajvys historicky odmetac snehu, ale nie na udrzbu trolejoveho vedenia a tiez, ze elektricky c. 104, 203 a 212 patria DPMK a nie HSMD (alebo ze by sa ich DPMK uz zbavil?). No a nakoniec, ze historicke vozidlo ev.c. 12 je uz davno za svojim zenitom a po odstraneni ako pamatnika spred vstupu DPMK a podvozku, ktory po rekostrukcii posluzi na novostavbu Ringhoffera ev.c. 21, uz caka jedine spasonosna srotacia. Ale inak pekny fotoserial.
Reakcia na: Kosican #25654:
Mám v mobile jedno foto z vozovne len momentálne mám mobil v servise ? Neskôr možno pošlem... ?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #25655:
? ? ?
Reakcia na: VLK #25656:
hmmm ako inak... treba šetriť. Ale pamäťové karty sú už dnes také lacné, že by nemal byť problém nejaké nakúpiť ?
Reakcia na: eMareq #25643:
keď sa pripravoval tento systém, snaha bola integrovať do neho čo najviac rozhraní, aby bola zabezpečená maximálna rozšíriteľnosť systému, a to aj napríklad prostredníctvom týchto pamäťových kariet... ?
všetky rozhrania ti vymenovať nemôžem, ale klasika je IBIS, RS232, RS485, USB, CF...
Reakcia na: TA #25644:
1. interná pamäť zariadenia je voliteľná zákazníkom, neviem, akú konfiguráciu má DPMK, ale nazdávam sa, že asi tú najnižšiu...
2. videl som to iba v testovaní, zatiaľ sa mi nestalo, že by niektorý dopravca narazil na pamäťový strop...
Reakcia na: RDZ 50 #25653:
na to sú iní vyvolení, ja smetie nezbieram.
nema niekto fotky 363+357????ked hej nech posle na zoggi@zmail.sk
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #25651:
Koľko si si stihol zobrať domov? ? ?
Reakcia na: 747 #25640:
okrem RS ešte Letisko/AIRPORT ? ? ?
SPP-čku asi skončila platnosť reklamy na našich plynových autobusoch, nakoľko sa na Hornádskej hromadne dávajú čierne nálepky SPP z týchto autobusov dole a ostávajú len kocky vzadu a nápis "Jazdím na zemný plyn".
na Fejovej sa opravuje kanalizácia, odhaľujú sa prvé koľaje,no bohužiaľ niesu v celku
Reakcia na: Isidor #25645:
...a tiež surfovať po internete, nie? ?
Este nieco, o com som uz pisal - system prilozenia karty a pouzivania dotykoveho "displeja" - dalsi dovod preco je IMO zly - ked nastupuje malo ludi a chcem si kupit listok, autobus sa pohne, ale kedze jednou rukou drzim kartu, druhou vyberam listok, nemam sa ako drzat - takze opat mozem sa snazit kupit listok a mozno spadnut, alebo pockat kym to bude bezpecne a cakat na revizora.

O rieseni som uz hovoril, vybral by sa listok a po vyzve by sa prilozila karta, vtedy by sa listok zakupil.
Dnes som cestoval MHD, prilozil som kartu, kupil sa 60min. listok, potom som chcel asi po 45min. zistit kolko mam minut, to este fungovalo, ale na dalsom spoji som stlacil PCL, chcel som si dokupit 30 min. listok, ale ponuklo mi len 24h a 7 dnovy.

Ako mam v takom pripade dokupit listok?? Alebo mam stat pri tej krabicke a cakat - a ked kartu prilozim skor, mam smolu, ked neskor (aj ked len o par sekund), este vacsiu - ked pride revizor.
Reakcia na: basta007 #25633:
Ja práveže ekonóm nie som (ani sa za neho nevyhlasujem) a mne osobne ako rodenému Prešovčanovi prestup v Kysaku nevadí, ak sa železnica uráči zorganizovať náväznosti medzi vlakmi.

Ja práveže len používam informáciu, ktorá plynie verme že od ozajstných ekonómov, podľa ktorých výstavba novej trate bude cenovo porovnateľná s nákladmi na rekonštrukciu starej trate. Ak je to tak, tak potom som ZA investíciu do výrazného zlepšenia dopravnej obsluhy regiónu Šariša, jeho takmer stotisícovú metropolu nevynímajúc. Pokiaľ sa preukáže, že nová trať má stáť nehorázne prachy oproti možnosti rekonštrukcie pôvodnej trasy, nie je o čom debatovať. Plne sa uspokojím s prestupom za predpokladu silnej a s rýchlikmi previazanej dopravy na trase PO - KE dvojkoľajnej v celom úseku.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.