Dik za upresnenie. Ja momentalne nie som doma a najblizsie budem az na Vianoce, tak sa na to pridem pozriet. Sa mi nezdalo, ze by tam pre 'par metrov' razili klasicky tunel. Alebo hoci aj hlbili - dik S499 , ale to by uz stacila aj ta betonova platna.
Aj tak by bolo najlepsie, aby tam bol podjazd ako vsetky tri ostatne, t.j. 2+2+2 s tym, ze 2 by ostali ako rezerva, na zaciatok hoci aj ako travnaty pas a dobuducna sa moze vselico zmenit. Samozrejme, to by sa potom musela niekam pod zem schovat aj dolezita horucovodna tepna Teplarni Kosice, ktora v priestoroch tych troch sirsich podjazdov 'vyviera' zo zeme a je zavesena v rohu severnej vetvy podjazdu (IAD je vedena v prostrednej v smere do mesta a juznej v smere z mesta).
Pri hladani blizsich info o horucovode som na http://www.ekosfera.sk/prednasajuci_info.php narazil na zaujimavu info, ze "TEKO je najvacsim vyrobcom a distributerom tepla vo forme horucej vody a pary v sustave centralizovaneho zasobovania teplom na Slovensku. Primarny horucovodny a parny rozvod systemu centralneho zasobovania teplom v KE ma dlzku 140 km."
súťaž na zabzar (po NMnV) vyhral Siemens, ten AB ani vôbec nevyrába, takže asi preto AH. Zatiaľ je naprojektovaný ETCS L1, ktorý tiež bude montovať on.
ETCS - European Train Control System - nový európsky jednotný VZ. Preto na rekoúsekoch nie je AB s kódovaním, lebo sa čaká na ETCS (level II. je líniový, level I. je bodový).
Ale s EÚ sa pletieš, tá platí práve naopak najochotnejšie tie najväčšie p94oviny.
mimo témy - videl som pred zimným štadiónom na lokomotíve rozostavanú novú budovu a čulý stavebný ruch pri tenisových kurtoch na konci aničky, ako kedysi bývalo futbalové ihrisko. nevie niekto čo na týchto miestach bude stáť ? ďakujem
S tym autohradlom mas pravdu..aj priepustnostou...Kym doteraz je na trati autoblok, po novom je to len automaticke hradlo. Takze kym doteraz bolo medzi Kostolanmi a Kosicami par oddielovych navestidiel,po novom bude jedno..aj ked..no nechame sa prekvapit.
Nie som v tom totalne zbehly ako ty, ani ma teraz nenapada,co je ETRCS level II,ale vo vseobecnosti sa na koridori meni vsetko ,co sa da,aj ked EU o tom nechce pocut,najradsej by menila len kolaju ?
A som ozaj prekvapeny, ze s prenosom kodov VZ nepocitali-ved to malo by samozrejme.
Lenže na novom vyskoko pokrokovom koridorovom ZZ, čiže na medzistanečnom úseku s občasným autohradlom BEZ KÓDU môžeš maximálne 120 a aj to len vďaka benevolencii slovenských predpisov (v ČR bez kódu max. 100), takže až do ETRCS level II. proste korytor nebude dokončený. Modernizáciou na slovenský spôsob sa paradoxne znižuje rýchlosť a zhoršuje priepustnosť trate.
Tak, tak, toto je presná definícia. On by na 160 stačil aj autoblok s kódovaním, len súdruhovia od ŽSR zhodnotili, že oni budú najmodernejší a preto do realizácie ETCS level II. žiadny prenos kódu nebude.
No tak zase kľud, to čo je zase za bludy? 140 sa u nás jazdí dlhé roky (Kúty-Zohor a Senec-kamsi), v súčasnosti budovaný korytr z BA do Z¨solny sa budeuje kompletne na 160. Na túto rýchlosť sú k dispozícii lokomotíy aj vozidlá, aj keď nie v dostatočnom počte. Momentálne sa však jazdí na "korytore" max. 120 kvôli neexistencii prenosu kódu VZ.
Koľajnice sa predsa menia bežne a než tam dorazí korytorizácia, tak budú zjazdené až po pätu.
Pokiaľ to ale má vyzerať tak, ako to koluje na vlaky.net, čiže jednokoľajka z Krompách cez PO do KE, tak som proti.
Tak to je omyl. Ako hobby sa venujem nielen MHD, ale aj dialniciam a RC a ziadny tunel tam nebude, resp. tak to sice bolo prezentovane, ale sucasnost je taka, ze to, co robia na Palackeho teraz, ze tam je striekany beton a uz zacali podkopavat sucasny most znaci o tom, ze sucsasny most ostane, ale bude sa rekonstruovat, pricom iba pod neho pridaju dalsi chybajuci pruh. Preto tie zelezne rury pod mostom, sluzia na spevnenie. V tomto case je tam dobre ist a pozriet sa na to zblizka, pretoze jasne uvidite, ze uz robia vykopove prace na tom pruhu a definitivne zacnu odstranovat zeminu a staru podperu mosta. Nie je to sice najidealnejsie riesenie, ale kvitujem aj to. KE momentalne 3+3 v tomto useku nepotrebuje, hoci to neznamena, ze to predbezne mohli spravit takto.
ahaaa, jasné. Ja som hneď prehliadal to pôvodné značenie a sústredil sa len na to nové. zbytočne tam dokresľovali akože koľajnice - len to zneprehľadnili tým.
Heh, mne to pripomina Bushove vyroky, niekde na nete je aj hitparada, kde sa rozhoduje o niekolko desiatok najlepsich Ja som nasiel jeden takyto vyrok sa tu celkom hodi:
"To nie je priemyselné znečistenie, čo poškodzuje naše životné prostredie. To sú tie nečistoty v našom vzduchu a v našej vode, ktoré za to môžu." ☠
Ak myslíš to nedávno linkované pdf-ko, tak sa lepšie pozri, je tam ? - rozjazdová výhybka v úrovni zadnej časti nástupišťa na Južnej triede. Ale je to zakreslené dosť divne teda, nakoľko vo výsledku sú v oblúku Južná tr. - Senný trh koľaje tri ? ? ktovie čo chlastal projektant
Ja som písal o včerajšku. Vtedy robili (aj som si to sfotil).
Inak na diskusii na sme.sk som sa dozvedel, že keď zruším verejnú službu (v našom prípade MHD) tak tu bude ekonomický blahobyt (asi hneď), lebo každá verejná služba vedie k cenovej deformácii a tá vedie k strate efektívnosti. ☠
Po opätovnom zhliadnutí reg. plánu NO zisťujem, že tam nikdy nie je vyznačená 3. predraďovacia koľaj. ? Žeby sa zabudlo
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko
Aj tak by bolo najlepsie, aby tam bol podjazd ako vsetky tri ostatne, t.j. 2+2+2 s tym, ze 2 by ostali ako rezerva, na zaciatok hoci aj ako travnaty pas a dobuducna sa moze vselico zmenit. Samozrejme, to by sa potom musela niekam pod zem schovat aj dolezita horucovodna tepna Teplarni Kosice, ktora v priestoroch tych troch sirsich podjazdov 'vyviera' zo zeme a je zavesena v rohu severnej vetvy podjazdu (IAD je vedena v prostrednej v smere do mesta a juznej v smere z mesta).
Pri hladani blizsich info o horucovode som na http://www.ekosfera.sk/prednasajuci_info.php narazil na zaujimavu info, ze "TEKO je najvacsim vyrobcom a distributerom tepla vo forme horucej vody a pary v sustave centralizovaneho zasobovania teplom na Slovensku. Primarny horucovodny a parny rozvod systemu centralneho zasobovania teplom v KE ma dlzku 140 km."