Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: tbus #25482:
OK, ale tak snáď nie po celej dĺžke ? . Či sa nedá použiť žiadny súčasný úsek ❓
Reakcia na: TA #25481:
pri tej rekonstrukcii stavias prakticky novu trat ibaze na povodnom mieste kde boli stare kolaje
Reakcia na: Vladimír #25480:
myslel som skôr na tieto R než na Šarišan.

Čím to je, že prestavba trate PP - Kysak by bola takmer taká nákladná ako výstavba novej trate ❓
Reakcia na: S499.1023 #25479:
Keby sme sa však striktne držali požiadavky na spojenie PO - BA ako také, tak netreba tiež zabúdať na R Gemeran a Poľana cez Zvolen.

Takže by som kol. TA doplnil:

1., nie je pravda, že Prešov je jediné krajské mesto, ktoré nemá priame železničné spojenie s Bratislavou
2., nie je pravda, že Prešov nemá priame železničné spojenie s Bratislavou

🙂
Reakcia na: TA #25467:
Nooo, ten jedne vlak v pi do PO a v ne do BA, to už je fakt priame spojenie ako p94a. Samozrejme, že viesť 1. hlavný ťah cez Levoču a Prešov je výborná myšlienka.
Reakcia na: Isidor #25477:
Akej jednokoľajky? V novej trase normálne povedie kompletný 1. hlavný ťah, takže dvojkoľajka. Keďže modernizácia úseku Poprad - Kysak na 160 km/h v jestvujúcej trase by bola max. o cca. 10% lacnejšia, než vybudovanie kompletne novej trate cez Levoču a Prešov, nie je o čom diskutovať.
Reakcia na: Axel #25476:
Tak hovorí sa, že výstavba novej jednokoľajky do Prešova (plus zdvojkoľajnenie PO-Kysak?) by malo byť lacnejšie, či porovnateľné s modernizáciou existujúceho úseku cez Margecany...
Reakcia na: mišo #25463:
Minimalne v pripade Levoce to tak bolo. Odmietli ohniveho kona a pre rozvoj Levoce sa to stalo osudne...
Takisto je pravdiva historka o furmanskej loby, ktora bola v Presove proti vystavbe zeleznice.

Osobne ma dost udivuje ta vystavba novej zeleznice len kvoli tomu prestupu v Kysaku.
Prestup by sa dal zariadit preprahom lokomotivy na druhy koniec vlaku... Ale Hadari asi potrebuje volicov na dalsich 20 rokov...
Reakcia na: RDZ 50 #25474:
1018, eMareq, ja.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #25471:
Oki ale rob to aj na MD, nielen tu. 🙂 BTW, kto momentálne tvorí "vedenie"? Už to nie je v údajoch na imhd ako kedysi... ?
Reakcia na: eMareq #25470:
okej, ale mne to pripadá trochu alibistické. Kúpiť nové vozy je viac-menej OK ( hoci na úver ? ). Ale tých 19 vozov nespasí vozový park a na 2. strane radšej mohli dať starých 19 vozov na GO. Vyšlo by to lacnejšie, boli by z toho prakticky nové vozy a zároveň by ostal aspoň aký-taký počet klbákov. Lebo v podstate tým, že vyradia kapacitnejšie busy, než nakúpia, tak sa opäť len zvýši počet potrebných vozidiel - naivne dúfam, že sa skrátia intervaly.

P. S.: zišla by sa možnosť edit.
Reakcia na: RDZ 50 #25468:
6042 a 6030 uz prejdu na bezne linky ?
Reakcia na: RDZ 50 #25469:
po miliontykrát píšem, nikomu z vedenia to nevadí.
Reakcia na: TA #25467:
Keď mám z čohosi 198 a z toho vyradím 19, lebo je to staré a zároveň mi pribudne 19 nových, tak koľko mi zostane? Vieš keď je tu denná výprava okolo 160 až 170 vozidiel (a potrebuješ aj zálohy) tak ti treba aj tých 19 na udržanie potrebného počtu. Zatiaľ, možno po 15 decembri sa to zmení.

Na vlak KE - BA sa cestujúci z PO prestupujú v Kysaku. Inak je zaujímavé, že táto iniciatíva vznikla až teraz. Dovtedy to zrejme nikomu nevadilo, alebo sa spoliehali na "vyššiu moc", že to zariadi.

BTW "Metro" - s metrom to bude mať akurát tak spoločné ten tunel. 🙂
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #25461:
Dúfam, že platíš ieMHaDečku za to, že si na ňom robíš reklamu na čnds... ? ? ?
Reakcia na: TA #25467:
198 - 19 = 181??? Fakt sila... ? ? ? ? ?
Reakcia na: eMareq #25462:
no ale keď je nadstav, tak by stačilo aj 198 - 19 = 181, či nie?

Re #25463 mišo : magorina. BTW už by konečne Korzár mohol prestať písať NEZMYSLY ( ❗ ❗ ❗ ) a Hagyari hovoriť to, čo nie je pravda ( " Prešov je jediné krajské mesto, ktoré nemá priame železničné spojenie s Bratislavou. " ) Nech sa pozrie do CP a zistí, že sa mýli. ?
Reakcia na: mišo #25463:
tiež som o tom počul, navyše miestni furmani sa báli o svoj biznis (lobing ? )
ta co ste, toto vyssia moc v BA nedovoli ?
Reakcia na: mišo #25463:
zaujímavé....že by Prešov mal ako prvé mesto na Slovensku metro a aj jediné?? ❓ ❓

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.