Ja som videl na Terase, ale predpokladám že všade v meste (na BKV určite, na Južnej a rýchlodráhe neviem, ale tie by mali takéto teploty lepšie znášať. )
Akéže teoreticky? Ja som síce doteraz 10min. prestupné lístky mal možnosť využívať len v Bratislave a Prešove a nikdy mi nepripadala možnosť prestupu s nimi nereálna.
Pýtam sa ešte raz: prečo, ak by som sa napr. potreboval vrátiť od HyperTesca na Kalinovskú a hneď niečím späť mal platiť 17 Sk, ak ja to do tých 10 min. stihnem? Prečo? Prečo? Prečo?
Dopravca nech sa nestará do toho, čo ja stihnem a čo nestihnem. Či to stihnem, je moja vec. Ak nestihnem, označím si ďalší lístok.
Ja zase nerozumiem tomu, prečo by 10min. lístok neprestupný mal byť. Ak aj väčšina ľudí v tomto časovom termíne neprestúpi... no a čo? Ale prečo vôbec niekomu vopred brániť takýto prestup vykonať, pokiaľ ho stihne?
Re #24864 Papyr: Presne. Ako to robíš, že vieš vždy vec zhrnúť tak trefne? ?
...15min 14Sk ?.... a nieje predsa len výhodnejší ten súčasný štvorzastávkový za 12.- ?
Nie. Som z KVP ak nastúpim na zastávke Iskra do autobusu číslo 19, tak na zastávku Námestie osloboditeľov je to 7 zastávok, ale len 12 minút podľa CP. Z toho mi vychádza že 15 min. lístok je oveľa výhodnejší. A takýchto príkladov by sa dalo nájsť viacero...
Ako už písal redburger "to postaci az do centra z asi zo vsetkych klas. sidlisk". Treba si uvedomiť že pre tak malé mesto akým sú Košice, 15. minútový lístok je ideálny.
Co sa tyka US STEELu, coraz viac zeleziarnikov cestuje do zamestnania inak ako elektrickou. napr. tak, ze idu do Sace 38kou a potom do US STEELu 26kou. alebo sa poskaldaju a idu autom jedneho z nich. A vymalovano. Akoby chcel DPMK trestat tych, ktori pracuju v zeleziarnach.
...neprikazuje , ale umožňuje... ALE LEN TEORETICKY.
za navrhovaných podnikom 10 min. sa ďaleko nedostanem, natož v prípade potreby prestúpiť, je NEREÁLNE to stihnúť.
A pridanie dalších 5 min to nevyrieši.
Neberiem ako dokaz , ak to niekto "overí" športovou metodou, že od domu umenia sa zvezie zastávku a na n.o. prestúpi na náhodný bus ktorí tam stojí vedla.
...15min 14Sk ?.... a nieje predsa len výhodnejší ten súčasný štvorzastávkový za 12.- ?
USS by som do T1 nedával, už tak sa zlacnelo cestovanie do býv. 2.a 3. pásma. (pokial sú použité jednorazové prestupné lístky)
Kludne, nech to robi kto chce, len nech uz k tym lietadlam nieco jazdi, a hlavne nech to navazuje. Lebo sucasna doprava na letisko je skor vysmechom nez sluzbou.
Q: Používali by ste nákup cestovných lístkov u vodiča aj pri jednotnej zvýšenej cene ?
A: Treba rozšíriť sieť automatov s možnosťou kúpy okrem krátkodobých CL tak aj dlhodobých (24h, 7d). Všimol som si, že vo vozidlách sa dá kúpiť aj 24h alebo 7d lístok - pre tých čo majú BČK ako peňaženku.
Q: Vyhovovala by Vám zmena 4 zastávkového neprestupného cestovného lístka na 10 minútový prestupný ? Áno / Nie
A: Áno (alebo namiesto neho zaviesť 15 min a stál by 14 SKK)
Q: Uvítate možnosť dokúpenia a označovania 10,- Sk cestovného lístka pre cestu od OC Optima smer Vstupný areál U.S. Steel a späť pre držiteľov predplatných cestovných lístkov pásma T1 ?
A + Q: A prečo nemôžu byť železiarne v T1?
"Od 30. októbra 2007 letisko Košice zavádza nové linky do /z európskych destinácií lietadlom typu Boeing 737-700 nasledovne: 3x týždenne Londýn, 3x týždenne Dublin, 7x týždenne Praha a 22x týždenne Bratislava. Otvorením nových liniek očakávame v Košiciach nárast počtu vybavených cestujúcich o 250 tisíc ročne.Nové letecké spojenia sú výsledkom jednaní so SkyEurope, podporované predsedom VUC Zdenkom Trebulom a primátorom mesta Košice Františkom Knapíkom. Celému regiónu východného Slovenska sa ponúka väčšia možnosť leteckej dopravy. Michael Hoeferer, výkonný riaditeľ letiska Košice pripomína: “SkyEurope, ktorej základňou sú bratislavské a viedenské letiská, rozbehli v marci tohto roku prevádzku z Viedne do 16 európskych destinícií, pričom zaznamenali výborný nárast cestujúcich. S potešením vítame rozšírenie liniek aj z Košíc.” Viedenské letisko je súčasťou konzorcia, ktoré vlastní 66% akcií letiska Košice. Z tohto nového projektu budú ťažiť všetci- cestujúci dochádzajúci za prácou, turistikou, i návštevníci Prahy, Bratislavy, Londýna a Dublinu. Ďalej chceme týmto pomôcť komunitám Slovákov žijúcich v uvedených destináciách, aby mohli častejšie cestovať za svojimi príbuznými na východ Slovenska. Košický samosprávny kraj a mesto Košice prispejú k tomuto projektu zvýšením počtu liniek autobusovej dopravy medzi letiskom a mestom v náväznosti na novootvorené linky."
Som velmi zvedavy co bude obnasat to navsenie poctu liniek. Zeby sa konecne niekto zobudil a zacal riesit katastrofalnu dostupnost letiska s MHD ???
Co je vacsia volovina a co je pre cestujuceho prijatelnejsie?
a) 15 minutovy listok prestupny
b) 15 minutovy listok neprestupny
Predtym, nez odpovies, uvedom si prosim, ze prestupny listok prestupit UMOZNUJE, nie vsak PRIKAZUJE.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Papyr