Reakcia na: KVKV #24807:
Neviem či nie je náhodou "nezávislým" (niekto ho predsa len platí) DI-om. Nie už nepracuje, keď padne predseda predstavenstva tak padne celé predstavenstvo (dané v obchodnom zákonníku). Nič v zlom, ale to by bolo také prihrievanie polievočky: "ja som tú trať chcel, ale zlí ľudia (vieme kto) v dpmk boli stále proti, tak som nemohol nič presadiť." Teraz sa dobre rozpráva o zachovaní / budovaní TD, keď je mimo (to vie kde kto). Svoju šancu mal! Vedel by som sa s ním porozprávať na túto tému - ak by ho niekto zavolal medzi nás, ale nezbavím sa určitých "predsudkov" na jeho osobu. Ťažko sa zmýva to čo tam bývalé predstavenstvo zanechalo, aj keď on bol možno proti, ale nič neurobil a možností mal.To je nádherná ukážka, keď sa dosadzujú do funkcií politici čo o tom nevedia nič (samozrejme oni si myslia opak). A na to som minulý rok upozorňoval primátora mailom, že to ich voľba bola katastrofou. Prihrávanie kšeftíkov spriazneným osobám zo svojej strany - veď je to predsa tak výhodné pre jednu aj druhú stranu, vytvorenie si svojej súkromnej firmy v mestskej firme, kde sa všetko robí v tichosti, neprehľadne, lebo to nikto nekontroluje a peniaze prídu každý rok. Keď sa minú priskoro, tak v lepšom prípade obmedzíme nejakú linku (dá sa ešte niečo vôbec tu obmedzovať???), v horšom ju rovno zrušíme. Dajak proste prežijeme, zvyšok si nejako zvykne. Však ešte tu nie je taká dobrá ekonomická situácia, aby si to auto mohol dovoliť kúpiť kdekto...

Papyr
Teraz by som radsej vrhol vsetky sily na zachovanie sucasnych, prevadzkovych kosickych trolejbusov. Historicky-nehistoricky voz totiz potrebuje nielen iste napatie v drotoch, ale v prvom rade tie droty. Ak tie nebudu, razom budete mat omnoho viac historickych vozidiel, ako by sme si vsetci zelali.