Reakcia na: eMareq #2466:
aj SarkoČo máte stále proti trolejbusom !!! Budem sa opakovať, ale súčasné riešenie trolejbusovej trate považujem za najlepšie aké mohlo spomedzi prvých tratí vzniknúť.
ALa Bottová: vtedy to bolo najlepšie riešenie aké mohlo padnúť. Predstavte si, že by troleje ťahali cez NMM až na KVP (alebo ktovie kde) - nebola by obslúžená časť Vodná, Jakabov palác, ŽS a NO ani z jedného z týchto sídlisk - a to znamená ťahanie ďalších (zbytočných) autobusových liniek cez tieto úseky.
Len som reagoval na Tvoj príspevok ohľadne konečnej Exnárová. Mne je L32 totálne ukradnutá. Tak ako napísal BM stačilo natiahnúť troleje na ŽS a je to. Žiadnu L32-jku by netrebalo.
. Taktiez vnimam predlzenie trate na Bottovu ako nezmyselny krok, lebo sa nic nevyriesilo, ale ked primator pred volbami sluboval, tak tu trolej museli niekam natiahnut.
Vladimír
Namiesto systémového riešenia sa v roku 1995 vtedajší primátor rozhodol pre úplne nelogický krok, a síce predĺženie trolejbusovej trate na Bottovu, ktoré nielenže nemalo z dopravného hľadiska žiaden zmysel, ale dokonca v tomto smere sa nikdy s trolejbusmi ani nepočítalo. V trolejbusovej histérii sa pokračovalo aj ďalej, kedy, dovolím si tvrdiť, v rámci predvolebnej kampane vyšli trolejbusy na Lechkého. Následne ešte pribudol úsek na Myslavu (ktorý mi pri niektorých návrhoch na linkové vedenie autobusov hádam najviac prekáža) s úplne zvrhlými myšlienkami na jeho predĺženie kamsi ku Kolibáru.