Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: spank #2425:

A prečo by sa mali používať, keď tu už raz boli, nevyhovovali a boli zmenené? Pokiaľ by sme mali všetky linky v sieti 3-miestne, nenamietal by som, ale takto bola škoda nevyužiť zbytočné prázdne miesto a neurobiť čitateľnejší a estetickejší font.
Reakcia na: eMareq #2419:

Zatiaľ všetky KT8D5.RN2 majú ovládanie pedálmi a v KE to tak asi aj zostane. Ručné radiče sú zatiaľ dosť drahý špás.
Ale všetko, čo prechádza uzlom Sečovská-Prešovská-Južné nábr. nemá zmysel trolejovať pred dobudovaním mimoúrovňovej križovatky.
V najbližších rokoch by bolo asi najlepšie zatrolejovať úsek Dom umenia - Hala Cassosport, ktorý je dnes dosť problémový. Takto by mohla vzniknúť T-linka s trasou Hala Cassosport - NO (to je jednosmerne 12 min.), a pri 10 min. celodennom intervale by na nej vystačili 3-4 krátke trolejbusy (aspoň by sa konečne využili). Zároveň by vznikol priestor pre čiastočné obmedzenie A-liniek v danom úseku.
Reakcia na: eMareq #2419:
Ja som za strolejovanie useku Lingov - Secovska - Nam. Osloboditelov; Nam. Oslobod - presovska - Tahanovce (bud vrchom, alebo spodkom) a useku NMMM - Fakultna nemocnica (bud okolo amfiteatra, alebo okolo posty) - Sidl. KVP, Klastor; + prerobenie konecnej v myslave z terajsesj na konecnu v Myslave Masi
For all: preco sa nepouzivaju napriklad taketo fonty? http://citybus.cz/kosice/fotografie/gallery.php?akce=ukaz&media_id=23
myslim, co sa tyka cisla linky
Reakcia na: Dopravák #2423:
Suhlasim a dodavam, ze aj sidlislo Tahanovce by mohlo byt zatrolejovane. Rozmyslam skor horna vetva (Sofijska - Belehradska - Hanojska - Berlinska - MU - Nadchod az Madridska) ako dolna.
Reakcia na: Dopravák #2422:
Ja by som chcel trolejbusy všade, kde sa to len dá 😉 Čo Vy na to?
Reakcia na: eMareq #2421:
to je za druhé, čo som chcel napísať 🙂
Reakcia na: Dopravák #2420:
Mna napadlo zatrolejovat Podhradovu + Mier s napojenim na stavajucu trat. Moyzesku + Rastislavovu, potom som chcel tahat trolej az do Barce 🙂, lenze narazil som na problem co so Sebastovcami.
Reakcia na: eMareq #2419:
jednoznačne trasu L18 zatrolejovať
Otazka pre vsetkych: ktore ulice, po ktorych jazdia hlavne autobusove linky by ste radi zatrolejovali a pustili po nich radsej trolejbusove linky?

Ma KT8 RN2 rucne alebo nozne riadenie? RN1 ma rucne.
(rucne - paka ako u T6)
(nozne - klasicky pedal)
Nodes > V Prahe by som sa nedivil,keby to nebolo pre nehodu. Tam totiz maju love 🙂.

RW > 6421 si dovolim tvrdit, že v KE nebola a presvedčí ma len foto. Mohlo ist jedine o 6221, ktora potom niekolko rokov plnila funkciu TO-5 a karieru ukončila v novembri 2003.
Reakcia na: Nodes #2416:
Ako som sa dozvedel, ten Citybus bol vyradeny v dosledku nehody.
Reakcia na: Diggi #2414:
hej, ten citybus mi tiez nie je jaasny. Akokeby ho isli presunut inemu dopravcovi. Ale vyradit? o:
Reakcia na: Diggi #2413:
Neviem ako to bolo zo 6416,ale ja som vydel 6421 koncom roka 1992 uz neviem na ktorej linke na furci.Ako to bolo presne to neviem,ale mohol tam byt chaos v cislovani.
My sa tu bavíme o Ikaruse, ktorý EŠTE stále jazdí a na www.citybus.cz čítam , že odstavili na vyradenie citybus. ?!
Vladimír > Myslím, že nejazdila rsp. nebola ani v Košiciach, nakoľko nie je uvedená ani v dodávkach vozidiel.
Reakcia na: Diggi #2411:
Nuž, aj ja viem o tom, že 4082 je vymenený za 6416. Otázne však je, či tá Karosa skutočne v Košiciach jazdila alebo bola dodaná do Bratislavy ešte pred zaradením do košickej premávky.
Plne súhlasím s Vladimírom, hlási sa dokonca aj večer do 22.00. Jedna B941 (nebudem menovať) má dokonca večer hlasenie zastávok len vizuálne, iba večer. Neviem teda či ide o šikovnosť vodiča, alebo majú naprogramovanú aj takúto variantu.

RW : 4083 a 4084 jazdili tuším nie viac ako 6 rokov v mhd. Pôvod autobusov musíš hľadať vo vtedajšej ČSAD Košice, odkiaľ boli odkúpené. V tej dobe bol kritický nedostatok kĺbakov. Ja osobne si pamätám Ik280 na L12, L30 atd. To boli časy 🙂. Pôvodný košický nie je ani IK280.08L #4082. Ten bol zakúpený z Bratislavy. Dokonca sa hovorí, že bol vymenený za Karosu B732, ktorá by v KE jazdila pod číslom 6416. Ale neviem to potvrdiť.
Vcera na 5222 a 5224 BUSE blblo uplne: vpredu volajako porozhadzovane porozsvecovane body, cislo linky (tma), na boku "cez Sidl. Mier". Vzadu pekne 22.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.