No ja zas musim DPMK pokarhat, konkretne toho cloveka, co ma na starosti vypisovanie CP pre zastavky. Opat sa podaril dobry kiks. Ak budete mat niekto cestu na Nad Jazerom - Kostol -> St. Lokomotivy, vsimnite si CP L9, je tam uvedene 06, 26, 46, vsetko poposuvane o dve minuty neskor ako ma byt. Na Dneperskej je tiez 06, 26, 46 - ale to je spravne. Z toho celeho vyplyva, ze L9 by musela byt podla toho na dvoch miestach naraz v rovnakom case . Proste ked niekto pride akurat pocitajuc as tym, ze mu pride prave L9 - uz mu prave odisiel.
Rozmyslam ci mam pisat mail do dp a spomenut toto + dalsie kiksy, ale asi by sa mi dostalo odpovede ako minule: "my o tom vieme, a verime ze sa to v blizke dobe napravi."
Asi ide len o stastie. V poslednej dobe nie a nie natrafit na bus so zapnutym hlasenim... 1ine 5219 pravidelne hlasi a 5234, kt. som spominal na disp. fore...
1) za posledné dni a týždne mám vkuse šťastie na vozidlá, ktoré riadne hlásia zastávky. Či sa takto zlepšila pracovná morálka vodičov alebo ide o náhodu neviem, ale páči sa mi to. Tak to má byť.
2) úplnou náhodou som objavil celkom novú kombináciu spojov pre cestovanie zo stanice na TU. Doteraz som využíval L2, 29 a 32 priamo, L13, 14, 16, 22, 27, 29, 71, 72 zhruba priamo alebo kombinácie niečo na NO + L7 a pod. Dnes som však celkom náhodou prišiel na možnosť využiť v sedlovej hodine L17 zo stanice s odchodom o celá 32 po zastávku Stará radnica. Cesta trvá 9 minút. Keď rýchlo prebehnete na zastávku električky, o celá 41 chytíte L7 k Technike. Super!
Oproti štandardnému BUSE sa určite menila aj číslica 2. Niektoré busy majú dvojku takú štíhlejšiu bez toľkých zaoblení. Neskôr sa začal používať pôvodný - štandardný font.
Sssamozrejme! Dúfam len, že úschovné už nie je privysoké.
Re #2387 Vladimír:
Telefonicky som dnes s 1018 prebral tie verzie BUSE, ale z hlavy vedel zatiaľ naisto povedať len toľko, že najprv menil na vonkajšom displeji len čísla 5, 6 a 9 (asi v. 2) a dodatočne len číslo 4 (asi vo v. 3). Na všetky verzie sa pozrie v práci a potom sem hodí, verím, že obsiahly "historický" príspevok. :o)
No tak ja som bol nútený svoj 30GB disk nedávno "upgradovať" na 80GB. Čo sa týka 322 a 323, neviem, či máš správne údaje, ja disponujem dátumami od AdamaT, ktorý si údaje zisťoval u referenta koľajovej dopravy a dátum vyradenia oboch vozidiel je spoločný - 19.2.1993.
O miesto nemam nudzu /na 30GB disku sa vzdy nejaky ten volny MB najde ;)/ A zbytocne je to palit na CD - okolo 3MB, ked tak vypalit rovno celu kapacitu CDcka, potom to ma tolko session, ze trva dost dlho, kym to vsetko OS precita :)/
Nevies kedy sa vyradila 323, v tom originalnom zozname, ktory som si pisal, mam v jednom roku (1992 ak sa nemylim) dva krat poznacenu 322 - neviem ci ma byt len spravne jedna 322, alebo ta druha poznacena 323?
Vypalit si to mozem aj ja sam doma na CD, na DVD musim pocestovat trocha Na 30GB ovom disku sa miesto najde vzdy .
Nevies nahodou, kedy sa vyradila 323-ojka? Ten zoznam co som si robil (ako som Ti spominal), ked som ho prepisoval, tak sa mi tam v originali (omylom?) dostala dva krat 322, neviem ci to ma byt len raz 322 alebo ta druha ma byt ozaj 323.
Re #2387 Vladimír:
Povedz mi, čo je dnes štandardné Ja si naopak myslím, že veľa štandardných vecí nemusí vyhovovať (viď napr. základné fonty vo worde, skiny Windowsu a pod...). Ohľadne verzií nemám až taký dobrý prehľad, takže k tomu sa neviem vyjadriť, dúfam, že tak urobí jeho autor, ktorému to začne pomaly, ale isto tiež unikať
Re #2389 eMareq:
No vieš, že budem potrebovať všetky údaje, ktoré sa týkajú električiek! A všetko si pekne archivuj, aj tú nehodu 18-ky. Ak nemáš miesto na disku, môžem bez problémov napáliť na CD.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Nevies nahodou, kedy sa vyradila 323-ojka? Ten zoznam co som si robil (ako som Ti spominal), ked som ho prepisoval, tak sa mi tam v originali (omylom?) dostala dva krat 322, neviem ci to ma byt len raz 322 alebo ta druha ma byt ozaj 323.