Reakcia na: Sarko #2349:
Na 30ke mozu jazdit hoci aj 15m Soplarisy ako doteraz, ALE S PRIADNIM ASPON JEDNEHO SPOJA. To ASPON znamena, ze aj dva spoje navyse by mali koho viezt.
Chalani z BA fóra sa o tom bavili a Andy uverejnil aj link: http://honschopp-kiel.bei.t-online.de/TestHHA.htm
Tuším aj tak za 8 týždňov toho veľa preštikať nestihla... :o)

Ten problem so znakom & si pomenoval velmi presne, je to tak. Inac dnes opat nehoda na krizovatke Moldavska - Dunajska okolo 15.20.
a popijat rum (trebars) 
. Lebo s nimi sme isli az piati o 13.00 (5004 bola na L40). Ale vodic ich poslal cakat na zastavku. Ked sme nastupili, nastupili aj oni, ale bez kupy CL!!! S tym, ze som pocul ako prosili vodica, aby im zastal na Alpinke, ja byt nim, tak im zastavim, ale len pod podmienkou, ze si zakupia CL, alebo nech si cakaju na L29. Z lokomotivy sme odisli s trojminutovym meskanim, vodic sa este hodnu chvilu cesal a upravoval, asi by ho cez rampu na Jahodnej nepustili - keby ho zbadali neupraveneho
. Prakticky po zastavku na kopci sa nedialo nic, az potom vodic, sa zacal ohanat stierkou co ma na cistenie okien a pocas jazdy si ho zacal cistit (okno)! Pred Jahodnou, samozrejme poriadna zapcha z aut, kedze tam sa za parkovisko plati, ale nieje strazene! (Preco?). Takze, kazdy si zaparkoval ako sa mu chcelo.
), ktorý býva dosť často v tých linkoch obsiahnutý.
Diggi
Pokiaľ viem Sarko sa v minulosti pokúšal zachrániť jeden z Ikarusov 4055 rsp. 4056, ale je tu aj nevôľa zo strany PCD. Ani sa im nedivím, veď peňazí niet nazvyš.
Čo sa týka 4126 tak si poriadne vedľa. Pôvodná 4126 bola zošrotovaná niekedy v roku 2001. Istý čas stála vedľa prevráteného vraku na VŠA aj terajšia 4126/II.
4126/II bol odkúpený z colného skladu v Slovenskom Novom Meste, kde bol zadržaný niekedy okolo roku 1996. Do Košíc prišiel koncom roka 2000.