-Infosystém EMtest sa inštaluje do každého vozidla DPMK, a.s. Vozidlá, ktoré majú BUSE, dostávajú len kabeláž a el. označovače EMtest (zatiaľ sa montujú len držiaky na el. označovače). Vozidlá, ktoré doposiaľ nemali žiaden infosystém obdržia kabeláž, el. označovače, vnútorné a vonkajšie display-e a palubný počítač EMtest. No u Ikarusov 280 je to zaujímavé, pretože u žiadneho, ktorý má EMt-éčko display nenájdeš. Majú len držiaky na el. označovače. Keď budú mať len označovače, tak nebudú mať ani palubný počítač, pretože čítačka alias el. označovač v prednej časti vozidla je "riadiacim centrom" všetkých ostatných, teda vie funguvať sama, nezávisle od palubného počítača.
- ikonky v IS BUSE sú súčasťou najnovšej databázy BUSE. Také niečo u EMtest-u nehrozí, pretože tam sa dajú nastaviť naozaj len predvolené, najzákladnejšie príkazy, aj to budú samé skratky. Napr. u trolejbusov z názvu "MYSLAVA - GRUNT" bude len "MYSLAVA".
-prestupná tarifa má byť spustená spolu s kompletným "zapnutím" EMtestu u všetkých vozidiel, t.j. od 1.6.2006, no reálne to vidím až od 1.7.2006.
Ahojte. Mam niekolko otazok, dufam, ze sa najde dobra dusa s odpovedou
- Vo vsetkych vozidlach (eliny, bus, troliky) sa vymenia informacne panely BUSE za EMtesty, alebo sa montuju iba tam, kde doteraz nebolo ani BUSE?
- Vsimol som, ze na informacnych paneloch hlasiacich zastavky ako nemocnica, skola ci posta sa objavuju po novom aj obrazky - ikonky. Bude, respektive vie to robit aj EMtest? (mne sa to paci )
- DPMK ma v poslednej dobe na vsetko odpoved: "Chysta sa nove linkove vedenie (NLV)." Aj ked je casovo asi v nedohladne, su uz nejake navrhy vypracovane? Ak ano, vie sa k nim dostat obycajny zvedavy smrtelnik ako ja?
- Bude NLV pocitat uz s prestupnou tarifou (tj. kratke trasy huste spoje?)
- vdaka za infosky:)
neodišla vtedy tomu Ikarusu niektorá z náprav? Nebol už náhodou určený na vyradenie? Ak hej, tak si ešte dlho počkáme, lebo SU sa nebudú tak skoro vyradzovať ( ak vôbec ? )
No o tej obsaditeľnosti by sa dalo polemizovať. Potom SU18 by mal mať ešte vyššiu obsaditelnosť. Čo nemá (171 osôb +/-). To sa dá zistiť len tak, že zoberieš vzorku 200 ľudí a narveš ich tam koľko sa vmestí. Rozhodne 15m bus nemôže mať vyššiu obsaditeľnosť ako 18-metrák. To si v Poľsku vymysleli /"vypočítali"/.
Autobus Urbino 18 nie je o nič modernejší ako autobus Urbino 15. Vtip je len v tom, že košické 18-tky prišli ako prvé v modernizovanej verzii Solaris Urbino III. Keby prišli 15m, tiež by boli modernejšie ako tie pôvodné.
SU15 som mal odhad na neakych 7-9 milionov Sk,- a SU18 tam je iny internier a konstrukcia autobusu je novsia,modernejsia a stabilensjia..takze tie vydaje za busy budu oovela rozdielne,tipujem na 12-13milionov
Ta cena 1m vozidla - 1 milon je podobna, ako bola cena viedenskeho ULFu. Tiez 1 m vozidla v case dodania stal 1 milion, ale silingov. Ked sa dobre paamtam, vtedy 1 siling mohol stat okolo 2,50 Sk.
Však na ba.imhd.sk je kdesi príspevok, že tie ich SU15CNG sú drahšie ako naše SU18. A potvrdzuje to aj fakt, že niekedy ku konci roka sa zistilo v podniku zistilo, že SU18 je o čosi lacnejší ako SU15.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
3001
http://www.imhd.sk/ke/index.php?w=372f2833232930ef392b342f26ea&typ=t6&no=49&id=27302aeef2f021f0f1f625
a prečo nie je v galérii žiadna foto 622+623 so súčasnou reklamou?