Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: KVKV #21829:
rozobratu elektricku som uz videl tiez, ale kosicka to nebola ?

jo ak tomu dispencingu, naco to je na kurenie?vodic si do elektricky zobere svoj cestovny poriadok a ma tam vsetko potrebne co pocas sluzby musi urobit, dispecing je na to aby tam hlasili problemy a nehody inak s nim vodici nemusia vobec rozpravat ?
Reakcia na: Sheep #21701:

Pred niekolkymi rokmi som mal moznost vidiet na vlastne oci vozy na dielni a preliezt ich podrobne, videl som koroziou narusene skelety t6 videl som niekolko vozov na kanali zospodu. Videl som vsak aj vozy "opravene" . Nieco tak zufale fakt neni vidno v celej byvalej federacii. Vozovy park elektriciek dpmk je hrozne zanedbany.
Nehovoriac o stave trati. Sice sa obcas nieco spravi ked uz velmi prihorieva , mozno ze skutocne je v dp nejaka osoba ktora sa s vypetim sil snazi o zachovanie udrzatelneho stavu/vsetka cest / ,ale chcelo by to omnoho viac.
Rozhodne by som nezostaval potichu v danej situacii.
Reakcia na: redburger #21802:
no v Ke je to trocha zložitejšie... Tu sa nesmie len tak vykurovať vozidlo, ako si vodič zmyslí /eliny a troleje/... Tu sa to vyhlasuje... ? A určite nevieš, že vodiči sú postihovaní /finančne/, ak nedajbože zakúri a nedostal príkaz z dispečingu...

A samozrejme NAJ úlohu zohráva údržba, ktorá je v katastrofálnom stave...
Inak dnes som cestoval NP KT a napodiv, celkom prijemne tam bolo. Ten pocit moze ale byt sposobeny tym, ze predtym som asi 6 minut mrzol na zastavke vo vetre ?
Reakcia na: 5 #21825:
To je schválne tak. Oni sa nerozhodli aké farby dajú tak postupne skúšajú...
Košické KT8 - to je chodiaci katalóg náterov... (sú vôbec 2 úplne totožné?) ?
Reakcia na: 5 #21821:
prave preto pisem, ze by stacilo 10 -15 stupnov ? .
do plena : co sa tyka nateru a odtienov, co ja viem, tak v dnesnej dobe sa farby daju naskenovavat a presne urcit aky odtien treba, pricom odtiene miesa pocitac,teda farbu, aku teba na zaklade toho.Ak by bol jeden projekt na dpmk ako ma vyzerat povedzme nater kt8, tak taky nater bude stale, páč kde sa strieka sa mozu nechat tie farebnostne krivky pre dmpk ulozene..aspon by to tak mohlo byt.A pre kazdu elinu ine specifika.
Co sa tyka nasich elin, myslel som aj roznorodost v t3 kach po reko.
Dakde mame calunene sedadla, inde ponechaju stare... no hala bala.....
Reakcia na: Nodes #21817:
To je nič. Dajte vreckové chlapci, pozbierame sa. ?
Reakcia na: Vladimír #21820:
Podla mna to budu oznacovace cestovnych listkov.A ked zavedu odcitavanie kreditu na bck tak urcite to nema dlhu zivotnost pretoze niektorim to bude vadit a zacnu to rozbijat a potom uz nebude mat co odcitavat s bck.
Reakcia na: redburger #21802:
Keď vojdeš z 0 do 24°C, nestane sa nič. Ale keď stojíš 20 minút naobliekaný v 24°C, spotíš sa a potom keď vystúpiš do nuly, prechladneš.
Ako vieme, v MHD sa cestujúci bežne nevyzliekajú. Ale aj v tom sa nájdu výnimky... Raz som videl dôchodcu na ŽST, ktorý si po nastúpení do 17-ky vyzliekol kabát a zavesil ho na ten vešiačik pôvodne určený pre kladivko ?
Reakcia na: Sheep #21809:

"ziadne odcitavanie jazd nebude, teda majitelov cipovych kariet sa tato zmena nedotkne"

Môžeš mi teda objasniť zmysel čítačiek BČK umiestnených pri predných, ale I STREDNÝCH dverách? To akože taká investícia len preto, aby si národ pozrel, dokedy mu platí mesačník? 😉 😛
Sak tie odtiene nie su podstatne. Ked sa pozriete napr. na busy SADky, kazdy voz vyzera inac. Kazdu GO, ci VP urobia inak, nenajdes 2 rovnake vozy. Male detaily su furt ci vonku ci v interieri. A zatial mi to nevadi.
A este trocha mimo temy
Nesiel niekto z vas vcera s 4086 na L34 asi o 14.20 na tahanovce?
Reakcia na: detailista #21794:
Na tahanovciach su 3 plechove bude - jedna pri kostole a dve na MU, teda odvcera len jedna. Vyzera to hrozne, nechcel by som byt vonku, ked bol tam ten vietor. A esteze urobili nove dispecerske stanoviste na MU, lebo mohlo aj ono skoncit tak...
Reakcia na: dragula #21815:
Priblizne za 15 milionov mozeme mat taku aj my.
Reakcia na: Sheep #21814:
Je jedno, aky lak mali KT8 pred rekonstrukciou. Napr. 512 bola biela... Zaujimalo by ma, odkial mas informaciu, ze tuto farebnu schemu lakuju automaticky na vsetky vozdila... Lebo to fakt citam prvykrat.
Reakcia na: Nodes #21807:
Výborne, potom môžme urobiť s nimi výmenu. Akú minule navrhoval ten chlapík z DPMB, vyradené za pojazdné. A môžme aj nejakú funkčnú pribaliť....
Reakcia na: Nodes #21813:
men sa zda ze elektricky sa dostali na do krnova cerveno-kremove a novy nater je sucastou rekonstrukcie, myslim ze oni niesu povinny specialne striekat kedze monzo by na poziadanie vedeli akurat cerveno-kremovy nater, no a ten brnesky davaju na vsetky elektricky u nich opravovane automaticky ?
Reakcia na: Sheep #21812:
Inak namiesavaju farby? Myslel som si, ze daju taku farbu, aku si zakaznik objedna... Aspon tak to chodi v kazdom normalnom podniku.
Reakcia na: Nodes #21811:
to je jedno lebo z aj tak na bezny pohlad to moc nepoznat, 512 a 509 boli posledne KTcky a tak je mozne ze v Krnove uz inak namiesavaju farby ?
Reakcia na: Sheep #21810:
Okrem tej bielej strechy je dalsi rozdiel v tom, ze siva farba na 509 a 512 je svetlejsia ako na 517 a 521. dalsi rozdiel vo farbach je vnutrona strana dveri. Prve dve ju maju svetlosivu ako bocne stlpiky a druhe dve ju maju tmavsiu.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.