Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Diggi #21717:
nemozes ale popriet, ze na to, aby bola ED atraktivnejsia aspon trocha, by stacilo trocha vole a rozumu.do plena:
Ja dufam, ze bude take linkove vedenie, co ED postavi na nohy.
Otazkou pre mna zostavaju linky AD, ktore kopiruju kolajnice napriklad.A tiez temer nulova preferencia, semafor pri druzbe,a bohove chronometraze , este neviem z akych cias.
A len taka mala prihoda.nemal som tu moznost posudit inu ED ako nasu (akurat raz v miskolci) ,ale myslim si, ze ti co vravia, ze BA a KE je velky rozdiel , maju pravdu.To je asi nieco ako nasa SADka. tak autobus sa vlecie a stale nadbieha oproti CP aspon 5 minut.Vcera som sa vozil medzi lucencom a Kotmanovou,resp.mytnou. aj tam aj nazad to tak mastilo, ze az som sa bal, ze sa vyvratime.tomu ja vravim doprava.
Ked som siel do lc, vodic siel na 60 tke 90 a na 80 tke kilo.A obehlo nas myslim jedine IAD vozidlo
? .
Reakcia na: Nodes #21715:
...sak to uz je trapne jak tu vsetci placete nad niecim co sa nestalo a porovnavat Kosice s Rumunskom je tiez dost velky rozdiel...ak by tak zvysoka srali na KD tak nemas ziadne modernizacie ani GO, jazdia zhnite crepy, nerobi sa Juzna trieda ...a to ze su vozy take ponicene je nie len vinou udrzby ale hlavne vinou Kosicanov, ktori si ich sami devastuju..kto bude vrazat tisice do niecoho co vie ze na druhy den bude znova rozbite??? NIKTO
Kto pojde elektrickou ked chyba preferencia??? NIKTO

Tu ale ide o to ze nie su peniaze a treba sa naucit aj hospodarit...ale nikto tu elektricku nerusi....neviem co tu take blbosti dokola tocite
Len tak na okraj. Vcera som dostal nandano, ze tu piseme blaboly. neoverene reci. A ze aj vela vodicov je na to nahnevanych. Moja reakcia bola, ze nech namiesto toho zoberu palice a vybiju tych dotycnych predstavitelov rad radom. Odpovedou bolo mlcanie.
Reakcia na: Diggi #21713:
S Prahou by som to neprovnaval. V Prahe je vola prevadzkovat elektricky. tazko by vo volbach uspeli kandidati, ktori by nemal zaujem na rozvoji. a co sa tyka Kosic, kto hovori o obnove po zruseni? Ked sa tu vybuduju 6 prudove komunikacie, elektricky tu uz nikto neobnovi. stalo by to stovky milionov eur a tolko neposkytne ani Unia, ani nikto. Navyse, nebude uz miesto.
Reakcia na: 1018 #21711:
?

Re #21713 Diggi: Ja by som len dodal k rozvoju Prazskeho metra a to ze plan je do roku 2025 http://www.metroweb.cz/metro/metro-budoucnost.gif

a potom su fikcie do roku 2100 ?

2050 --> http://www.metroweb.cz/metro/metro-rozvoj.gif
2075 --> http://www.metroweb.cz/metro/metro-rozvoj2.gif
2100 --> http://www.metroweb.cz/metro/metro-rozvoj3.gif
Nuz ja to na koniec elektriciek nevidim, to sa nikdy nestane...lebo aj ked sa do toho nevrazaju peniaze vsetci su si vedomi toho kolko by stala obnova po rokoch a aj ake vyhody maju kolajove vozidla vo velkych mestach. Ved len Praha ma plan rozvoja na takmer 10 rokov dopredu ako metra tak aj elektriciek....

V anglicku v sucastnosti existuje len 8 prevadzok typu eletricka (regiotram) rsp. Light Rail System (nieco ako povrchove metro)...
Tiez im doslo trosku neskoro co znamena mat taky system v meste...
Manchester kde jazdi v sucastnosti Metrolink (Regiotram) existuje tusim od roku 1992 a je planovany jeho dalsi rozvoj

http://www.metrolink.co.uk/pdf/past_present_future.pdf
http://www.lrta.org/Manchester/mpg1/PhotoGall1.html

Blackpool kde boli a mozno este stale su dvojposchodove elektricky caka kompletna obnova

http://blackpool.fotopic.net/p2249391.html
http://blackpool.fotopic.net/p2265183.html

Sheffield predstavil prvy modernizovany voz svojej Supertram

http://www.thetrams.co.uk/supertram/newlivery/

Najnovsia prevazdka bola naposledy spustena v Nottinghame

http://www.thetrams.co.uk/picture.php?section=net&pid=002003&ref=L25ldA==&r=1

V sucastnosti prebieha politicky boj o vystavbu siete v Liverpoole atd

Na tomto linku su vsetky zakladne info o prevadzkach v UK

http://www.thetrams.co.uk/net/

Ked pojdeme do USA Washington DC planuje vystavbu niekolko kilometrov dlhej trate atd....
Reakcia na: 1018 #21711:
pekne napísane 😃 budare sa nezapru ? ? ? ?
Reakcia na: peter #21708:
Stane sa... Zodpovedne Ti ale hovorim, ze dotycny vodic vie velmi dobre, ako sa hlasi a ako sa posuvaju zastavky 🙂 Bohuzial ale 390x su autobusy značky Zbudareny budar (Irisbov vyraz ? ), kde ked spustis stierace, vyhlasi ti nasledujucu zastavku. Takze ked prsi, hlasit nemozes. Alebo mozes, ale stierace zapinas len v zastavke pri otvorenych dverach.
Reakcia na: Sheep #21701:
Ja osobne nie som žiadny katastrofista, ktorý by cítil skorý koniec električiek v Košiciach, ale prudký úpadok v uplynulom desaťročí je zrejme nespochybniteľný. Myslím, že sa tiež dá súhlasiť, že v rámci bývalej federácie sa košická električka dostala na najbiednejšie posledné miesto. A to nielen po stránke technickej, ale predovšetkým po stránke ideovej - stránke vnímania tohto dopravného systému ako takého, ktorý sa pomaly ale iste úplne proti všetkým logickým protiargumentom presúva z pozície nosnej do pozície doplnkovej dopravy. Dnes už hádam všade v ex-CS sa ostatné druhy dopravy podriaďujú koľajovej sieti, len v Košiciach sa koľajovou dopravou zabezpečujú len tie vzťahy, kde to už akosi inak nejde.

Nechcem Ti brať ilúzie, ale myslím, že Tvoj optimizmus pramení z obmedzených informácií. Vrelo Ti odporúčam navštíviť niekoľko iných električkových prevádzok a garantujem Ti, že sa domov vrátiš v šoku.

P.S.: Ani Bratislava nie je z tých miest, čo by ma úrovňou svojej dopravy nejakým spôsobom dostávala do vytrženia, no sadnúť si do bratislavskej električky na niekoľko zastávok ma vždy dostane k otázke, či skutočne ide o ten istý dopravný prostriedok, ktorý jazdí aj v Košiciach. Rozdiel je totiž cítiť ihneď a značný.
Vodič na 3903:
Isiel z namestia osloboditelov na KVP, asi 10 min sa pokusal nastavit spravne hlasenie zastavok, ale zjavne to nevedel. Lebo to hlasilo od konca (opacnym smerom KVP->N. Oslob.). Akurat, co sa vodicovi podarilo je to, ze prepol vysielacku na vnutorne reproduktory a vsetci v autobude pocuvali vysielacku pocas jazdy.
Reakcia na: 51 #21703:
Vystrihovačky nájdeš aj na tejto stránke :
http://kosice.ustecketramvaje.com/vystrih.htm ?

?
51: čo tak hladať na nete a nie lepit tieto keď to mam tak povedať šmejdy čo sa niektore ani nepodobaju na skutočnost, ha? ?
NEBUDU ESTE NEJAKE VYSTRIHOVACKY??????????? ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓ ❓
Reakcia na: mišo #21700:
tvoja pomoc s protestom nebude potrebna, ver mi ? ale mas pravdu to co sa riesi tu sa riesi vsade a vsade sa dozvies vzdy to iste a imhd tiez nie je vynimkou ?
KVKV neviem preco tak hovoris o elektrickach ako keby to boli uz len zhrdzavene a uplne spustosene vraky a aj keby sa elektricky zrusili tak by tu boli naspat kedze mesto by muselo rozpustit vedenie DP a k narazas nato ze zostarne tak nahrady budu, to uz by boli nove elektricky dotovane priamo zo statu

inak ak stary clovek pomaly doziva da sa viac-menej povedat ze u neho nemozes urobit GO a moze zit dalsich 20 rokov
vymena vozovoveho parku aj GO vozov je realna alebo zmena niektorych zamestnancov DP avsak v ludskom tele aj napriek modernej medicine nemozes vymenit prakticky nic aby si zil o 20 rokov dlhsie
Reakcia na: KVKV #21698:
a čo tej verejnej diskusii bráni ? ja tu sem tam nazriem aby som si zakaždým prečítal stále rovnaké bludy. keby som mal vaše vedomosti, plány a konštruktívne výhrady ku doprave, dávno by som ich vytrúbil kade tade, od najbiednejšieho sídliskového občasníka až po TA3. lenže ja som len cestujúci, ktorý má za vami obrovský sklz v informáciách a preto sa neodvažujem so svojimi nevedomosťami niekde ukazovať.

ale mnohí z vás na to majú, tak sa prosím vás ujednoťte, rád pomôžem s hocičím hocikomu z vás. od petícií a lepenia plagátov počnúc, až po demonštrácie na chodbách dopravného podniku.

podobnú výzvu tu píšem asi tretí raz, doteraz na mňa nikto nereagoval. ďakujem
keď si niekto dokáže privyrobiť odsúhlasením nákupu nejakých busov, prečo sa to nedá aj u električiek a trolejbusov ❓ Napr. nech nejaký člen predstavenstva dohodí nejakému známenu z firmy, čo opravuje železničný zvŕšok, zakázku a je to - on zarobí a my môžeme byť radi. V takom prípade by mi korupcia ani nevadila. ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.