Pokiaľ viem tak ČKD nevedelo spraviť KTčka na metrový rozchod pretože bol problém umiestniť trakčný motor. Nieje to také jednoduché, že vymeníme podvozok a ide sa. A s tým plácaním by som si dal veľký pozor, lebo v KE určitú dobu zjednosmernené KT jazdili, len vďaka pár ľuďom sa zobojsmernili. Prever si najprv fakty a až potom píš (alebo radšej čuš a uč sa).
aj tam mohli byt Ktcky keby si ich chceli prerobit, tusim ze aj prve 4 T6tky boli dodane s podvozkami pre 1435mm a oni ich v dielnach vymenili za metrove, tak isto to mohli urobit aj s KTckami keby sa chcelo, okrem toho metrove podvozky tiez nie je tazke zohnat kedze ich vymysleli v CKD, inak co placas o jednosmernych KTckach?nepomylil si si to so zopar kackami z ostravy? ?
Re #21663 Sarko: ved to je dolezite, cestujuci sa pozera na elektricku celkovo nie nato ze ci pri GO do elektricky dali iny cap ako bol povodne dodany od CKD
inak to na kazdeho vodica pripada dalsi zamestnanc sediaci v kancli na administracii? ?
Vidis a preto nefotim s FUJI ? ... ale nie, 80 percent fotiek ja upravujem....ja som si za tych par rokov uz vytvoril pre mna optimalne filtre v ACD a cez tie po zmenseni tu fotku este prebehnem....
Nuz ked je rucickovy tachograf na KT, tak sa obcas zvykne tocit aj dozadu ?
Ja osobne som siel na solo T3 cca 81 a to uz sme si myslim nadskakovali, lebo preblikavalo to s nulou.
Vidíš, popísal si detailne, ako to vidíš, ale žiaľ, vidíš len ten povrch ako bežný cestujúci a laik (ktorý možno len trochu viac vizuálne sleduje premávku v meste). Tým však nechcem povedať, že by som poznal všetky podrobnosti, veď napr. do takých finančných tokov nevidím, ale po rokoch vidím:
- takmer nemeniaci sa stav pracovníkov v administratíve
- naopak neustála redukcia výkonov v MHD (predlžovanie intervalov)
- neustále znižovanie stavu vozidlového parku (viac sa predá a vyradí, než kúpi)
- neustále znižovanie dotácií do MHD/menej objednávaných výkonov
- neustály a neustávajúci odliv cestujúcich z MHD do IAD
- neobnovovanie vozidlového parku rekonštrukciami a novými vozidlami
- veľmi slabá kontrola DP všeobecne (mesto má kontrolovať svoju mestskú akciovku)
- slabá kontrola vnútri DP (takmer nezávislé Odd. technickej kontroly a revízie spadajúce priamo pod GR bolo nie tak dávno presunuté priamo na danú prevádzku, čiže ak predtým jej pracovník nepustil vozidlo po oprave do prevádzky a prevádzka ho nemala ako ovplyvniť, teraz stačí pohroziť výpoveďou=do prevádzky sa dnes pokojne dostane vozidlo aj v horšom stave ako pred opravou!)
----------
Z uvedeného vyplýva:
- na administratívu je potrebný stále väčší balík peňazí, ktorých je stále menej a na jedného vodiča pripadá skoro jeden takýto pracovník (pri všetkej úcte ku konkrétnym osobám, ktoré podávajú aj nadštandardné výkony, ale také sa dajú spočítať na prstoch)=peniaze nejdú tam, kde majú a šetrí sa na nesprávnom mieste
- cestujúcich a peňazí je stále menej=vyradíme viac nepoužívaných vozidiel=nekúpime nové, lebo staré ešte slúži=nič nie je bezodné
- kontrola...=nikto nebude kontrolovať a pokutovať sám seba=výborný priestor na machinácie a zanedbávanie podniku po všetkých stránkach=hranice odtiaľ potiaľ sa rovná od nekonečna ku nekonečnu=všetko je na najlepšej ceste ku sebazničeniu nielen elektrickej trakcie, ale aj DP ako takého
Kosice su jedine na Slovensku s KTckami. .. Akokeby elektircky jazdili v kazdom tretom emste na Slovensku. Neviem, ci vies, ale na rozchod 1000 mm, ktory sa pouziva v Bratislave, sa nevyrabali. Co sa tyka predaja tych ostatnych. Podla mojich vedomosti boli dodavane pre trat do Tahanoviec, ktora sa nakoniec postavila. A po case rozhodli, ze je zbytocne mat tolko obojsmernych vozidiel. Tak prisli odpredaje. A tie, ktore ostali, boli upravovane pre jednosmernu prevadzku. Opakujem. V sucasnosti maju Kosice elektrickovu prevadzku v najhorsom stave z celej byvalej federacie.
jeho prispevok je mozno aj pravidivy ale myslim ze aj ked je nadbytok vozov tak na skodu to neni, mohli ich proste zaparkovat v depe a vyuzivat ako nahradu za niektore dozivajuce T3, dnes uz vozovy park vedia zachranit GO a modernizacie ale volakedy za komunizmu sa obmienal cely vozovy park kazdych 10 rokov, Kosice su jedine na slovensku s KTckami a tak verim ze kosicke KTcky dnes bludiace po svete isli do dobrych ruk ?
"jediny naozaj samovrazedny krok bol predaj 21 kosickych KTciek co sa nieslo pod tym ze vednie DP vymenilo elektricky za nove auta " ... pre mna doteraz nepochopena zahada, na co ich predavali.........asi fakt na tie auta
tyristorove mame, aj ked su vylepsene tyristorove ale myslel som tranzistorove, daco take ako nainstalovali do 359
nicoho sa nebat, DP moze blbosti robit len odtial-potial a po prekroceni hranic teda zrusenim elektriciek by mohlo mesto pristupit k jeho zruseniu alebo rozpusteniu, aj ked problem v peniazoch by som nevidel, iba ze dost si toho do vrecka strka aj vedenie DP, avsak myslim ze s elektrickami sme niekde na strednej urovni
ja verim ze to sa to zmeni v dobre, DP ma okrem toho s parsom alebo KOS zmluvu na rekonstrukciu vsetkych kosickych KTciek a od tej asi uz odstupovat nebudu
jediny naozaj samovrazedny krok bol predaj 21 kosickych KTciek co sa nieslo pod tym ze vednie DP vymenilo elektricky za nove auta ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sheep
nicoho sa nebat, DP moze blbosti robit len odtial-potial a po prekroceni hranic teda zrusenim elektriciek by mohlo mesto pristupit k jeho zruseniu alebo rozpusteniu, aj ked problem v peniazoch by som nevidel, iba ze dost si toho do vrecka strka aj vedenie DP, avsak myslim ze s elektrickami sme niekde na strednej urovni
ja verim ze to sa to zmeni v dobre, DP ma okrem toho s parsom alebo KOS zmluvu na rekonstrukciu vsetkych kosickych KTciek a od tej asi uz odstupovat nebudu
jediny naozaj samovrazedny krok bol predaj 21 kosickych KTciek co sa nieslo pod tym ze vednie DP vymenilo elektricky za nove auta ?