Teeda. Ja brikou nechodim. Asi preto, ze ju nepotrebujem, kedze ani nahodou nechodi do tych casti, kam ja. Ale suhlasim asi s m2001, aby sa okolo zimaka zvysili rychlosti, lebo tam je to uz bez semaforov, tam uz brika jede ?...
Keď už sa má vraj rekonštruovať ČSA, Senný trh, stanica, nebolo by vhodnejšie spraviť prednostne Zimný štadión(aspoň aby zvýšili rýchlosť na 2x = 10km/h ? )
fíha, v niečom sa zhodneme ?... Si ma predbehol, ináč by som tiež tak isto reagoval... /To sme my SLOVÁCI, zdrhneme za hranice a potom len špiníme a špiníme a kritizujeme... ? /
Re #20548 5: fíha aj ty si ma prekvapil, vieš čo je to prestupná tarifa? Tam kde chodí elina, alebo trolejbus, tam bus nemá čo hľadať a tomu práve slúži aj tu spomínaná prestupná tarifa /zjednodušene napísané/ ? ...
A je to tu:
Z dôvodu havarijného stavu trate bolo na Štúrovej ulici v pravotočivom električkovom oblúku pri Zimnom štadióne v smere k Domu umenia nariadené obmedzenie rýchlosti električiek na 5 km/hod a zakázané ich míňanie (prednosť má električka smer SOU dopravné).
Celkom zaujímavé čítanie (2-3 strany dozadu). Niektorí automaticky obviňujú, že všetko ide do BA a inde sa nič nezvýšilo (vymeňte si BA za iné mesto v SR - budete opäť nadávať?. Hehe, lenže za úroveň MHD v tom ktorom meste BA nemôže, ale môžeme si MY SAMI (teda konkrétni ľudia, ktorí sedia v jednom podniku) a nikto iný. Ďalšia vec je výška dotácie od mesta. Môže byť aj 1 miliarda, ale stále to nemusí znamenať, že sa tým skvalitní aj MHD. Aj za MENEJ sa dá urobiť VIAC, ale treba vedieť a hlavne chcieť pre to niečo aj urobiť. A o to sa nikto v širšom merítku za posledných 15-16 rokov nepokúsil. Každý robil "len za toľko koľko musel a o nič viac". Keď došli financie, prišli "úsporné opatrenia" (vieme aké - predlžovanie intervalov medzi spojmi, rušenie liniek, zdražovanie cestovného atď). Ktoré nikam neviedli.
Ad zvršok - keby sa každý rok investovalo poriadne najprv do opráv tratí (aby sa malo po čom vôbec jazdiť a nie robiť všetko na poslednú chvíľu keď je stav alarmujúci), ktore budú aj tak vyzerať a nie keď po "rekonštrukcii" sa vyhlási, aby sa na inkrimovanom úseku jazdilo 10km/h lebo trať viacej nevydrží. A môžte robiť ďalších niekoľko "rekonštrukcií" výsledok bude podobný.
Ad električky - dtto. Keď je každý rok na nákup smraďobusov (a tento stav trvá už od r. 1997 - sami si spočítajte koľko sa nalialo do AD v porovnaní s ED), tak sa financie nájdu aj na ne a nie len omrvinky. Možno práve tento stav nahráva (a celkom dobre) určitým persónam vo vedení, ktorí by najradšej ED potichu zlikvidovali ("argumentujúc" aká je stratová, ako je drahá údržba, a ďalších X "dôvôdov" prečo nie) a spravili z nášho mesta mesto, ktoré nedospelo, aby si vybudovalo kvalitnejší systém MHD či skôr provinčnú administratívnu dedinu, kde všetky výkony v MHD robí predovšetkým AD. Vy by ste s tým boli spokojní? Ja NIE.
Tu sa dá s metrovagónom súhlasiť (ale s niektorými jeho tvrdeniami nie)
Nikto tu nespomínal trolejbusy. Čo s nimi? Obávam sa, že keď príde rok 2010 a nebude tu nič nové stáť a nebudú ani nové vozidlá, asi napíšem čo raz napísal Papyr v diskusii na bb.imhd, len s tým rozdielom, že "experiment prevádzkovať trolejbusy v KE sa nevydaril".
MHD nie je len o NP vozoch, ale o ďalších X atribútoch, ktoré tu chýbajú. A je len na konkrétnych ľuďoch či si to zoberú k srdcu, alebo ich to trápiť nebude.
Áno KE boli kedysi mesto s dobrým dopravným systémom (pozn. pre Papyra aj za Reiprichády do určitého obdobia), ale to zašlej slávy žiť NEDÁ. To čo bolo vtedy je dnes už dávno prekonané.
Akurát sa v Lamentárni na TV Naša sťažovali obyvatelia Košíc okrem iného aj na :
- špinavé okná autobusov, cez ktoré nič nevidno; načo umývajú celé vozy, radšej nech umyjú len okná a častejšie ako celý voz a raz za uhorksý rok; električky a trolejbusy sú vraj dostatočne umývané;
- otváranie všetkých dverí na L 11 po 20.00 na zastávke Stodolova smerom na Luník IX.
Nie som si istý, či bežný cestujúci rád skáče 15 cm nad sedadlo. ? V KE to možno zažiť v trolejbusoch (Pri hati » HM Tesco), a to ani nemusí ísť rýchlo.
Re #20533 Sheep: Štát už dopravné podniky nefinancuje.
Re #20537 BMko: Kde v KE sa dnes ľudia nevojdú do MHD?
Tie intervaly sú vecou systému. Tiež som za menej liniek s hustejšími intervalmi, ale to neznamená, že súčasný KE systém (teda presne opačný) nemá zmysel. Oba majú plusy aj mínusy, i keď v inom pomere. ?
Nie len SND. V BA idu stavat "narodny stadion" (futbalovy) a dokonca aj novu hokejovu halu pre reprezentaciu. Som zvedavy kolko im to bude trvat (urcite menej ako 10 rokov ? ).
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
eMareq
Ad zvršok - keby sa každý rok investovalo poriadne najprv do opráv tratí (aby sa malo po čom vôbec jazdiť a nie robiť všetko na poslednú chvíľu keď je stav alarmujúci), ktore budú aj tak vyzerať a nie keď po "rekonštrukcii" sa vyhlási, aby sa na inkrimovanom úseku jazdilo 10km/h lebo trať viacej nevydrží. A môžte robiť ďalších niekoľko "rekonštrukcií" výsledok bude podobný.
Ad električky - dtto. Keď je každý rok na nákup smraďobusov (a tento stav trvá už od r. 1997 - sami si spočítajte koľko sa nalialo do AD v porovnaní s ED), tak sa financie nájdu aj na ne a nie len omrvinky. Možno práve tento stav nahráva (a celkom dobre) určitým persónam vo vedení, ktorí by najradšej ED potichu zlikvidovali ("argumentujúc" aká je stratová, ako je drahá údržba, a ďalších X "dôvôdov" prečo nie) a spravili z nášho mesta mesto, ktoré nedospelo, aby si vybudovalo kvalitnejší systém MHD či skôr provinčnú administratívnu dedinu, kde všetky výkony v MHD robí predovšetkým AD. Vy by ste s tým boli spokojní? Ja NIE.
Tu sa dá s metrovagónom súhlasiť (ale s niektorými jeho tvrdeniami nie)
Nikto tu nespomínal trolejbusy. Čo s nimi? Obávam sa, že keď príde rok 2010 a nebude tu nič nové stáť a nebudú ani nové vozidlá, asi napíšem čo raz napísal Papyr v diskusii na bb.imhd, len s tým rozdielom, že "experiment prevádzkovať trolejbusy v KE sa nevydaril".
MHD nie je len o NP vozoch, ale o ďalších X atribútoch, ktoré tu chýbajú. A je len na konkrétnych ľuďoch či si to zoberú k srdcu, alebo ich to trápiť nebude.
Áno KE boli kedysi mesto s dobrým dopravným systémom (pozn. pre Papyra aj za Reiprichády do určitého obdobia), ale to zašlej slávy žiť NEDÁ. To čo bolo vtedy je dnes už dávno prekonané.