mne sucasny system postacuje teda linka+cielova zastavka+cez co to ide alebo ak sa vam nepaci tak presvedcte DP aby preprogramovali na nazov sidliska a cielovu zastavku ako je tomu napr. v BA na displeji je "RACA - Komisarky" teda raca je sidlisko a komisarky je konecna zastavka myslim ze tieto systemy dostatocne informuju cestujuceho, ja ani nikto koho poznam nemal problemy zistit kde ide dana elektricka a ak nahodou boli displeje vypnute tak na okno vylepil cislo a velkym kam spoj ide - to je este doteraz pri elektrickach pouzivajucich este rolovacie transparenty ?
uhm, vdaka, ak to bude fungovat tak ako to ma tak je to pekny system
len jeden detail .. aka je viditelnost tych LED transparentov pri slnecnom dni? mam obavy ze ked nato bude priamo piect slnko tak nic nebude vidno
k tej zmene fontu, tiez trochu inklinujem k tym vacsim napisom .. vidno z dialky akym smerom ide dany spoj, a ako tu uz viacery povedali, zvysok si precitam ked mi zastavi bus aj z panelom pred ocami
gps - hlásiť potrebuješ vždy pred zastávkou, nie v nej, takže nastavíš vzdialenosť, pri ktorej sa má zahlásiť zastávka... a to je vzdialenosť od zameraného bodu...
a súradnice na dispečing...? akoukoľvek komunikačnou cestou - trunková sieť, GPRS a pod.
Ak príslušný zákon o zobrazení cieľa hovorí to, čo hovorí, tak je to blbý zákon. A máme tu dilemu.
A. na chlp dodržať presné znenie zákona a balamutiť cestujúcich (ako navrhuješ Ty)
B. trochu sa tváriť, že to tam nie je napísané celkom tak a poskytnúť cestujúcim službu.
Btw. absolútne drvivá väčšina dopravcov a ich vozidiel tomuto ustanoveniu aj tak nevyhovuje. Každý diaľkový autobus má na tabuľke napísané "KOŠICE" a nie "Košice, AS". Zavádza cestujúcich? Nie!
Ja stojím plne za 1018-tkou - mestská časť povie viac ako konečná zastávka. A komu nepovie, upresní si konečnú pohľadom na bočný displej.
...alebo si rovno premenujte konečné zastávky podľa návu celej štvrte ako v Prešove, Bratislave, Prahe a pod.... i keď to je tiež svojím spôsobom zavádzanie cestujúcich.
nejak studujem emtest stranku ale stale mi par veci nie je jasnych
- wifi - predpokladam ze v dielni je jedno APcko ktore vnoci nasynchronizuje CP atd vo vozoch (tj ziadne behanie s notebookom medzi busmi)
- gps - pisu tam moznost monitorovania vozidla na trase? akym sposobom odosle emtest svoje suhradnice dispecingu? dalsia vec, ja viem ze presnost gps je cca na jedem meter (za dobrych podmienok), to ma akoze prepinat zastavky? dufam ze iba vtedy ak na nej vodic nezastane a zabudne ju prehodit manualne.. (co sa bezne stava, ale aj vodic je len clovek)
netvrdím, že BUSE nepracuje spoľahlivo... a čo si vybralo DP, tak to neovplyvním...
ČT? nie, v DP Hradec Králové. a nehackli, nakoľko vrámci spolupráce má konkurenčná firma MIKROELEKTRONIKA prístup na našu kartu a toto bolo iba klamstvo a zavádzanie z ich strany. Zatiaľ sa NIKOMU nepodarilo hacknúť čipovú kartu.... a mimochodom redaktorovi ČT hrozia problémy zo zneužitia osobných údajov, ktoré vytlačil na "hacknutú" kartu.... ?
DP nepoužíva to čo SAD, preto nechcem, aby sa EMtest porovnával podľa toho, čo používa SAD. Preto sa odkazujem na systém MHD v Hradci Králové, kde sa používajú výhradne zariadenia pre MHD podľa zadania DP.
WiFi? to je iba na aktualizáciu dát bezdrôtovou cestou...
GPS pracuje so satelitmi.... ale v mestách hlvne vo vozidlách sa stáva, že je signál odrážaný rôznami smermi a nesprávne vyhodnocovaný [najčastejšie ako strata signálu], ale vždy na krátke časové obdobie....
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
VLK
ČT? nie, v DP Hradec Králové. a nehackli, nakoľko vrámci spolupráce má konkurenčná firma MIKROELEKTRONIKA prístup na našu kartu a toto bolo iba klamstvo a zavádzanie z ich strany. Zatiaľ sa NIKOMU