Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: 384 #19715:
toho čo mal sl. poobede/večer

Re #19716 Záchvat: Ako si to myslel? ... ?

Len ma veľmi potešil, lebo ako ešte zopár vodičov, zastavuje na zastávkach rozumne - t.j. keď na ostrovčeku nikto nestojí, zastaví na jeho začiatku, nie konci, a tak sa človek nemusí ako blbec vracať ku križovatke z konca ostrovčeka. Je to veľmi milé. Keď ho náhodou niekto poznáte, poďakujte mu za mňa. Najradšej by som každého takého vodiča objal ?
Otázka pre košičanov ? :Kolko stojí Solaris 15m CNG a naftový? Prečo DPMK nenakupuje naftové Solarisy ako DPB?
Reakcia na: Sheep #19712:
Vyzbroj sa vratit uz neda. Vyklopne dvere, ktore sa Ti na 359 tak pacia,su nekvalitne a pomale. Spriahadla typu Praha maju na T6 taky vyznam,ze su kompatibilne s T3 a KT8, odpadaju starosti s redukciami ESW, ak je potrebny odtah pri poruche. Nevyhodou je nemoznost spriahania do suprav v beznej prevadzke. Demontovane ESW sa pouzili na nahradne diely (suciastky alebo komplet po DN).
Reakcia na: 5 #19694:
a ako to je vlastne teraz? Z Furče aj Ťahanoviec chodia RA cez Južné nábrežie, či nie ❓
Reakcia na: eMareq #19693:
zaujímavý trejd, bol tam aj nejaký doplatok zo strany DPMK, keďže sme boli v pluse o 1 kĺb ❓
Reakcia na: BMko #19678:
myslel som klasické obratisko ( také, aké malo byť pred Optimou ).
Reakcia na: Papyr #19719:
lol budem rad ked ich vymenia aspon pre buduce generacie, raz som isiel KT8 a ani jedno stikatko v nej nebolo funkcne takze aj ked uz mam mesacnik myslim ze s listkami je tiez vela cestujucich ?
Reakcia na: 5 #19694:
Na Slovensku definitivne zaniknu madarske stikatka? Joj, luto mi bude za nimi 🙂 nastastie su este v Plzni 🙂
Offtopic: Preco mi na wape nezobrazuje vsetky prispevky?
Reakcia na: eMareq #19707:
Thanx 🙂 Ako co maju dosiahnut? Kedze v KE nie su zastavky na znamenie a chronometraze nie su poddimenzovane, skor naopak, na vodicov budu proste len kladene prisnejsie podmienky. Otazka je, ako poctivo sa to bude kontrolovat a postihovat. Inak vo vacsine DP minus voci CP nie je tolerovany a pripadne aj tvrdo postihovany.
Reakcia na: Nodes #19714:
Keď kúpia drahé, tak nedobre, keď kúpia lacné, tak tiež nedobre... veď už ich toľko nestresujte... ?

Re #19713 Vladan: Opäť ti ublížili? ?
Reakcia na: Vladan #19713:
Ktorého ? Toho, čo mal rannú, alebo toho, čo robí poobede ? ?
Reakcia na: Dimi #19698:
Vieme, ako prebehla ta sutaz... Keby bolo vsetko tak, ako am byt, nikdy by tu Emtest nebol. Ci to tu mam znovu pisat?
Zdravim vodica L6 - 61X(4?)+615 a vsetkych ostatnych inteligentnych vodicov elektriciek a autobusov ?
OMG dnes prisla Kacka 509 uz ako zrekonstruovana do Kosic 😃 uz zajtra by som s nou mal ist do skoly ?

a k tej 359 naj to spravia dajak alebo nech naspat vratia odporovu regulaciu, podla mna jedina elektricka co mala vobec kridlove dvere co je v KE dost unikat+celkom pekne farby a tak

este mam dalsiu otazku: na T6kach ma nejaky vyznam ked v strede kde su spojene do supravy su ESW spriahace a na koncoch v zadu a v predu su T3 spriahace mato nejaky vyznam??? ze ak idu nieco robit so supravou tak ci to netrva dlhsie aj s novou instalaciou ESW kedze T6 cez T3-kove spriahace nemozu jazdit v suprave - aspon teda na ovladanie a na 1 zberac
Reakcia na: eMareq #19707:
Mal by som ostať poškole... ?
Tých dier ma najviac tretia séria (3511-3520) aj kvôli ich zamaskovaniu do týchto vozov montovali spočiatku až 8 označovačov.
Reakcia na: eMareq #19707:
O aké zmeny sa jedná na linkách 35, 37 a 39?
Reakcia na: DM 904.001 #19688:
Neblazni, 337 je obycajny odporak a da sa okrem 359 spriahat s hocicim. A 359 prestavat? To je jednoduchsie ozivit ktorukolvek odstavenu T3. 359 potrebuje vyskolenie urcenej skupiny ludi na useku udrzby vozidiel, ktori budu vediet pouzivat veci ako antistaticka handricka, prachovka, vediet pracovat s elektronikou a ze tato sa na nu nema ist kladivom a olejom.
Reakcia na: Sheep #19682:
Ta elektricka na stranke je iba jedina, ma ev.c. 359 a ma vyklopne dvere. Ostatnym elektrickam po generalnej oprave ostali povodne skladacie dvere a zachovana bola aj povodna neekonomicka, ale najlacnejsia a takmer bezudrzbova odporova vyzbroj. Ide o ev.c. 337 a 361. Ev.c. 359 ma asynchronnu vyzbroj, sama elektronika, riadenie pocitacom a ta potrebuje aj patricnu starostlivost...
Reakcia na: 5 #19694:
Čo sa týka tých RA, jedná sa konkrétne o RA5 a RA6. Tieto budú jazdiť po obchvate a nie cez centrum, výnimkou budú spoje RA5 o 14.25, 22.25 (PD) + 6.25, 14.25 a 22.25 (VD), ktoré budú zastavovať pri odvoze za USS na Palackého. RA6 tam už zastavovať nebude. Zmeny však budú aj na linkách č. 35, 37 a 39. Všetko sa to spustí prvého druhý. 🙂

Inak tie meškania 0/+3. Som zvedavý ako tú nulu chcú dosiahnuť? Skôr by som uvítal stenčenie na +1/-1 (optimista . ?)

Na SUčkach som si všimol diery na EO (zamaskované ešte starým znehodnocovačom :))

Re #19696 Nodes: Čo linka to vlastná chronometráž. 🙂

Re #19700 Záchvat: Zrátaj si to na prstoch: 6291 - 6299: 9ks, 6401 - 6415: 15ks. 9+15 = 24, jeden chýba (ten pomyselný 6400). 😉

Re #19706 Sarko: Vitaj! 🙂

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.