Aby bol vodic v tej prvej skupine tak staci aj, aby bol v podniku nejaky ten rocik a bol bezproblemovy a uplne normalny. Samozrejme tym nevyvraciam, ze tam patria aj taki, akych spominas Ty ?
Záchvat:
Viem o tom, ze na nove busy budu presunutí aj ludia z vozov ciselne vyssich, nez bez_zaisťováková rada 3201-3209, takze tie presuny zrejme budu obsiahlejsie...
prečo su trhanari mladí vodiči?....to je podľa mna len nejaka zhoda nahod...aj na celodenkach maš mladych vodičov......zaleži od toho ktory system vodičovi vyhovuje viac, a aj kde ho prave potrebuje šefka.
ono, s tymi cvr je to hodne o hubu, ja som pozeral cennik dpmk a tam sa myslim za to plati, alebo je to v cene abo ako odstranenie tej cvr.neviem preco podnik nenahodi ceny take, aby sa zabezpecil po odstraneni cvr taky stav, ako bol. ak to ma v cenach zahrnute, prečo to nedodrziava a kam teda idu paniazky na to zinkasovane? neviem ako to, netvrdim, mali by si to osetrit v dpmk.
p.s. cvr sa mozna este da, po ich odstraneni mozna vozidlo ide kdesi do lakovne, ale nalepky pod oknami, a toto, no to je ? ,to as fakt len strhne...
no ja osobne som tamadial siel az raz jenym smerom a raz druhym ? , ked som sa vracal nazad, ale da sa celkom, i ked tam sa mohlo vyriesit toho este dost, no ale aj to je nieco.tento rok, ak sa nemylim, by sa malo pokracovat az k stanici myslim.
Takže predsa som sa trafil s mojou domienkou! Aj keď som tu nákladnú dopravu nespomínal. Keby nebolo zopár starších povojnových filmov kde sú zobrazené nákladné vozne na električkových tratiach,asi by som nadalej blúdil hmlou. ?
Mimochodom musím pochváliť ten zrekonštruovaný úsek trate medzi Senným trhom a Žel.stanicou.Vždy sa teším tomu skoro tichu keď sa cezeň veziem.Aj keď je to minimálne 2x do týždňa čo sa na L5 alebo LR1 odveziem na internát a späť.
A teraz idem bo je moc neskoro
možno niekde v archívoch DPMK, alebo mesta je presnejší dátum zrušenia tejto vlečky do Poledňaka (dnes Montáže), vo vnútri areálu je koľaj, neje cela zaliata asfaltom, keď si všimneš tak na vstupnej brané je výrez pre trolej.
Jednotný náter nebude nikdy 100%, u ED by sa teoreticky mohlo zmeniť červeno-krémové na zeleno-biele (je to vec subjektívna, mne sa osobne viac páči červená T3, ale dá sa zvyknúť aj na zelenú), u KT by ostal brnenský náter, u trolejov tiež asi brnenský, nie je na škodu veci keď sú trakcie farebne oddelené...najväčším zlom je podľa mňa CVR, po predplatenom období sa jednoducho strhne a vyzerá to ?
nuž ten kus kolaje viedol do firmy polednak, tak sa to volakedy volalo.O tom by ti vedel celkom Furčan, on je v tom fakt celkom zbehlý. Takych kolaji, mozno dokonca trati po meste je dosť, nielen táto. okolo centra bola niekedy kopa nakladnych vleciek.co sa tyka tej kolajnice, je celkom mozne, ze v areali pod asfaltom je toho viac.Mozna ta kolaj fungovala do konca roka 1964, kedy nakladnu dopravu v ke zrušili, kto ju vie.
Dlhé roky platilo pravidlo, že nové vozy dostávali tie isté partie. Keď došli novšie vozy, partia tie doterajšie odovzdávala ďalej a fasovala nové. Zásadný zlom nastal až nástupom Solarisov. Spočiatku sa tam zachovávali aj partie trojíc vodičov na dannom voze, neskôr po roku 2002 sa začali zámerne rozbíjať dlhoročné trojice a takto sa na nové vozy v nových zostavách začali dostávať faktický všetci. Či to bol dobrý krok, to ja nebudem komentovať. V roku 2004 sa osádky prvých štyroch Solarisov posunuli na novšie, nakoľko uvedené vozy mali najslabšie topenie (nemali prídavný radiátor v kabínke) a vodiči v nich riadne v zime mrzli. Partia piatého dostala novší po ťažkej nehode pri L IX a myslím, že im to nik nezávidel.
Pamätám dokonca nové vozy v trhaných službách, ale tie neskôr prešli na celodenky. (6405, 6412 asi v 95-tom)
Nové SU18-ky dostane predpokladám poskladaná partia, ktorá má prax s automatickou prevodovkou a keďže sa tu pošuškáva o odchode vozov z radu 3201, 3202,3203...do Šace, tak to tipujem práve na nich. Ale keďže to má v celku logiku, tak neviem neviem... ?
Re #19281 Nodes: A to je ten dôvod, prečo nemôžu padnúť??? (aj aj) ?
Re #19283 5: Ale kdeže. Do KE príde veľký šerif a zlikviduje balkán aj za cenu rozbitia osádok a prideľovania vozov.
K balkanizácii by som ešte dodal. Vždy je dôležitý trend a ten je dobrý. Oproti stavu spred 10 rokov nastal v KE výrazný posun k lepšiemu. Zopár nálepiek sa kde-tu ešte nájde, ale kto si spomína, ako vyzerali pred 10 rokmi napr. predné čelá vozov 6297, 6410 alebo "legendárny" 6219, musí uznať, že dačo také už dnes v KE nestretne.
A z čias ešte dávnejších si spomínam na Karosu s farebným vnútorným osvetlením (každý kryt mal inú farbu), celoživotnou zbierkou vlajočiek v kabíne, po všetkých okrajoch čelného skla akési imitácie ťahavých kvetov a do toho na plné gule nejaký metal miešajúci sa s vysielačkou...
Záver asi taký, že všetko (a všetci) na svete musia prejsť postupne všetkými vývojovými štádiami a nedá sa urobiť skok z najhoršieho do ideálneho. Čas je veľký učiteľ. ?
Aha. To s tymi trhanarmi, to uz som tak predpokladal aj ja, pred casom... Btw, preco, ale potom su trhanarmi aj velmi mladi vodici ? Alebo je to tak zauzivane ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
1018
Aby bol vodic v tej prvej skupine tak staci aj, aby bol v podniku nejaky ten rocik a bol bezproblemovy a uplne normalny. Samozrejme tym nevyvraciam, ze tam patria aj taki, akych spominas Ty ?
Záchvat:
Viem o tom, ze na nove busy budu presunutí aj ludia z vozov ciselne vyssich, nez bez_zaisťováková rada 3201-3209, takze tie presuny zrejme budu obsiahlejsie...