Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Vodič električky, ktorý na jar v Prahe na Karlovom námestí spôsobil nehodu, pri ktorej sa v zákrute vykoľajil zadný vozeň a zabil dvoch ľudí, dnes dostal štvorročný nepodmienečný trest. Práve to išlo v správach Českej televízie
Reakcia na: Isidor #19154:
Tak áno, ideálny stav, asi ako vo Viedni (resp. aj západnejšie): vodič príde do vozovne, prihlási sa do služby, a už má prichystaný voz na výjazd - rovno ho zoberie a ide na linku. (V zime je už včas vykúrený). Takisto po dojazde, dovezie ho za bránu, odhlási sa na výpravni a viac sa nestará. Vodiči tak majú na preberanie vozu (čas medzi nástupom a výjazdom) a odovzdávanie vozu (čas medzi dojazdom a ukončením) po 5 min. Jasné,že vozy nie sú pridelené, to je zodpovednosť dielenských, starať sa o vzy po technickej stránke na 100%. To isté aj u a-busov a t-busov.
Ale vysvetľuj to vodičom v bývalom ČS. Priedelené vozy všetkých trakcií odakživa fungujú aj v Blave, Brne, či Ostrave, a určite viem, že aj v Prahe sú "pridelené" minmálne a-busy.
Reakcia na: Isidor #19154:
Plný súhlas. Od prvého slova do posledného.
Reakcia na: tbus #19149:
on sám je beznádejný prípad.
Reakcia na: janosko #19151:
Tím, ktorí platia nájomné ide teplo do domova aj po poruche ?
Reakcia na: Záchvat #19153:
No ja napíšem, ako by to (podľa mňa) malo byť a nechám bez komentára, či je to v košických podmienkach v súčasnosti reálne a realizovateľné.
O technickú stránku sa majú v plnej miere starať dielne a každý voz má byť v 100percentnom stave, aby medzi nimi vodiči nemohli vidieť/robiť rozdiely. Jednoducho o toto sa nemajú čo starať vodiči ani do toho špárať. Nejaké zámerné "kazenie", resp. nezodpovedné správanie sa k vozu je potom aj jednoducho zistiteľné (a dôvodom na rýchle rozviazanie pracovného pomeru).
Čo sa týka estetickej stránky, tak tu je priamy súvis s "prideľovaním" vozov (a morálkou vodičov) a na rozdiel od mnohých diskutujúcich tuto rozhodne individuálne úpravy neschvaľujem. Potom to vyzerá tak, že čo voz, to unikát (viď niektoré Karosy, Solarisy a pod.) a sme zas na Balkáne. Vozidlo je vizitkou dopravcu a ako tu ktosi raz dáávno napísal, až na evidenčné číslo majú byť od seba v ideálnom prípade nerozlíšiteľné.
Reakcia na: Isidor #19139:
Dobrá téma. Ten rádovo lepší stav myslíš po technickej alebo estetickej stránke? Kto je podľa teba za to zodpovedný?
Reakcia na: tbus #19149:
Na 4211 som videl milion krat ineho vodiča a 4211 je oproti 5203 šumka
Reakcia na: tbus #19149:
A co 5203ka...???hmmmm, to je voz ?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #19142:

Prikladom zutulneneho vozu - 4211. Zatial som videl iba 1 vodica, raz v zivote som videl ineho. A 4095ka ma aj autoradio
A nenavidim slovne spojenie NA SLOVENSKU JE TO TAK - vyjadruje beznadej ☠ ☠
Reakcia na: redburger #19147:
mne sa zda ze oni maju rovnake spriahace len na nich este namontovali tu jednu cast vid ked sa pozries na supravu T6 do stredu tak vidis take spriahace ako maju aj blavacke T6 ale asi ich iba davaju dole myslim ze spriahac vsade rovnaky ?
No ja si pametam, ked aj u nas boli spriahadla pekne zabalene, na t6 kach, potom nejak pomizli a potom dali t6 kam ine spriahadla.take ako maju t3 napr.
co sa tyka elektriciek a vobec vsetkych vozov v dpmk , KAZDY by mal prideleny voz a o nho sa patricne starat. vsade pracovnik zodpoveda za to s cim a na com robi. samozrejme, to by ale chcelo kopletnu restrukturalizaciu dpmk.
Reakcia na: Sheep #19138:
Biť nebijú, ale prosiť o voz....ehm.... ?
Reakcia na: Sheep #19144:
Električku si nemôžeš zamknúť, keď končíš službu. ?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #19142:
no stym pocitacom som to myslel tak ze keby som tu elektricku pouzival iba ja ? a co myslis tym ublizovanim inym vodicom???
Reakcia na: Sheep #19141:
behom jednej noci by si o ten počítač prišiel, keď nie aj o ten flek ?
Reakcia na: Isidor #19139:
Na Slovensku, konkr. v Košiciach ide aj o "kultúru" niektorých vodičov, ktorý akoby z pomsty niektorým vozidlám ubližujú. Nedosť, že kultúru zvyšujú všeliaký umelci, ktorý sa podpisujú, alebo vyrývajú všeliaké hieroglify do prostriedkov MHD. No ale čo už, poznáš to... NA SLOVENSKU JE TO TAK. ?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #19140:
no ak by som ja bol vodicom chcel by som mat stalu elektricku kde by som si urobil svoj flek ? popripade aj pocitac by som si tam doniesol ?
Reakcia na: Sheep #19138:
nevadí ?

Zatiaľ sa to nestalo, ale v DPMK platí pravidlo "Nečuduj sa na nanikom a naničom".

v BA je to asi bezpečnostné opatrenie pred poveternostnými podmienkami ?

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.