Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes som videl na L9 Ktčko 513 už bez CVR METALEX ? ...
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #19106:
Ved prave. Velmi potichucky.
Reakcia na: Nodes #19105:
Neviem o tom, prišli veľmi potichučky.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #19104:
Na zaklade coho doslo k nakupu prave MANu a ISUZU? Bola vyhlasena verejna sutaz?
Zájazdové vozidlá MAN a Isuzu majú staré ŠPZ už odstránené, a momentálne sú bez ŠPZ. Čakajú na prepis.

Jeden zo Solarisov Urbino 18 III ( jeho dočasná ŠPZ - P4 23 55), je už od štvrtka neprítomný v garáži na Hornádskej, pravdepodobne na ňom už prebieha homologizácia.

Upresňujem informáciu o zaradení SU18 III do premávky, ... je to začiatkom februára.

?
Reakcia na: Isidor #19102:
ok ok klud, vyzera ze by som sa hadal?opytat sa mozem nie?
Reakcia na: Sheep #19096:
504 (resp. to, čo z nej ostalo) bola predaná do DP Brno, kde po reko na NP jazdí pod #1738 (ak sa nemýlim). Raz a navždy pochop, že v súčasnosti nie sú ŽIADNE vyradené KT8 ani T6 v KE. A tie T3 (tuším 15ks), ktoré sú odstavené, nie sú ešte vyradené, tak dúfajme, že šrotovať sa tak skoro nebude ?
TA: Keby sa potom prelozila 38ka na Juzne nabrezie...Potom by sa mohla zrusit cela 19ka v terajsej podobe. Co sa tyka tych antabusov, maju byt prednostne na plyn. Dlzku nespecifikovali, resp. sa ku mne tato info nedostala.
Reakcia na: Nodes #19079:
a aké to majú byť busy? 12, 15 alebo 18-metrové? Dúfam, že nie 12-metrové, tých je v KE na menej kapacitne vyťažené linky dostatok.
Reakcia na: redburger #19097:
to som bral ako samozrejmosť ?

I keď s tým zahustením intervalu L 27 by bol problém - na Ťahanovciach by nebola koordinovateľná, ale jazdila častejšie, čiže asi by sa to vyrovnalo.
Reakcia na: eMareq #19094:
ale potom by sa na L 54 tak či tak nasadil len busy, tu išlo o to, aby sa využívala TD
Reakcia na: TA #19091:
len doplnim, ze l27 potom predzit (aspon niektore spoje) k mlynu, a samozrejme zhustiť interval 27 .
Reakcia na: kverťak #19093:
oj tak sorry no nodes pisal ze ju vyradili, ja nemam prehlad o vsetkych elektrickach v KE ?
Reakcia na: Vladimír #19087:
Čo si spomínam, tak 22.1.2005

Re #19085 peter: stačilo by urobiť koordináciu L54 s L72 v oboch smeroch a nepotrebuješ žiadnu L73 od NO ani L70.
Reakcia na: redburger #19084:
hi hi hi ... trápne ?
Reakcia na: Nodes #19086:
tá druhá vetva L 19 ( NO - Mlyn ) by potom tiež nemala veľký význam. Stačilo urobiť zachádzku L 27 na NO a L 19 by sa mohla zrušiť úplne.
Reakcia na: SHORTY #19076:
Fakt pekna fotomontaz. Len par detailov bije do oci. ?
Reakcia na: kverťak #19081:
Nevadi nezlostim sa ☺

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.