Zobuďte sa ľudia ! Buďme radi, že máme vôbec nejakú tú trakciu a snažme sa ju zachovať rekonštrukciami a pododbnými opravami. O chvíľu sa tu zruší ED aj TD. Zamýšľať sa nad tým, že by vôbec niekedy mohla premávať električka na Ťahanovce je nezmysel a strata času. Tu sa už nových tratí viacej nevybuduje, keď DPMK má problém "poriadne" "spraviť" tých pár úbohých. Tomuto už nedávam žiadnu nádej. Skôr by som sa zamýšľal nad tým, ako z KE vypadnúť, alebo aspoň pokúšať sa pracovať v zahraničí (viď Sarko a Diggi).
Buďme realisti...
?
Ja som za zavedenie trolejbusovej dopravy na Tahanovce.Elektricky nie lebo mne a vacsine by to nevyhovovalo kedze by isli len po americkej triede.V lete sa niekto vyjadril ze trolejbus na thc nie lebo by sa mohol pokazit na jedinej pristupovej ceste na thc a zablokoval by dopravu.Ako keby autobus sa nemohol.Chcem trolejbusy na thc a za tym si stojim.Nech naskrabu aj na to ked maju na solarisy
prečo keď sa stále niečo má urobiť ( električka na THC ), vždy sa najprv zhodnotia všetky nedostatky a nevýhody ( - > trať len po Americkej tr. ). Nech sa zhodnotí aj to, čo to prinesie, nie len kydať nato, aké to bude zlé, keď sa to postaví. ?
Ty si ešte nevidel ekologický elektrolejbus? On tankuje aj naftu, pre istotu...
Re #18908 Nodes: Jasné že trolejbus, už len preto že jeho výstavba je menej finančne náročná a tým pádom aj reálnejšia a samozrejme obslúži celé sídlisko. Určite je potrebnejšia, ako trasa po Vojenskej...
Ozaj, nemieni sa tu vrátiť " yeti " ??? Otázok sa tu isto nakopilo...
""Neviem, čo vlastne chcú, my predsa nestaviame mosty ani cesty," reagoval na našu otázku, ako a či vôbec bude dopravný podnik reagovať na petíciu, člen Predstavenstva DPMK Pavel Titl. "Najväčším problémom Ťahanoviec je totiž vstup na sídlisko. Ťahanovčania chceli mať spojenie s Furčou, majú ho. Jazdí tam i najviac expresných liniek. Čo sa týka zavedenia trolejbusov, ak by nám štát dal peniaze, nevidíme v tom problém. Ale dovtedy sa nedá nič robiť. Veď sme len horko ťažko naškrabali desať miliónov na nové oblúky trate pri plavárni.""
1. Menej liniek - častejšie intervaly.
2. A odkiaľ potom DP "naškrabal" na tie 3 nové soláče, každý skoro za 1e7 Sk? Či to šlo z niečieho vlastného vrecka? ( ? )
http://www.cassovia.sk/korzar/clanok.php3?sub=30.12.2005/69818K Odkaz je aj na hlavnej stranke. K clanku asi tolko.
P. Titl sa vyjadril aj k myšlienke zavedenia električiek. Podľa jeho slov sú síce kapacitne výhodnejšie ako napríklad autobusy, ale, okrem nedostatku finančných zdrojov, to má ešte jeden háčik.
"Ani pri najlepšej vôli nedokážeme dotiahnuť električku medzi činžiaky. Jazdila by teda iba spodnou cestou a chcel by som vidieť, ako by sa páčilo ľuďom z horných ulíc, keby museli na zastávky šliapať pešo," uviedol P. Titl.
Vyjadrenie P. Titla je to, na co poukazujem uz isty cas. elektircka do Tahanoviec je nezmysel. Jedine riesenie su trolejbusy.
Toho trapoša zo Zvolena či skade dávali aj v rádiu a dali tam aj tú super hlášku, že autobusy sa vyrovnajú čo do ekologie trolejbusom. No ten človek je kus vola. Ked to podla neho nemá emisie, tak by mohli v telke odvysielať, ako hadicou od vyfuku tak desať minut dycha " čisty vzduch " produkovany motorom splnajucim euro IV, ci kolko uz je to.A potom nech dačo beseduje o ekologii, chruňo.
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
kverťak