Ak chce MHD prilakat cestujucich, musi nieco ponuknut. A niile len redukovat spoje a tvarit sa ze je to ok. Ako v potravinach, keby bolo v regaloch len zopar veci, obcas medzi tym nieco po zaruke, pecivo len 2x do dna par kusov, pride zopar ludi, to nieco si nakupi a zvysok odide sklamany, ze nenasiel to co potreboval, nabuduce pojde inde. Zakaznici si nechodia pytat predavacov aby objednali to a to. Rovnako sluzba ako MHD musi najprv zatraktivnit ponuku, a az tak sa zvysi dopyt po sluzbe. Cize mesto musi pridat spoje, kapacitu, zrychlit cestovnu rychlost (polovicu jazdnej doby tvori statie na semaforoch), zapracovat na spolahlivosti vozidiel a cistote, cestujuci sa radi vratia.
Menej ani nie, ale spoje meškajú 20-30 minút lebo stoja v zápchach, MHD absolútne nespolahliva. Ale tak hlavne, zase idú spoplatňovať parkovanie a ľudia majú viac využívať MHD, asi aby stali v tých kolónach a meškali do práce či školy či za inými povinnosťami. Minule nehoda pri letisku, vraj meškania 20 minút, keď v kolónach stáli vodiči aj hodinu. Policajti si tiež dali načas, keď nehoda bola o 5:30 a odpratali ju o 8:30, pričom hasiči aj sanitky boli preč o 6:20. Neviem si normálne vybrať, kto funguje horšie.
Dovolím si ťa uistiť že je to viac ako potrebné lebo označovače a palubáky sú zastarané a ako také sú čistá katastrofa samé o sebe aj keď si odmyslíme vek a automatické počítanie cestujúcich len pomôže zistiť reálny stav v ktorom sa nachádza "vozenie vzduchu" v našich vozoch... Ale tiež by ma zaujímalo (ako aj Dispecera) prečo si myslíš že to je zbytočné?
Ono by sa to ASI dalo ale podľa môjho pozorovania by buď musel byť v takom prípade prázdny aj odbočovací pruh smer J. tr. alebo 1ka a 6ka by smer Ryba museli čakať nieklde v pólke oblúka aby sa tam dalo nejak rozumne nadbehnúť ale možno som to dementne odpozoroval opravte ma
Vďaka za vysvetlenie..no áno tabule ukazovali bludy, pani sa ma na stanici pýtala čo znamená to 4:05 a podobne a ja že len nefungujú tabule. Pri dargove odchádzali ľudia preč, lebo ukazovalo len linku 1, ja som aspoň v appke pozrel, či sa nejaká 6-ka blíži, ale zvyšok blúdil. Hlavne väčšina bola v šoku tiež, kde zastaví x6, lebo mal námestie a predsa len tá zastávka pri sporitelni je už trošku ďalej- ideálne by bolo odbočiť medzi pomníky a na el. zastávku. No tam už je to asi pre odbočenie busu tesné.
Prejsť by prešla, no je tam veľký pohyb ľudí, blízko trate je aj plot ohraničujú či zázemie pre pretekárov, bolo by to dosť komplikované. Z električky sa dá presadnúť na autobus, takže to taký problém nie je. Skôr je blbé, že nefungujú elektronické tabule a zobrazujú nezmysly. Občas aj autobusy prišli bez zapnutých displejov, tak je potom chaos.
Ďakujem za odpoveď i odkaz. Predsa len by som trochu namietal, že nie všetko sa dá dohľadať, veď aj toto fórum je plné otázok o košickej doprave, ktoré sa nedajú dohľadať. Buď ich odpovie niekto blízky podniku, alebo na ne odpoveď nepríde nikdy. Ale priznávam aj to, že ja často nehľadám dopodrobna, lebo to nie sú témy, ktoré si to zasluhujú. Veď o tom je diskusia, že jeden povie niečo svoje a druhý ho doplní a tretí zareaguje. Takže argument "všetko sa dá dohľadať" nemôžem prijať, lebo v praxi častokrát hladko nefunguje.
Samozrejme je jasné, že na dokumente robia viacerí. Ja sám odovzdávam sofistikované projekty pre veľké firmy. Ale o to viac vidím ten rozdiel, keď bol projekt urobený sadou nástrojov a skúseností vo verzii 1 a keď sú vo verzii 47. Napriek tomu, že je tam spolupráca s inými stranami, výstupy z tej verzie 1 boli aké boli, mali veľa problémov. Preto som si dovolil rozoberať práve tú obavu, či aj u nich nepôjde o verziu 1 . Ale už ste ukázali, že nie, že už majú čosi za sebou.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.