Spoznáte ju väčším písmom pri výraze "MANIPULAČNÁ JAZDA" na bočnom paneli (doteraz veľkosť písma rovnaká ako pri cieľoch v hornom riadku) a na vnútornom paneli sa zväčšili číslice pri údajoch pásmo a čas (niečo podobné ako DPMBrno). Keď budete vidieť vonku, dajte mi vedieť per sms.
Takže asi tak.
Ale sucasne riesenie, teda ciastocne dotovana elektrickova linka je vyborna vec. Len by to chcelo potiahnut jednu kusu kolaj az k OC Optima
Vladimír
A keď tí Tvoji známi všetci šetria na mesačníku, ako prepánajána chodia do školy? Peši? Z Jedlíkovej cez celú Triedu SNP až na Boženku? Unbelievable.
Nasadiť Solarisy na L15 by možno šlo, ale primárne by som sa sústredil na skoordinovanie L15 voči L5, resp. opačne do takej polohy, aby spolu nešli. Na sedlo predsa pripadá najviac hodín.
L12 v úseku Stará nemocnica - Šebastovce a Nová nemocnica - Podhradová určite mohla pokojne jazdiť malá. Neviem síce, na základe akých skúseností hovoríš, ale ja tvrdím, že v úseku medzi nemocnicami nielenže Solaris byť musí, ale kapacitne dokonca nepostačuje a žiadal by sa klbák. Už dávnejšie ma napadla možnosť nasadiť na L12 vypraviť sólo autobusy a v pracovných dňoch čase sedla zaviesť v úseku Amfiteáter - Triton, prípadne až po Cintorín vložené spoje označené trebárs 12B, ktoré by boli riešené v 30 min. intervale a koordinované voči 30 min. intervalu na kmeňovej linke do výsledného 15 min. intervalu v danom úseku. Solarisy by tak mohli ísť na inú linku. Solarisy U15 by tak mohli ísť povedzme na L15.
Celé to má ale jeden háčik - vypraviť v čase sedla navyše dve sólo vozidlá navyše, najazdiť pár km navyše, nasadiť dvoch vodičov navyše.
Milí Košičania, potom, čo som sa dozvedel o prejave vašej pýchy - Trebuľu - v médiách o tom, že peňazí je málo a niet inej cesty ako znížiť vozkm v MHD, pochopil som, že nás, užívateľov MHD v roku 2004 asi veľa dobrého nečaká. Osobne si veľmi nedokážem predstaviť, ČO EŠTE chcú obmedziť. Síce niečo málo by som aj vedel, ale nejaké radikálnejšie obmedzenia sú nad rámec mojej fantázie :-I