A opäť elektricka typu KT8 a opäť na tej istej vyhybke ako v pondelok rano - na vyhybke z vnutornej kolaje na vonkajsiu oznacenej ako V10. Nezda sa vam az divne, ze nam elektricky vyskakuju v ostatnej dobe uz aj na novych kolajach? Ako su potom spravene, aka je to robota, ked sa taketo nieco stane?
V "najvhodnejsej" dobe spicky na otocke VA USS "vyskocila" 536 (sl.0502) prvym podvozkom z kolajnic, na vyhybke z vnutornej kolaje na vonkajsiu pred vjazdom do nastupnej zastavky. Dispecer ma o zabavu postarane, cestujuci jasaju od nadsenia....
S499.1023: Bol a akurát už aj f Košicoch Ale prišiel som len na otočku vybaviť pár nekonečne byrokratických inštitúcií. Však takéto "lietanie" nevyjde príliš draho. Už teraz sa dá mesiac dopredu kúpiť spiatočná letenka napr. z Prahy do Londýna za cca 1500,- Kč aj s letišnými poplatkami ?
Ale veď tu jednoznačne garantujú, že vozičkári majú bez.
Re #16795 TA: Tu odpoveď dostal každý vodič, ktorý sa dožadoval svojho vozidla. Jazdiť každý deň na inom, nie je nič príjemné. Technický stav svojho vozidla poznáš, no cudzieho iba spoznáš a to je rozdiel.
Teraz ma napadla taká myšlienka : teoreticky expres by mohol stáť všade, ale len s tým, že všetky jeho zastávky by boli na znamenie - ten, kto chce vystúpiť, to musí dať najavo vodičovi.
Len je tu problém : čo s nastupujúcimi ľuďmi? ? Takže vzdávam sa tejto myšlienky. ?
Jeden autobus sa ubral iba na L 19, aj to iba cez víkend. Cez týždeň tam naďalej fungujú štyri celodenky a dve trhané. Práve cez voľné dni je ta spomínaná štyri minútová prestávka v pohode, ale cez týždeň v špičke...hlavne že na druhej strane sú prestávky až do bezvedomia...
Naopak do L 27 sa jeden bus pridal... Fakt neviem o čom to bolo.
Re #16793 TA: Nemaj obavu, vodičom tento stav nevyhovuje, (aspoň väčšine) ale tu už došla trpezlivosť... Už veľmi dlho vedenie prízvukuje: tie vozy nie sú vaše, ale DPMK. Tak budú mať to čo chceli. Neporiadok a technický stav vozidiel ich absolútne netrápi. Veď prečo aj...
Lepšie by bolo prideľovanie vozov konkrétnym vodičom - aspoň by si ho každý vážil a mal by zaň akúsi hmotnú zodpovednosť ( do určitej miery ) - avšak keďže vedeniu DPMK nezáleží na tom, ako vyzerajú dopr. prostriedky v ich vlastníctve a asi vodičom tento stav vyhovuje, tak čo už...
Veru je to tak, máš pravdu. Aj ja poznám také prípady a je to dosť smutné. Najviac to pociťujú Ikarusy 280, ktoré už nemajú pevného "gazdu" a tak majú deň čo deň iného vodiča. Linka 53 je tomu príkladom. A ako som vymenoval tie vozidlá pri nich to neplatí, o tie je postarané. Ale aj 5203 teraz dostala poriadne zabrať. Ale to už je o inom.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
S499.1023