Re TA: Neviem ako v KE, ale prazske predpisy obsahuju odstavec "Mezi dvema za sebou stojicimi vlaky na trati nesmi byt vzdalenost mensi nez 1 m (mereno mezi hlavami sprahel)."
Moyzesova bola uzavretá kvôli cyklistickým pretekom Okolo Slovenska. Cyklisti urobili tri mestské okruhy - od 12:00 do cca 12:25 a potom išli von z mesta.
O 16:00 bol naplánovaný cieľ 1. etapy pretekov pred križovatkou Južná trieda - Požiarnická pri zastávke OD Astória v smere do centra.
Kto chce vedieť o pretekoch viac, klik na http://www.kosice.sk/article.asp?id=103.
BTW na štarte bolo cca 50 ľudí a pri cieli takých 30.
Trapas á la Slovakia : tesne pred koncom pretekov, vypadol organizátorom kompresor, ktorý nafukoval poloblúk nad cestou vzduchom označujúci cieľ ( ako sa to vlastne volá ?). Kedže vzduch už dovnútra neprúdil, tá somarina spadla na cestu a organizátori mali čo robiť, aby to odpratali, kým nedošli prví cyklisti do cieľa, čo bolo takých cca 20 sekúnd po tom, ako to odstránili z cesty. ?
Dnes máme v uliciach samé mimoriadnosti, o 12-tej zastavila polícia križovatku Štúrova - Moyzesova - Rastislavova, o zhruba 10 minút, keď prešlo aj posledné policajné auto nejakej kolóny sa premávka obnovila, ale so zákazom odbočenia v smere od Krajského súdu na Moyzesovu. Okolo 14-tej bolo pokladanie vencov pri pamätníkoch na Nám. osloboditeľov električky liniek 3, 4 a 7 sa zdržali približne pol až trištvrte hodiny. O 16-tej sa konali nejaké cyklistické preteky a zastavená bola premávka na Južnej triede v smere z VSS od Astórie po Nám. osloboditeľov, kde na parkovisku oproti zastávke liniek 3, 4 a 7 bola tribúna a okoloidúci sa mohli dať do reči s primátorom mesta. No a nakoniec ešte mystery zážitok v 402 na L6, keď si "mašina" zmyslela zastať na zastávke Nám. osloboditeľov samočinným spustením KB aj po viacnásobnom reštarte:)
Čo hovorí zákon o bezpečnej vzdialenosti stojacich vozidiel? Nič také neexistuje. S električkou aj s trolejbusom som vždy zastavoval na doraz v záujme bezpečnosti cestujúcich, ktorí by sa tam inak pchali a skákali pod okoloidúce vozidlá.
A trolejbus s trojpedálovým ovládaním skutočne namá i pri silne podpriemernom vodičovi problém NEcúvnuť ani pri rozjazde do kopca
A prečo by mal byť na vine vodič trolíka? A čo tak dodržanie bezpečmej vzdialenosti??? Veľmi často vídavám, že 2 busy sa nalepia na seba doslova ne centimetre!!!! Pri elinách máme nepísané pravidlo zastaviť aspoň na metrovú vzdialenosť medzi tiahlami(to neplatí za 359, tam radšej 30m).
kevin 19: Tak aspoň stručne: Interval na L 19 má ostať zachovaný: 15/30/20. Meniť sa bude čas odchodov, napr. v sedle: Z KVP: 08, 38 a z MLYNA: 15, 45. Takže 5-tého septembra bude veselo...
A k nehode: Viem len že sa jednalo o SU 15 - 3507 a na vine bol vodič trolejbusu. Aj keď sa zastávka MOST zdá byť na rovine, vozidlo po odbrzdení ujde dozadu, čo bol aj tento prípad...
A co mi viete povedat k nehode, ktora sa stala minuly tyzden na sidlisku KVP? ake su nasledky?? Na zastavke SIDLISKO KVP most zastavil trolejbus cislo 72, za nim autobus solaris cislo 19, trolejbus vzapati zacuval a rozbil zadnymi navijakmi obidve skla na solarise, a cestujuci museli vystupit, stalo sa to okolo 15:00, viete nieco viac?.
Sorry za OT ale neodpustim si (lebo nezaspim) jeden stary vtip ktory ta fotka vo mne vyvolala: Majster dal 4om Cinanom preniest kolajnicu. Pride o 30min a oni sedia a nic. "Co je?" pyta sa. Odpoved "Ťaťká". Tak im dal dalsich 2ch Cinanov. To sa par krat opakovalo az ich tam uz bol zastup a znova sedia. Pride majster a nahnevany krici "Co zase tazka?" A cinania "Nie kratka". ?
nie nemám a celý nedočkavý sa trasiem, kedy tu zas niekto spraví chybu... ? ? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
tbus
http://privadzac.szm.sk/foto20v.jpg Toto bolo kedy???