Reakcia na: 1018 #16232:
Asi by to chcelo upresniť na "vlastnosti prúdovej brzdy košického vozidla T3", pretože s vlastnosťami elektrodynamickej (po košicky prúdovej) brzdy bratislavských vozidiel T3 som problémy (až na občasné vynechanie, čo je ale porucha a nie štandardný stav) nemal a zastavovať bez koľajopviek sa mi bežne darilo a to aj s vozdlami TV1, ktoré majú EDB výtazne slabšiu než TR37 ? .
1018
No to by ma zaujimalo, kde si toto pocul. O nicom takom neviem a hlavne nechapem, preco by malo dojst k opätovnej zmene v nasadzovani vozidiel na linky 18 a 32. Ved terajsi stav je podla prieskumov ovela prijatelnejsi nez naopak. A kde by podla toho, co pises, sli Karosy B941? Cele sa mi to vobec nepaci ?
Re #16256 Nodes:
Pokojne veduci, take nieco urcite nehrozi (myslim tie intervaly). A ak raz zahrozi, budes prvy, ktoremu tuto novinu oznamim ?
Re #16252 cybernetic:
No nebyt spoluprace s Ing. T----om z ex Prevadzky KD, asi by to ostalo na mrtvom bode. Lenze kto mohol vediet, ze sa nejake APEX komponenty povaluju po dvore na Bardejovskej? Kazdopadne trolejbusy hlasia, to je podstatne a dolezite ? pochvala. Na oplatku by mozno nebolo od veci dat konecne dokopy aj hlasenie na nizkopodlaznych elektrickach, hm? Vyhlasovanie funguje, ale je zakazane ho pouzivat, lebo akustika je stale povodna - ceska. Neslo by s tym nieco spravit?