Reakcia na: cybernetic #16245:
Ing. K---- o tom nevedel, pretoze ta aktualizacia isla von s vedomim a po odklepnuti samotnym riaditelom dopravy. Toto nepovazujem za kiks z mojej strany. To, ze oni sa navzajom neinformovali, moj problem nie je.
Pouzil som systemovy znak. Ano, chyba sa stala. Beriem. Ale mohlo sa to stat komukolvek, kto by s databazou nieco robil, pretoze k tomu nemame ziaden manual. Ani vy, ani ja. A ani vy ste nevedeli, kde je chyba, nevedeli ste pomoct. Nevytahujme si kiksy, to by som potom mohol zacat aj ja, ved hlasove znacky su kapitola sama o sebe, hmm? ?
Len by ma zaujimalo, v akom stave by k tomuto datumu bol IS BUSE po vizualnej a obsahovej stranke, keby som sa (do dnesnej doby) on v ramci pripravy nestaral ja... ?
1018
To mam brat ako kritiku mojej jazdy?
Ad 1 - Bzuciak a signal pred zatvorenim dveri je rozdiel. Bzuciak dava vodicovi zvukovy signal o dlhsom vystupe, o tom ze voz je bez prudu, pripadne ze ma poruchu. Druha vec je signalizacia vystrahy pred zatvorenim dveri. Na 388 je tento signal ani nie pol sekundovy, osobitne som teda zvonil a nasledne zatvaral dvere.
Ad 2 - Brzdenie kolajovkami? Keby som nimi brdzil, tak mam ludi na celnom skle. Ja som nimi v pripade nudze len dobrzdoval a robim to obzvlast nerad. Ak ale mas plnu T3 s kosickou prudovou brzdou, nemas obcas inu moznost. Ale to by si chapal viacej, keby si poznal vlastnosti prudovej brzdy vozidla T3, ta je totiz casto nevyspytatelna. Minule som videl tachografove zaznamy a na nich bolo vidno, ze aj stari trhanari si dopomahaju kolajovkami. Inak to totiz obcas skutocne nejde.