Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: Dispecer #16123:
Tak ale neverím že tam majú krčmové stojany, alebo opierajú tie bicykle riadidlami o bočné okná??? Mňa práve zaujíma, ako to fixujú proti pohybu, či je tam menej sedadiel a tak...
Reakcia na: Záchvat #16121:
Autobusy v Česku pre telesne postihnutých, alespoň v jednom českom meste nemajú sedadlá okrem sedadla pre vodiča.
Reakcia na: Záchvat #16122:
Na to nepotrebuješ vidieť fotku (a ja ju ani nemám) interiéru, ani exteriéru, je to proste Karosa B 732.
Reakcia na: Dispecer #16118:
Nemáš foto z toho cyklobusu? Zaujímal by ma jeho interiér.
Reakcia na: Dispecer #16118:
Mňa a uraziť? Ja voči tomu imúnny. Ten bus musí byť minimálne na takýto účel prispôsobený a to je zasa o peniazoch. Keď DPMK šetrí už aj na telesne postihnutých, tak by bolo nemorálne zriaďovať linku pre športovo zdatných, nemyslíš??? Voziť bicykel 5km nemá význam, ale 50km už hej.
Tak chceme cyklotrasy alebo cyklobusy??? Čo je dnes reálnejšie a samozrejme praktickejšie???
U ostatných vozidiel je to zakázané, respektíve povolené za istých podmienok (stočené riadidlá, pedále do vnútra... to je novinka, čo???)
Reakcia na: Záchvat #16117:
A ešte niečo: Tak to ja si nemyslím, že je to zakázané zo žartu. Už aj na toto mám návrh: U všetkých vozidiel MHD, by to bolo zakázané, okrem cyklobusov.
Reakcia na: cybernetic #16101:
kto nič nerobi nič nepokazí... jazdiť v meste a odolavať všetkym nastraham ( napr. ožgreť voz o 40 cm obrubník, lebo vozidlo maš pristaviť čo najblišie k obrubniku )to nie je sa hupať v praci na stoličke ? ? ?
Reakcia na: Záchvat #16117:
To, čo teraz poviem, nie je urážka a ani nič podobné.
Odporúčanie: Spýtaj sa napr. Connex Morava prečo zriadila až dve cyklobusové linky.
Vy si snáď myslíte, že vozenie bicyklov je v autobuse zakázané iba tak zo žartu? Čo by sa stalo, keby musel bus nečakane prudko zabrzdiť??? Kto by bol zodpovedný za následky??? Nápad to nie je možno zlý, ale bicykel patrí na cesty a chodniky... tak prečo ho voziť???
Reakcia na: Dispecer #16115:
2.návrh pokr.: Čo keby aj po trase 22?
Re CYKLOBUS:
1. návrh: Môj návrh je, aby boli vytvorené dve linky cyklobus, po ktorých jazdili autobusy z MHD aj SAD. A možno neskôr by boli ďalšie tri linky po ktorých by jazdilo SAD. Prvé dve linky by som nazval napr. 60 a 61.

2. návrh: Nemohol by cyklobus jazdiť po trase 14, 25 a 29? ?
Dispecer: Nie, nemali, nebol dôvod, pretože na tú malú prevádzku, čo tam majú tých pár km trate s jednou linkou zo Straussbergu do Berlína, im tam úplne stačia tie 3 KT8.
Reakcia na: Sarko #16108:
Teda, ak tomu dobre rozumiem, uvažovalo sa o tom, že aj tieto električky pôjdu (mali ísť) do toho DP? ❓
Reakcia na: LUK #16107:
Nizsia spotreba energie este nemusi suvisiet s nizsou svietivostou.Ako priklad ti uvediem usporne ziarivky...
Ak pouzijes rovnaku vybojku do osv. telesa, co je v KE montovane a napr. do gule, urcite bude rozdiel v osvetleni blizkeho okolia.Kym gula ti siri svetlo rovnomerne do celeho okolia, teleso s reflektorom ti usmerni luc pod lampu, no v blizkom okoli mas uz tmu.Takze jednoznacne sa v KE mali zvazit aj konstrukcie osv. telies, nielen bezhlavo menit vsetky existujuce typy osv.telies za jeden typ.No samozrejme, ze svoj "konstrukcny preslap" musela firma, co sa stara o verejne osvetlenie zdovodnit, tak to zhodila na svetelny smog.A pani poslanci-vseznalci jej to bez pripomienok odklepli.
Reakcia na: tbus #16097:
Trochu nereálny vtip, je leto a -37°C nehrozí, to skôr 37°C, 29 pojazdných busov tiež nehrozí a jeden Solaris takisto nie ?
Reakcia na: Sarko #16108:
Mohla by teda byť 80tka.
Reakcia na: Sarko #16108:
mala ju dostať aj 528, no na tej sa pôvodný náter "sušil" až doteraz a teraz dostane zeleno-bielo-zelený náter.
? mail
Reakcia na: Dispecer #16103:

Nemáme, máme L81 až 90.

Bielo-modro-červené KT8 máme od predaja KT8 #503, 505 a 527 do DP Straussberg, kde si takýto náter vyžiadali a odvtedy ich dostali aj KT8 #525, 530, 535, 536, 537 a 538. Zakomponovanie reklama PČSP vzniklo na #536 až oveľa, oveľa neskôr.
K tym lampam: lampy vymienaju aj v inych mestach, udajne z dovodu nizsej spotreby, no ak kedze menej spalia, tak aj menej svietia. So samotnou konstrukciou telesa lampy to asi suvisiet nebude.
Reakcia na: Dispecer #16103:
Ktorú myslíš?

Re #16105 Sarko: Poď na mail alebo ICQ chcem s Tebou dohodnúť tie veci ohľadne elektr. tabuliek.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.