Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Dnes na Jazere kontrola troleja catou vrchneho vedenia.
Reakcia na: basta007 #16037:
Text bol prebraty z Korzara...
Tak ako sme tu predpokladali...
zmena trasy-minimalne vyuzitie-kilometre naprazdno-dovod na zrusenie-zrusenie.
DPMK ruší linku č. 60

(krs)


Košice - Autobusovú linka Mestskej hromadnej dopravy č. 60 s prednostnou prepravou telesne postihnutých vzhľadom na dlhodobé minimálne využívanie jej spojov od pondelka 18.júla DPMK zruší. Spoj, ktorý premával takmer desať rokov tak poslednýkrát vyjde na cesty dnes. Dopravný podnik už minulý rok žiadal o jej zrušenie z dôvodu nehospodárnosti, avšak kompetentní na Magistráte mali iný názor.


"Od mája premávala linka na novej trati, ktorá sa z linky s prednostnou prepravou zmenila na obslužnú so zastavovaním na všetkých zastávkach," uviedol doprevný riaditeľ DPMK Štefan Dutko.


Linka v posledných týždňoch premávala v okruhu Nemocnica Západ - Magistrát - Námestie osloboditeľov - Astória, Stará nemocnica - Železníky - Poliklinika Západ. Ani prepojenie na nemocnice však nepomohlo a priemerne sa za deň v spoji previezlo asi dvanásť ľudí. Následne si dopravný podnik urobil niekoľkotýždňový prieskum, ktorý potvrdil, že linka nie je dostatočne využívaná. "Od mesta sme mali licenciu na prevádzkovanie spoja do konca júna. Keďže sa ukázalo, že o linku nie je dostatočný záujem tak ju rušíme."


Prvotným poslaním linky bolo zvážanie telesne postihnutých detí do Domova sociálnych služieb na Vyšnom Opátskom. Deti, ktoré tam chodia do školy tak mali zabezpečenú dopravu špeciálnym autobusom. "Uvidíme, čo bude v septembri. Zvažujeme, že počas školského roka, len v pracovných dňoch v rannej a popoludňajšej špičke, bude opäť nasadený. Existuje dohoda s mestom na tomto riešení."
SOLARIS URBINO 15 CNG ešte pred závodom SOLARIS BUS & COACH Sp. z o.o.

http://ams1.lo3.wroc.pl/tomek/old/tournee.php?p=64280
Reakcia na: sittam #16034:
No este ze tak. Ta SADka je drza jak 10-rocny Cigan. Chceli by kupit 2/3 v DPMP za 40 MSk? Uvedomuju si vobec, ze 40 milionov su 4 NP autobusy? A ze DPMP ma autobusov omnoho viac ako 4, a ze este ma trolejbusy? A meniarne, vozovnu atd? No to bola nehorazna drzost od nich.

Dakujem za poucny clanok. Ale kedze z neznamych pricin si ho hodil do kosickej diskusie, prekopirujem to do Presova.
NECHCU PREDAT MHD Mestská rada v Prešove pre nevýhodné podmienky odmietla návrh prešovskej Slovenskej autobusovej dopravy(SAD) na kúpu 66 percent podniku zabezpečujúceho mestskú hromadnú dopravu. Záujemca za dvojtretinový balík akcií Dopravného podniku mesta Prešov ponúkal 40 miliónov korún. Predstavenstvo mestského podniku však vyčíslilo účtovnú hodnotu spoločnosti až na 275 miliónov korún. Okrem toho peniaze ponúkané za akcie by nešli do pokladnice mesta, ale použili by sa na nákup nových autobusov. No a napokon SAD Prešov požadovala zachovanie súčasnej výšky finančného transferu z rozpočtu mesta. (Týždenník TRTREND 14.jula 2005)
Technické údaje o autobuse typu KAROSA B 952 :

Dĺžka: 11 320 mm
Šírka: 2 500 mm
Výška: 3 165 mm

Minimálna svetlá výška: 220 mm

Celková hmotnosť: 17 800 kg
Pohotovostná hmotnosť: 9 820 kg

Počet miest na sedenie: 31+1
Počet miest na státie: 68

Vnútorný priemer otáčania: 21 m

Motor: Iveco F2BE 1682 D (EURO 3)
Max. výkon: 180 kW / 2050 ot/min
Max.točivý moment: 1100 nM / 1080 - 1500 ot/ min
Prevodovka: Praga 5P 120s - mechanická synchronizovaná päťstupňová

Elektromagnetický retardér: TELMA F 2400
Od pondelka nebude premávať L.60 z dôvodu nevyťaženosti. ?
Reakcia na: cybernetic #16030:
Na vrátnici robí jedna postaršia blondýna. Keď jej dáš balíček Startiek tak občas niečo pustí. Je to moja skoro kamoška. Ale podrobnosti nevie. ?
Reakcia na: LaciDio #16028:
a maaaaaš pravdu človeče,len neviem odkiaľ to vieš také podrobnosti.Máš niekoho na TD ?? ❤
Hej,tečie im to ,amatérom ? ? ,ale majú tam jedného vynikajúcého elektronika,ten im poradíííííí jak sa to má robiť ? .Zajtra im tam zapojí novú elektroniku,šaaaak ti napííííšem,aby si si to poznačil ?
Reakcia na: BMko #16025:
Dik za pripomenutie,uz to ani nevnimam ako nieco neobvykle,ze je 1. nastupiste uzavrete. Co je take hrozne problematicke na vydlazdeni par desiatok metrov stvorcovych? BTW, Eiffeilovu vezu postavili rychlejsie. A to som vybral len najslavnejsi pripad. ?
Reakcia na: cybernetic #16018:
Čo je dnes nové na trolejbuske? Počul som, že počas výluky chcú všetky trolejbusy natrepať do haly, aby ich nerozkradli cez víkendy a v noci keď tam nik nebude. A ten prístroj na nanášanie ekofridexu v zime na trolej už funguje? Že vraj z neho tečie! Chcel by som vedieť čo za fušeri na ňom robia. Môj denník už baží po čerstvých informáciách. ❤
Reakcia na: BMko #16025:
chybicka sa ti vludila pri tej url .. za images musi byt jedno lomitko, inac im to nepojde ?
BMko lutujem ta, ze si tuto diskusiu este nezrusil ?
Reakcia na: Yps #16015:
Jezis, to aky dement vymyslel, ze vodicak skupiny K? Ako chcem tak chcem, DPMK si znovu dobru hovadinu vymyslelo.
Reakcia na: Nodes #16020:
Kurnik, berlincanom som prihodil zopar kusov navyse. SU 18 ma byt 130, nie 180. Pardon.
Reakcia na: Nodes #16020:
Nó, tak to už hej.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #16019:
mozno raz budu montovat z berlinskych SU 18 do nasich busov klimu ? ?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #16019:
Neviem, akej vyroby, ale aj berlinske SU 18 maju klimatizaciu. krem toho maju najazdovu rampu pri prvych aj druhych dverach a videosystem na kontrolu vnutorneho priestoru. Teno rok ma byt v Berline 180 kusov SU 18.

Zdroj: Autozurnal, 7 - 8/2005.

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.