Diskusné fórum › Všeobecná diskusia

Pridať príspevok

Pridať odpoveď

Upraviť príspevok

Login
Heslo
K príspevku je možné pridať najviac 5 súborov vo formátoch JPG, PNG, GIF a PDF (max. 32 MB). Ku každému súboru je možné pripojiť bližší textový opis. Pridaním súborov súhlasíte s Podmienkami používania.
Reakcia na: eMareq #15766:
podľa mňa košickej MHD mohlo pomôcť nasadzovanie 15-metrových busov tam, kde momentálne jazdia 12-metrové. Napr. L 15.
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #15782:
pozri mail...
Reakcia na: Dimi #15780:
ozaj, a ako sa to potom vyvíjalo, keď vyšlahol ten palmeň? Presunul sa sám do garáže, či ho odtiahli? Keď môžeš, poď na mail.
Reakcia na: Dimi #15780:
hej, viem.... ☺
No akoby to nestačilo 1020tke, toľko smoly dnes...
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #15779:
Solaris no jo.. Co uz 🙂 kecal som teraz s Trolej1020 na lingove, asi pred siedmou.. dosiel aj furcan, tak som sa pytal trolejaka, ze ako je mozne, ze nema svoj voz 🙂 jo a doslo na to, ze si odtial, odkial furcan a ja 🙂
Reakcia na: Dimi #15776:
a miesto 1020 "dotiahne" službu 1012.
Reakcia na: milan-cestujuci #15777:
Ak tam stala dielna, tak to zrejme davali dohromady. Jo, zadna cast je motor. Mozno praskla hadica, alebo skor olejova vana, ci prevodovka.. Toz.. aj nove vozy su len masiny 😉
Keďže som tu o udalosti, ktorú som dnes videl, ešte nečítal, tak ju spomeniem. Cca. 18:20 na železničnej stanici na nástupišli MHD smer KVP bola na zemi velikánska mláka oleja (asi). Bola už posypaná nejakým práškom. Opodiaľ na nástupišti Tescobusu stál autobus Solaris L.32 tuším číslo 3504 s otvorenou motorovou (?, vzadu) časťou, pri ktorej bola ďalšia posypaná mláka oleja. Za ním stála pojazdná dielňa.
Ajeje 😞 ako tu uz bolo skor spomenute, 1020 mala mensiu nehodu, s minimalnym skrabancekom.. Pruser ale je, ze pri poslednom kole sluzby 72031 na mieri v smere na furcu tesne pred krizovatkou, kedy chcel vodic rozbehnut voz na semafore sa hlavny vodic, prechadzajuci zo zberaca na zakladnu v streche prave v tomto mieste dotkol zivou (poskodenou a presuchanou) castou stresnej konstrukcie. Samozrejme, nasledoval skrat a metrovy plamen. Vodic to zachranil stiahnutim zberacov. Vozidlu na mieste dali nahradny provizorny kabel a dostal sa v pohode do dielne.. Takze dalsi voz odstaveny 😞 😞
Reakcia na: S499.1023 #15763:
No tak ja by som ťa do ktorého koľvek posadil, najlepšie do nového rovno z fabriky, aby nebola výhovorka na servis a údržbu v KE... aj keď to je už iná kapitola...
Tu ti závady a fakty isto písať nebudem, ale načo aj... ži si svoj svet...
Reakcia na: S499.1023 #15772:
hej, tiež mám ten pocit.... ?
sorry
Reakcia na: S499.1023 #15772:
tu mi nejako ušla niť? O čom je reč?
Reakcia na: *SOLARIS* maniak #15769:
Obávam sa, že si si nejako nepreštudoval, o čom Sarko píše ? .
Reakcia na: cybernetic #15765:
Pekné...
Reakcia na: cybernetic #15767:
Takže budú niekedy niekým uvedené tie konkrétne nedostatky alebo len takéto kecy? Skutočne by som sa rád dozvedel, čo za odflíkanú finalizáciu robia v Bolechówe špeciálne pre KE, keďže inde s tým problémy nemajú...
Reakcia na: Sarko #15768:
áno L4 má po polnoci 20 min. interval. (tak do cca 23:27 z Loky(alebo nejako tak.) O nej to viem na 100%
Kuk mail prosím. diky ?
Reakcia na: S499.1023 #15760:
Ak vezmem do úvahy, že v KE sa končí denná prevádzka o 23:00, tak tie 2 hodiny navyše je fakt citeľný rozdiel. Na takej L4 a 6 som na CP videl tuším 20 min. interval ešte aj krátko po polnoci.
Reakcia na: S499.1023 #15763:
konkrétne nedostaky? No to by si sa divil,čo za ´´zázrak´´ to vyrobii v PL
TA-15 metrakovych vozov tu mame az prebytok.Ale nebranil by som sa tomu.
Od dnes vyhlasujú všetky trolejbusy 14TrM a 15TrM.
1018 oživená 06.07.2005
1016 oživená 07.07.2005

Zmeniť zobrazenie

Štruktúra
Zoradenie
Počet príspevkov na stranu

Vyhľadávanie v téme

Hľadaný text
Dátum od
Dátum do
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa.
Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou.
Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.