dajako by sa už snáď vyškriabal ? - tak ako kedysi hore na Železníky, keď niesol kopy ľudí na Blšák, i keď hore Sečovskou je o niečom inom než hore Gemerskou.
V poslednej dobe sa mi zdá, že na Blšák chodieva stále menej a menej ľudí.
tusim by sa na L31 hodili male autobusy... vytazenost linky okolo tej 16-tej hodiny je minimalna.. vcera som okolo 16-tej nou siel a cestou z KVP az po Triton bolo priemerne v autobuse 15-20 ludi
Dnešným dňom 28.6.2005 bolo vydané vyhlásenie o zrušení expresných liniek na LP, ktoré už visí pri zadeleniach (napr. na Lingove).
Zrušenie sa týka liniek 35, 57 a aj linky 55!!! Aj napriek tomu, že linka 55 bola písaná v zadeleniach na piatok (1.7.2005) je jednoducho zrušená z nepochopiteľných dôvodov. Je zobratá vodičom, ktorí ju mali písanú (5211, 5206, 5214,...) na ten deň. Konkrétne vodič 5206 má ešte stále písanú L55, no ale keď zrušenie je už od 1.7.2005 tak aj tomuto vodičovi bude odobratá a sám ešte nevie čoho čaká.
Dnes som sa dozvedel tiež aj to, že vodiči týchto liniek budú mať cez LP linky 31,32,56 na ktorých budú cez LP jazdiť malé autobusy. A taktiež linky 26 ,27 budú dostávať.
Je nepochopiteľné, že zničoho nič sa zrušila (L55) aj keď už bola riadne písaná v zadeleniach a boli (aj dnes ešte sú) písané horeuvedené autobusy na túto linku na 1.7.2005.
Linka č. 53 jazdí už niekoľko rokov (tuším osem) na tej istej trase. Ale pri Termostave a Pod Furčou stojí tuším len necelý rok. Ešte donedávna teda mala zastávku Palackého a po nej až Sofijskú ?
Re #15372 Ursus: Možno expresy v Košiciach majú zmysel, ale len na niektorých trasách. Určite nemá zmysel expres z centra po Sečovskej na Furču. Vynechať tam akurát môže dve zastávky, a to Colnicu a Sečovskú, inde stáť musí. Ak by nestál, nemal by dosť cestujúcich. A keď už vynecháva len dve zastávky, tak to rovno na nich môže aj zastaviť a nemusí byť expres.
Ideálna expresná linka by bola kombinácia starej a súčasnej L54, ktorá by stála na zastávkach Kláštor, Húskova, MiÚ KVP, Poliklinika KVP, Most, Mestský magistrát, Krajský súd, Dom umenia, NO, Palackého, Sofijská, Belehradská, Hanojská... prípadne potiahnuť cez Berlínsku k MiÚ Sídl. Ťahanovce.
Okrem toho by som si ešte vedel predstaviť linku z Krásnej nad Hornádom, ktorá by z Jazera šla po Južnom nábreží a stála by len pri OC Bukovec a pri Teplárni, potom až na Palackého.
Keď si vezmeme do úvahy štyri možné konečné expresov, vychádza mi to pre Košice akurát tak na 2, maximálne 3 takéto linky.
Re #15378 Sharky: Nechci nám nahovoriť, že L55 predstavuje nejakú úsporu času. Ľudia z Lingova do mesta ňou ráno idú preto, lebo iné nemajú. Hádam si nemyslíš, že vnímajú to nezastavenie na dvoch zastávkach, kde hocikedy nezastaví ani bus obyčajnej linky, lebo nemá pre koho.
Re #15380 peto5220: "smerom z Exnarovej ide poloprázdna a začina sa naplnat z NO na Lingov"
Čiže je poloprázdna asi 80% zo svojej trasy... Tak?
to máš, predpokladám, z orientačnej mapy Košíc - 4. prepracované vydanie od Slovenskej kartografie z roku 1985. Len dodám, že redakčná uzávierka mapy bola 13.9.1984.
Pri pohľade na tú mapu ma napadá otázka, kedy bola zriadená zastávka Juh - SAD Lebo tu ešte nie je.
L51 este predtym koncila takisto na Galaktickej. Potom urcite obdobie koncila pri CSAD, neskor ako pises bola ukoncena pri CSAO.
L54 este predtym koncila na Stadione Lokomotivy . Neskor potiahnuta na Lingov, potom predlzena az na Nam. osloboditelov.
L55 zavedena od 1. septembra 1982
Zrusenie liniek c. 1, 5 a 8 bolo opodstatnene, lebo sa daju priamo nahradit inou linkou, resp. ked nebolo koho vozit.
~> Zachvat - historia tras L53 je tak bohata (dtto aj L55), ze je to doslova "rekorder", pocnuc trasou: Sidl. Krasna III - Juzne nabrezie - Nam. osloboditelov a konciac dnesnou.
Inak dnes v radiu Vychod hovorili, ze cez leto sa ma zrusit R5 a R8.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Vladimír
Re #15372 Ursus: Možno expresy v Košiciach majú zmysel, ale len na niektorých trasách. Určite nemá zmysel expres z centra po Sečovskej na Furču. Vynechať tam akurát môže dve zastávky, a to Colnicu a Sečovskú, inde stáť musí. Ak by nestál, nemal by dosť cestujúcich. A keď už vynecháva len dve zastávky, tak to rovno na nich môže aj zastaviť a nemusí byť expres.
Ideálna expresná linka by bola kombinácia starej a súčasnej L54, ktorá by stála na zastávkach Kláštor, Húskova, MiÚ KVP, Poliklinika KVP, Most, Mestský magistrát, Krajský súd, Dom umenia, NO, Palackého, Sofijská, Belehradská, Hanojská... prípadne potiahnuť cez Berlínsku k MiÚ Sídl. Ťahanovce.
Okrem toho by som si ešte vedel predstaviť linku z Krásnej nad Hornádom, ktorá by z Jazera šla po Južnom nábreží a stála by len pri OC Bukovec a pri Teplárni, potom až na Palackého.
Keď si vezmeme do úvahy štyri možné konečné expresov, vychádza mi to pre Košice akurát tak na 2, maximálne 3 takéto linky.
Re #15378 Sharky: Nechci nám nahovoriť, že L55 predstavuje nejakú úsporu času. Ľudia z Lingova do mesta ňou ráno idú preto, lebo iné nemajú. Hádam si nemyslíš, že vnímajú to nezastavenie na dvoch zastávkach, kde hocikedy nezastaví ani bus obyčajnej linky, lebo nemá pre koho.
Re #15380 peto5220: "smerom z Exnarovej ide poloprázdna a začina sa naplnat z NO na Lingov"
Čiže je poloprázdna asi 80% zo svojej trasy... Tak?