A áno, v "normálnej" prevádzke (Brno) bol v dostatočnej vzdialenosti (alebo o čosi vyššie) natiahnutý druhý drôt pre trolejbusy... toto je len taká kuriozitka ?
No, to je trošku zmätočné.
1) Nebolo to v Brne a v Prahe ale v Brne a v Plzni.
2) Druhý zberač nebol napojený na žiadny kovový vozík, lae pre trolejbus bol natiahnutý ešte jeden drôt pre + (Brno), resp. - (Plzeň) pól.
3) Používalo sa to dlhodobo ale len v manipulačnej prevádzke.
Prerábať? Veď tá križovatka (Hlinkova - Severné nábr.) je už prerobená... V smere k mimoúrovňovej križovatke Tri brody je pripájací pruh, i keď len krátky, ale inak to ani nejde, keďže potom už nasleduje odbočovací pruh na Prešovskú cestu.
Možno by sa to dalo prerobiť na trojprúdovú časť, lenže autobusy by odbočovali až za mostom smerom na Sídl. Ťahanovce a rozšíriť most, to nikto nezaplatí.
V smere k Tescu pripájací pruh ani nie je potrebný, lebo sa tam dá plynule odbočiť.
Veď práve o tom sa celý čas bavíme. Ľavobrežná je dôležitou súčasťou stavby križovatky Sečovská - Prešovská. Bez úseku medzi Starou prešovskou a Priemyselnou by nemolo možné urobiť presmerovanie dopravy bez jej prerušenia a bez úseku medzi Priemyselnou a Rampovou nebude možné presmerovať autobusovu dopravu, ak sú takéto zámery.
Čo sa týka máp VKÚ, tak Ľavobrežná, len ešte bez názvu, figurovala vo všetkých vydaniach. To 3. vydanie som uviedol len ako príklad. Nebyť môjho a Vladimírovho zásahu do 4. vydania, Ľavobrežnú máme v celom jej plánovanom úseku odjakživa
Čo sa týka nepresností, garantujem Ti, že 4. vydanie mapy od VKÚ je 100%-né. Nie nadarmo som kvôli tomu bol na každučkej zo 700 ulíc mesta a nachodil sa vyše 800 km...
zbytočná ani nie, lebo bere hlavné ťahy: ako napr.: Nám.osl., FNsP, Amfiteáter... a tam je vždy veľa ľudí, to nezáleží od šk. vyuč. Keď ostáva L53 ta by bolo namieste nechať aj L55.
Oprava: samozrejme viem, že v Košiciach sa to nikdy ani neskúšalo, len neviem či je to tu vôbec technicky realizovateľné (polarita, napätie v troleji a pod., fyzika mi nikdy nešla )
Ja som to myslel tak, že keď už, tak sa rovno vykašlime na električky (nebrať vážne!) a pusťme na tie trate naše prebytočné trolejbusy
Re #15222 TA: No, drážneho úradu by sa asi týkalo, že niekto chce premávať s trolejbusom po električkovej trati ?
Neviem ako je to v Košiciach, ale minimálne v Brne a Prahe sa to kedysi skúšalo (možno aj prevádzkovalo? neviem)... A keďže trolej má električka jeden, a trolejbus potrebuje dva, tak druhý zberač bol pripojený na kovový vozík ťahaný po koľajniciach ☺
Ale nemyslím si že aj cez LP,kto v nej bude cestovať?Pokiaľ si spomínam už v tom šialenom 40 minútovom intervale niekedy jazdila cez prázdniny.Oprav ma keď sa mýlim ?
Nič proti L55,ale nie je cez LP trošku zbytočná? ?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Záchvat
VILL: No ako na KVP bez L 54 ? Dá sa to aj bez?