Zachvat: dalo by sa to nasit aj na technicku zavadu. A myslim, ze tomu kto v tom v inkriminovanom case sedel je uplne jedno, ci trate alebo vozidla. A ako kosicke zvrsky poznam, tak skor zavada zvrsku.
par otazok k tej vykolajenej T6: bol premerany rozchod kolaje v mieste MU? Boli premerane rozchod, rozkolie a jazdny profil obruci dotknuteho vozidla? Ak ano, mali jednotlive meradla overenu platnost? Ak mali, vyhovuju namerane hodnoty prislusnym STN? Bol stiahnuty zaznam rychlomera? Ak ano, boli zistene hodnoty relevantne prepocitane vzhladom na vysku obruci a teda priemer kolies?
Nodes: tvrdo na nich, len ked sa do toho obuje Drahovy urad, tak ocakavaj tieto mozne varianty: 1.utopia vodica za prekrocenie rychlosti, 2.ak rychlost neprekrocil, tak mu zacnu robit zle zo strany DPMK, 3.nahodou tam pride predsudkami nezaujaty technik s okruhlou peciatkou, realny stav objektivne posudi a cele to tam prehlasi za nesposobile pre prevadzku.
Niekedy mám pocit, že si niektorí cestujúci väčší komfort ani nezaslúžia.
Sedačky dorezané a vydlabané, okná poškriabané, miesto podlahy by som tam dal rošty, aby vodič nemusel po nich pratať ten hnoj...
?
Trať je v poriadku! Prosím Ťa, za to môže vodič a hlavne cestujúci a Dr.Iľko, lebo stále prevažujú vozidlo na pravej strane, často prší a potom sadajú "voľne položené" koľajnice do blata, pardon do "lôžka".....
Keď chcete plávať s elinou odporúčam oblúk na NMM, tam máme teraz trať ,ktorá sa čiastočne prispôsobuje vozidlu(t.j.nie koľajnice vedú kolesá ale kolesá vedú koľajnice) viď asfalt, ktorý je už pomaly odtláčaný a tak tam máme pohyblivú trať ? ? ?
Pozoruhodne odborný výraz "nenašlapovať na jazdu":-P. Mohli tam rovno napísať, že "vodič v danom úseku je povinný nenaberať na jazdu", keď už je to v KE:-D.
Inak, takéto veci som ako vodič riešil veľa jednoducho - v mieste začiatku 10 vypnem v 10 km/h jazdu, nechám dokotúľať pokiaľ ide a volám dispečing, že nemôžem pokračovať v jazde.
No nekazila, ale zase na druhej strane si zober, aký to malo komfort, hlučnosť, vibrácie, spotrebu PHM... Ale ako historické vozidlo by som bral všetkymi desiatimi ?
Re #14906 Shorty: Poslal som fotografie aj známemu na Drážní úřad v ČR, ktorý sa hneď na prvý pohľad na koľajovy zvršok vyjadril, že je vidieť, že nie je v poriadku. Čo dodať, DPMK raz opäť ide sám proti sebe...
Ono to vyzeralo, že som to napísal po zemplínsky asi ? Ale kto by nevedel moje číslo ICQ, tak 230-610-29. Tu treba posielat hlavne "notifikačný balast", ako ja tomu zlostne hovorím, keď si tu z fóra niektorí robia informačnú kanceláriu o doručených mailoch.
Máte na výber, buď dookola strohý neomylný text "ČKD T6A5 #618+619 po nehode" alebo nejaký poriadny popis udalostí s nejakým tým preklepom ? Ale OK, už to máš opravené ?
určite vieš, čo tam malo byť napísané!!! ? Každý je omylný a najmä ak to Sarko robil po polnoci a ver mi nie je to hodinová záležitosť spraviť update. Toto je DF o MHD, tak pravopis mu posielajte súkromne na ICQ alebo sms(nemusia všetci vedieť o chybách ?). ?
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Sarko