keď sa nakúpia ? Ale nie...nových busov je dosť, keď nerátam 280, B732, C744 a B741 tak autobusový park je vymenený, skôr by som vymenil eliny, alebo spravil VP+GO+LEKOV+BUSE... ?
Furca ako sidlisko kazdym rokom starne, zatial co na Tahanovce momentalne zazivaju boom v prileve novych obyvatelov, preto je aj ponuka spojov nalezita tomuto stavu.
No vidíš... a predsa sa celá Furča do tých šiestich trolejbusov ako-tak vmestí a Ťahanovce majú stále kapacitné problémy aj so 16-timi vozmi. Frekvencia spojov nie je závislá len od počtu obyvateľov MČ.
Je sice pravda, ze 1018 ma nema moc v laske, ale zastat sa ho teraz musim.
Neviem, kde 1018 kritizoval BUSE. On kritizoval to, ze ked uz su vo voze namontovane priserne drahe BUSEcka, tak ze sa maju aj vyuzivat naplno. S tym sa snad neda nesuhlasit.
Bol to 1018, kto to Dopravnemu podniku nastavil a rozbehol. Stravil nad tym mnozstvo neplatenych hodin svojho casu. Takze chapem, ze ked niekto nivoci vysledky jeho prace tym, ze zle nastavi a pouziva BUSE, tak ho to stve. Mna by to tiez stvalo. Ale aj keby s BUSE predtym nepracoval, ma sa plne pravo nastvat, ze sa mestsky majetok pouziva neucelne. Su v tom prachy vsetkych Kosicanov, cize aj tvoje, mily Zachvat.
A co sa tyka tvojej vety "Nech kritizovanému siaham aspoň po päty!!!", tak sa podla nej zacni riadit prvy ty sam a 1018-ovi nieco vytykaj az potom, co sam nieco pre DPMK spravis.
Nevidím dôvod, prečo by 1018 nemal kritizovať vodičov za nepoužívanie BUSE. A vôbec tu nie je podstatné, či je on autor, alebo nie. Ak je vozidlo vybavené informačným systémom pre informovanie cestujúcej verejnosti, tak sa má používať a basta! Tu nie je o čom. Vodiči si z toho nemajú čo robiť holubník...
No v poriadku, len akosi som teraz nepochopil spojitost. Ked chcem kritizovat, mam "kritizovanemu siahat aspon po paty". V akom zmysle? V tom, aky je profesionalny vodic, ako skvelo zvlada svoje povolanie? Lebo to jedine mi napada a uplne bez ironie.
Bavime sa ale stale o BUSE a o mojej kritike smerujucej k vodicom. Ak ho dokazes pouzivat Ty, preco tak nerobia vsetci aj napriek tomu, ze je "SUPER"? Co s tym ma dokopy ich profesionalita?
Kazdy v zivote nieco dosiahne a vo vseobecnosti plati take jedno mudre zivotne pravidlo - pred nikym sa nevyvysuj a pred nikym sa neponizuj. A ja ozaj nemam pocit, ze by som sa mojou kritikou nejako staval do vyssej pozicie, nez su ti spominani vodici. Mysliim si naopak, ze ako vodic-brigadnik sa mam od nich este vela ucit, hlavne ako byt v pohode a zvladat celu tuto narocnu pracu. To ale s BUSE nema nic spolocne.
A k tej adresnej vtipnosti v prispevku #7126 v dispeceri - pred nedavnom sa tu rozvinula vcelku zaujimava debata pri prvej nehode vozidla 5241 a toto bola len taka reakcia na jej margo. Pochopili ju ti, ktori vedia, o co ide. Nadalej bez servitky tvrdim, ze z pozicie cestujuceho mi jazda dvoch vodicov z 5241 pripada velmi divoka a riskantna. Ale je to len moj sukromny nazor, ktory mi tieto 2 havarky (bohuzial) len potvrdili. Toto ale ozaj s BUSE ako takym nema vobec nic spolocne a je to uplne o niecom inom.
prečo ale berieš spoje zo zastávky Dom umenia. Ber do úvahy spoje z NO. Teraz si ale nie som istý, či ich bude viac ?
A okrem toho zarátaj počas špičky napr. aj 55-ku = 8 spojov ráno a 6 spojov poobede.
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
1018
No v poriadku, len akosi som teraz nepochopil spojitost. Ked chcem kritizovat, mam "kritizovanemu siahat aspon po paty". V akom zmysle? V tom, aky je profesionalny vodic, ako skvelo zvlada svoje povolanie? Lebo to jedine mi napada a uplne bez ironie.
Bavime sa ale stale o BUSE a o mojej kritike smerujucej k vodicom. Ak ho dokazes pouzivat Ty, preco tak nerobia vsetci aj napriek tomu, ze je "SUPER"? Co s tym ma dokopy ich profesionalita?
Kazdy v zivote nieco dosiahne a vo vseobecnosti plati take jedno mudre zivotne pravidlo - pred nikym sa nevyvysuj a pred nikym sa neponizuj. A ja ozaj nemam pocit, ze by som sa mojou kritikou nejako staval do vyssej pozicie, nez su ti spominani vodici. Mysliim si naopak, ze ako vodic-brigadnik sa mam od nich este vela ucit, hlavne ako byt v pohode a zvladat celu tuto narocnu pracu. To ale s BUSE nema nic spolocne.
A k tej adresnej vtipnosti v prispevku #7126 v dispeceri - pred nedavnom sa tu rozvinula vcelku zaujimava debata pri prvej nehode vozidla 5241 a toto bola len taka reakcia na jej margo. Pochopili ju ti, ktori vedia, o co ide. Nadalej bez servitky tvrdim, ze z pozicie cestujuceho mi jazda dvoch vodicov z 5241 pripada velmi divoka a riskantna. Ale je to len moj sukromny nazor, ktory mi tieto 2 havarky (bohuzial) len potvrdili. Toto ale ozaj s BUSE ako takym nema vobec nic spolocne a je to uplne o niecom inom.