Skore zbavenie sa povodcu... Kto sa pamata na trojsvetlove navestidla s okruhlym navestnym stitom, ktore boli kedysi na trakcnych stoziaroch rychlodrahy? Predpokladam, ze malo ist o obdobu automatickeho tratoveho zabezpecovacieho zariadenia (autobloku).
Áno, firma bude DPMK na prevádzku linky prispievať. Počet spojov mizerne nízky? Ani by som nepovedal - primeraný. Alebo si čakal celodenne 90 min. int.?
Mňa na L40 najviac štve, že nezastavuje na Čermeli a Alpinke a že ma tak čudne vyriešenú tarifu. Na Alpinku ide spoj párkrát, takže to, že tam L40 jednoducho nezastaví považujem za priveľký luxus. Najlepšie by bolo, keby linka bola riadne spoplatnená a úsek Alpinka - Jahodná spadal do 3. alebo pre mňa - za mňa aj 4. tarifného pásma. Len nie ĎALŠIU z kvanta tarifných výnimiek!
No to by si nemohol prist nikdy, lebo v prevadzke uz miesta s lazom-plazom moc nie su. Ak Ti staci nasat atmosferu stresu/chaosu/nervov a neustale drnciacich telefonov, kludne prid.
Tá stránka o tej nehode neoplanu je strašná. Hlavne toto: http://www.autobus2003.info/autobus2003/vitadoma.htm
Avšak nemyslím si, že takéto stránky niečo vyrieša.
Tvrdí, že chce vyvolať diskusiu o zabijákoch na cestách avšak podľa toho ako je to koncipované mu ide len o pomstu a vykryčanie svojho žialu. To je však pochopiteľné.
A studenti s batohmi zakaz nastupovania. Vsak ma ta sranda prejde zajtra v nocnej, prvykrat tento mesiac do roboty A ani som Potkana nestihol vypravovat :-((
Hej, a smerom na Ťahanovce nástup len prednými dverami predného vozňa súpravy s tým, že výstup je na konečnej zastávke OD Metro. V smere do centra povolený nástup len na východzej zastávke, na ostatných len výstup
Nie je dôvod uvažovať nad tým, ktorá z budúcich liniek Optima by bola najideálnejšia. Nie sú to alternatíva. Optima požaduje všetky tri.
Čo sa týka objednávok k obchodným reťazcom, neznášam ich. Optima bus nikdy nemal vzniknúť, tak isto ako Tesco bus, Jednota bus a iné. Zbytočne vymýšľajú somariny. Ak by len trochu víťazil zdravý rozum, L5 už mohla byť v máji 2001, keď Optimu otvorili.
Chceš povedať, nemorálnych nárokov. '-) Veď práve preto, že viem, že neznášaš objednávkové linky a nechceš ani len počuť, že by sa takéto linky uvádzali niekde v schémach a pod., ma prekvapuje, ako vehementne Optima bus obhajuješ.
Myslím, že teraz sme sa posunuli o kúsok ďalej, a to ku spôsobu nástupu/výstupu na uvedenej objednávkovej linke. V inom(ých) meste(ách) sa praktizuje nástup len na základe bločka z registračnej pokladnice z daného dňa, v Prešove sa vymyslelo zasa preplácanie, ale všetko má jeden spoločný základ - PREDCHÁDZANIE ZNEUŽÍVANIA týchto účelových liniek. Preto by nad niečím podobným mohla pouvažovať aj Optima.
Inak z tých objednávok, ktoré Optima požaduje od DPMK sa najideálnejšia zdá trasa OPTIMA - Bardejovská - Spoločenský pavilón - OPTIMA, ktorá by slúžila ako taký napájač k prestupom na linky 6, 9, 11, 17, 20, 31 a 34. Nástup a výstup by mohol byť neobmedzený, pretože linka by slúžila len ako prístup k ostatným plateným linkám.
Možno ešte krajšia by bola električková ekologická linka: OPTIMA - Spoločenský pavilón - Bardejovská - DPMK. Škoda, že neexistuje prepojenie Popradskej s Ul. pri prachárni, takto by mohla existovať spojnica až piatich obchodných centier: OPTIMA - Spoločenský pavilón - Bardejovská - KAUFLAND - BAUMAX - CASSOVIA - Alejová - CORVINIUS. OC Corvinius vyrastie na poli, ohraničenom ulicami Rozvojová, Alejová a Ul. Červený rak.
V prípade autobusovej linky OPTIMA - KVP - Popradská - OPTIMA, by som túto tiež pozmenil na len ako napájač k prestupom na zastávke Hodonínska, pričom by mohla existovať ideálna trasa: OPTIMA - Popradská ul. - Hodonínska - Sokolovská - Poliklinika - Hodonínska - OPTIMA. Prestup by existoval na zastávkach Hodonínska, Sokolovská a Poliklinika k linkám 15, 19, 54, 71, 72 alebo 12, 18, 32, 34, 35, 36, 55 a 57. Ostatné zastávky by spoj vynechával. No nebolo by to perfektné?
Zmeniť zobrazenie
Hľadá sa v texte príspevku aj v mene používateľa. Súčasne je možné hľadať viac výrazov oddelených medzerou. Návod pre pokročilé vyhľadávanie nájdete tu.
Nodes